Het was een grapje! Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Werk bij de Saturn (bijbaan) maar als je je mede forumgenoten die nog aan het twijfelen zijn met het aanschaffen van een nieuwe tv voor de PS4 kunt helpen door ze een tip te geven is daar niets verkeerds aan. Maar goed mensen moeten het zelf weten natuurlijk.
Gewoon vrijdag alle winkels af gaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:17 schreef Heroinjunk het volgende:
We gaan nu maar voor de tweede levering en alle Bart Smits in de buurt stalken. Misschien dat de reservelijsten hier in de buurt niet zo groot zijn.
Gaat lastig als ik naar college moet en Mark stage moet lopen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon vrijdag alle winkels af gaan
Je hebt toch griep sinds donderdag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gaat lastig als ik naar college moet en Mark stage moet lopen.
Televisie ruilen tegen PS4?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:58 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand die weet of de Makro FIFA 14 al verkoopt?
En iemand nog een fullhd tv over? :p
Gisteren zei een medewerker van Sony zelf al dat die tv qua responsetijd beter is dan de high-end modellen. Oke, de kwaliteit van een W8 of W9 is danquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die nog een hdtv zoeken. Haal de Sony W6 echt een van de beste game tv's op dit moment.
[ afbeelding ]
Neem een vrije dag vrijdag!quote:
Heb hem net gedownload . (of nouja ge update, de app bestond al alleen is nogal veel veranderd nu)quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
EU Entertainment apps onthuld:
http://blog.eu.playstatio(...)nment-apps-revealed/
Dit bericht gaat over de apps beschikbaar op de PS4 bij launch, Netflix enzo, maar goed.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb hem net gedownload . (of nouja ge update, de app bestond al alleen is nogal veel veranderd nu)
Ziet er leuk uit.
ja zie me editquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit bericht gaat over de apps beschikbaar op de PS4 bij launch, Netflix enzo, maar goed.
Jep. Van die app is de enige die ik ga gebruiken Netflix waarschijnlijk. Al die andere dingen hoeft van mij niet zo nodig.quote:
Nee, ik was vorige week al ziek.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt toch griep sinds donderdag.
Hier waarschijnlijk hetzelfde, wel blij dat Netflix direct beschikbaar is, de PS4 app schijnt een stuk beter te zijn dan die van de PS3.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Van die app is de enige die ik ga gebruiken Netflix waarschijnlijk. Al die andere dingen hoeft van mij niet zo nodig.
Je zou maar in de Balkan wonen of ergens in die richting. Dan heb je gewoon helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
EU Entertainment apps onthuld:
http://blog.eu.playstatio(...)nment-apps-revealed/
Ik heb ook een smart tv. Maar als ik het zou gebruiken dan wel liever via ps4 dan via het menu van de tv. Gaat zo traag allemaal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:43 schreef speknek het volgende:
Ik heb al die apps al op m'n tv, hoef ik geen extra computer voor op te starten.
quote:PS4
Heb je al klamme handen en een overdosis aan adrenaline in je bloed? Onze mensen in het distributiecentrum hebben het zweet inmiddels ook op hun voorhoofd staan want ze zijn druk bezig om de PS4 klaar te maken voor verzending.
Wat je moet weten over jouw PS4:
Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL.
PostNL levert je bestelling vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.
Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track & Trace.
Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk vrijdagmorgen wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.
Hartelijk dank voor je aankoop bij bol.com. We wensen je alvast veel gameplezier!
"Raak niet in (Dual)Shock"quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:24 schreef LinQ het volgende:
Bol verstuurd trouwens mails met een bevestiging dat je PS4 donderdag wordt verstuurd:
[..]
Daar wordt de ps4 nog niet gereleased toch? Die krijgen dus nog geen app support.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:39 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Je zou maar in de Balkan wonen of ergens in die richting. Dan heb je gewoon helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |