Dat is inderdaad wel heel erg zuur. Maar aan de andere kant, blijkbaar zijn er dus extra leveringen opgekocht. Gok dat als je vrijdag de stad ingaat, je er wel ergens een kunt scoren.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik kon vanmiddag niet bestellen omdat ik met wat anders bezig was![]()
Balen dit.
Idd vrij triestquote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb een week of wat een preorder staan bij Intertoys, blijken ze vandaag gewoon een heel stel direct te verkopen. Wat heb je dan aan een preorder, kansloos bedrijf
Maar wie weet krijg jij hem toch gewoon via je pre-order?quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb een week of wat een preorder staan bij Intertoys, blijken ze vandaag gewoon een heel stel direct te verkopen. Wat heb je dan aan een preorder, kansloos bedrijf
Ik geef je ook ff mijn nummer, want mijn vriend wil er ook graag een bestellen, maar die loopt morgen stage en ik heb alleen school dus dat is makkelijker. Heb zelf ook al een mailtje gestuurd en wil ook best naar Turnhout rijden.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Ok. Geen idee of ze überhaupt bezorgen naar NL. Ik neem aan dat RRuben hier meer van af weet. Zo niet dan is dat jammer dat het niet kan
Je kan geen Nederlands adres invullen dus denk het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Ok. Geen idee of ze überhaupt bezorgen naar NL. Ik neem aan dat RRuben hier meer van af weet. Zo niet dan is dat jammer dat het niet kan
Als je je postcode herkent hij hem wel als een plaats in NL, maar blijft het land op België. Vraag me af of je dat dan ook moet veranderen, en natuurlijk of ze ook daadwerkelijk nog voorraad hebben. Morgen zal dat wel duidelijk worden lijkt me.quote:Op maandag 25 november 2013 23:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Kan ik ook bestellen vanuit het buitenland?
Antwoord
Dit is mogelijk, maar er zijn wel een aantal beperkingen. Zo kunt u alleen pakketten laten afleveren in Nederland en België zelf, is het alleen mogelijk om de betaling af te ronden met een creditcard geregistreerd in Nederland en België en moet de bestelling ook geplaatst worden vanaf een Nederlands of Belgisch IP-adres. Als u aan al deze voorwaarden voldoet, kan uw bestelling aangenomen en verwerkt worden. U ontvangt per post de factuur en wij bezorgen het pakketje op het door u opgegeven afleveradres. Dit gebeurt, mits er geen afwijkende levertermijnen zijn, binnen twee werkdagen.
Ja, dat was bij ons ook, maar je kan ook niet verder met bestellen omdat de postcode dan niet goed is.quote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Als je je postcode herkent hij hem wel als een plaats in NL, maar blijft het land op België. Vraag me af of je dat dan ook moet veranderen, en natuurlijk of ze ook daadwerkelijk nog voorraad hebben. Morgen zal dat wel duidelijk worden lijkt me.
als je bij intertoys een ps4 reserveert dan krijg je een link die gekoppeld is aan je account waarmee je de ps4 als eerste kan bestellen je zit dan nog nergens aan vast. Geld precies het zelfde voor Bart Smitquote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar wie weet krijg jij hem toch gewoon via je pre-order?
Aha. Oh zie nu ook dat je een creditcard moet hebben? Dan houdt het nml op voor mijquote:Op maandag 25 november 2013 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat was bij ons ook, maar je kan ook niet verder met bestellen omdat de postcode dan niet goed is.
Mwah, mijn ouders hebben een creditcard dus dat zou op zich nog wel geregeld kunnen worden bij ons.quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Aha. Oh zie nu ook dat je een creditcard moet hebben? Dan houdt het nml op voor mij
die vriend van je had paar maanden geleden gewoon moeten luisteren toen ik zei dat die moest pre orderenquote:Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, mijn ouders hebben een creditcard dus dat zou op zich nog wel geregeld kunnen worden bij ons.
Donderdagavond kun je hem gaan halen. Oke, dan is het wel 12 uur, maar dat zie ik gewoon als 2 dagen. Donderdag zie ik als de launchdag (A)quote:
Ik niet, geen nachtopening.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Donderdagavond kun je hem gaan halen. Oke, dan is het wel 12 uur, maar dat zie ik gewoon als 2 dagen. Donderdag zie ik als de launchdag (A)
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:19 schreef Pheno het volgende:
Voor de geinteresseerden:
http://games.fok.nl/review/627021/1/1/50/playstation-4.html
8 jaar toch?quote:Volgens Sony is na zeven jaar tijd voor de next-gen PlayStation. Nummertje vier alweer,
Probeer te bellen maar neemt niemand opquote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef DaggerOne het volgende:
http://www.bartsmit.be/sh(...)chSource=Q&pageView=
Is dit legit denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |