Fenistil, werkt beter dan zovirax. En is er ook in een huidskleur en doorzichtige variant.quote:Op maandag 25 november 2013 18:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moest eigenlijk zo'n koortslip balsem kopen, maar nog niet gedaan. Dan verdwijnt het wel als sneeuw voor de zon
Al opmerkingen in je omgeving erover gehad?quote:Op maandag 25 november 2013 19:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Lach is minder en bek staat ontiegelijk raar.
Lees dit topic maarquote:Op maandag 25 november 2013 19:14 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Al opmerkingen in je omgeving erover gehad?
Sgtje toen ik je sag leek ik me in een dimensie te bevinden waar tijd en ruimte niet leken te bestaan, ik werd verblind door je zoet schoonheit. We laten een stom spelfautje toch niet al het moois in het verschiet verwoesten?quote:
* banapples is onder de indruk en weet zeker dat TS dat ook isquote:Op maandag 25 november 2013 19:15 schreef Trolllollol het volgende:
[..]
Sgtje toen ik je sag leek ik me in een dimensie te bevinden waar tijd en ruimte niet leken te bestaan, ik werd verblind door je zoet schoonheit.
Jep.quote:Op maandag 25 november 2013 19:14 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Al opmerkingen in je omgeving erover gehad?
quote:Op maandag 25 november 2013 19:15 schreef Trolllollol het volgende:
[..]
Sgtje toen ik je sag leek ik me in een dimensie te bevinden waar tijd en ruimte niet leken te bestaan, ik werd verblind door je zoet schoonheit. We laten een stom spelfautje toch niet al het moois in het verschiet verwoesten?
godverdommequote:Op maandag 25 november 2013 19:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jep.
Moeder snapte niet waarom ik überhaupt een beugel wauw, ze schrok een beetje want ze dacht de ortho mijn tanden JUIST naar voor had gezet. Door die dikke plaatjes, lijkt de overbeet extremer.
Zusje vond het gruwelijk.
Rest van bekende vinden het ook niet echt een gezicht.
Ik ben sirieus mijn liefste (bij gebrek aan interesse ben ik ook bereidt mijn liefde aan uw zusje aan te bieden)quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 19:18 schreef Basxt het volgende:
[..]
godverdomme![]()
en dan verbeter jij net Trollolol![]()
Ik ben beetje verlamd nu de pijn overheerst mijn denkvermogenquote:
Trolllollol (met heel veel l-en)quote:Op maandag 25 november 2013 19:18 schreef Basxt het volgende:
[..]
godverdomme![]()
en dan verbeter jij net Trollolol![]()
Dadelijk komt alberto stegeman je nog opzoeken.quote:Op maandag 25 november 2013 19:21 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Haha ts is net een paard.
Niet dat daar wat mis mee is.
groetjesquote:Op maandag 25 november 2013 19:20 schreef banapples het volgende:
[..]
Trolllollol (met heel veel l-en)
quote:Op maandag 25 november 2013 19:24 schreef banapples het volgende:
Ik heb een nieuwe UI voor je gemaakt![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |