Afzuigding, blazertje, natheid, herpes, "ik heb makkelijk lullen", waar gaat dit heen met dit topic!quote:Op maandag 25 november 2013 17:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja echt, weet niet hoe dat heet zo'n afzuigding en zo'n blazertjeMag i.i.g echt geen natheid op je tanden komen want dan droog de lijm niet.
Jaquote:Op maandag 25 november 2013 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Afzuigding, blazertje, natheid, herpes, "ik heb makkelijk lullen", waar gaat dit heen met dit topic!
En dit post je omdat je weet dat een stel FOK!kers jouw ego weer gaan boosten.quote:Op maandag 25 november 2013 17:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben hier ook al flink afgezeikt geworden hoor.
Ik heb een hazenlip, een scheve bakkus, vieze koortslip, ben lelijker dan verwacht, dik gezicht etc.
You name it, i got it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt me eerlijk gezegd niet uitquote:Op maandag 25 november 2013 17:11 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
En dit post je omdat je weet dat een stel FOK!kers jouw ego weer gaan boosten.
Het zijn nu niet bepaald trefwoorden waar de gemiddelde James Bond naar op zoek is. Je kunt beter zeggen dat je een belangeloos gevende reďncarnatie van Marilyn Monroe bent ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaklinkt het allemaal zo verkeerd?
!
Make that the cat wisequote:Op maandag 25 november 2013 17:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het maakt me eerlijk gezegd niet uitik weet heel goed mijn plus en minpunten daar hoeft zich niemand verder mee te bemoeien.
Dat is allemaal van voorbijgaande aard. De mooie, volle vorm is blijvend.quote:Op maandag 25 november 2013 17:01 schreef Meloewa het volgende:
Het was ooit wat beter, zonder die koortslip en de schraalheid die de winter te weeg brengt.
Verkapte shout out punch naar Aber, Uber, Unterkullie.quote:Op maandag 25 november 2013 17:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat interesseert me dus niet want mijn lippen zijn goed, ik heb gelukkig geen 2 lijntjes.
Jij altijd met je woordgebruikquote:Op maandag 25 november 2013 17:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het zijn nu niet bepaald trefwoorden waar de gemiddelde James Bond naar op zoek is. Je kunt beter zeggen dat je een belangeloos gevende reďncarnatie van Marilyn Monroe bent ofzo.
quote:Op maandag 25 november 2013 17:12 schreef Weka het volgende:
Topic doorgenomen.
Hoe mensen TS quoten en geďnteresseerd vragen stellen.__________________!
![]()
![]()
Vrouwen die bevestiging van pubers nodig hebben -> pubers die vrouwen nodig hebben -> etc. etc.Weka die zijn zogenaamde verhevenheid met dit soort nichterige posts op fora wil bewijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Je doet nu exact hetzelfde door op hem af te geven, wat is je punt?quote:Op maandag 25 november 2013 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Weka die zijn zogenaamde verhevenheid met dit soort nichterige posts op fora wil bewijzen
Denken dat ik nog iets op FOK! nog iets te bewijzen hebquote:Op maandag 25 november 2013 17:21 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Je doet nu exact hetzelfde door op hem af te geven, wat is je punt?
Méh, je ziet er gewoon Nederlands uit hoor...quote:Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Pools, Russisch, Italiaans vroeger ook wel een turks etc. ()
En nee heb echt geen gekke bochel in me neus of zo
Niet zozeer verheven, meer in een veel verdere staat van ontwikkeling. Neemt niet weg dat ook ik een lompe tyfuslul ben.quote:Op maandag 25 november 2013 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Weka die zijn zogenaamde verhevenheid met dit soort nichterige posts op fora wil bewijzen
Haha Meloewa.quote:Op maandag 25 november 2013 17:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Méh, je ziet er gewoon Nederlands uit hoor...
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Woojoo ik weet nu Meloewa haar ware identiteitquote:Op maandag 25 november 2013 17:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Post niet gelezen.quote:Op maandag 25 november 2013 17:23 schreef Weka het volgende:
[..]
Niet zozeer verheven, meer in een veel verdere staat van ontwikkeling. Neemt niet weg dat ook ik een lompe tyfuslul ben.
Mijn posts nichterig noemen.Mijn kwaliteit niet voelen.
Há-háquote:Op maandag 25 november 2013 17:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Bahquote:Op maandag 25 november 2013 17:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Há-há
ik kwam op mijn ingelogde nepprofiel uit, heb ik daar net een buitenlands meisje als profielpic
Maar wel goede grap, maar je schrok me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |