quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Zolder het volgende:
Maar wat heb je nou tegen haar gezegd?
Niks waarschijnlijk...quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Zolder het volgende:
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 25 november 2013 14:42 schreef darkmond het volgende:
Twee oenen lopen over straat. Vraagt de ene oen aan de ander : ''Mag ik nu in het midden lopen?''.
HIHAHOLOLOLAAHHAHHAHA AARGGAAA![]()
![]()
AHAHAHAHHA![]()
![]()
HIHAAAA![]()
![]()
Tevens : TS is een dikke gier die denkt dat zijn barby pop van 20cm kroketten eet...
fixedquote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Zolder het volgende:
Je hebt pas lol, met een shoarmarol vinger in je hol
quote:Op maandag 25 november 2013 14:42 schreef darkmond het volgende:
Twee oenen lopen over straat. Vraagt de ene oen aan de ander : ''Mag ik nu in het midden lopen?''.
![]()
AHAHAHAHHA![]()
![]()
HIHAAAA![]()
![]()
Tevens : TS is een dikke gier die denkt dat zijn barby pop van 20cm kroketten eet...
rare jongen, jijquote:Op maandag 25 november 2013 14:42 schreef darkmond het volgende:
![]()
AHAHAHAHHA![]()
![]()
HIHAAAA![]()
![]()
Maken = Ragout maken van vlees en zelf rollen en panerenquote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik zit lekker kroketten te maken komt ineens mijn huisgenote vragen of ze er ook een mag. Godverdomme de aldi is 2 minuten lopen. Ga maar kopen en zelf maken slet.
Ja TS succes gegarandeerd!quote:Op maandag 25 november 2013 15:22 schreef Hier het volgende:
Pak een lege pizzadoos van afgelopen weekend, maak in het midden een gat. Leg hierin je penor. Deze olie je wat in en daarna flink paneren.
Bied het aan als een kroket. Dat zal haar leren.
Vrouwen krijgen al genoeg gratis die snappen niet waarom mannen gierig moeten zijn en van ons eten blijf je godverdomme af.quote:
Om zoiets een heel betoog te schrijven over het verschil tussen kroketten "maken" of "frituren". Wat een homo ben jij, terug naar je keuken zonder mensen, wie weet zeggen ze iets wat niet letterlijk genomen moet worden en flip jij hem weer door.quote:Op maandag 25 november 2013 15:18 schreef Fer het volgende:
[..]
Maken = Ragout maken van vlees en zelf rollen en paneren
Volgens mij ben jij slechts aan het frituren.
Is je hobby ook koken en je komt je lievelingsgerecht uit een knorr-doos?
Ps. Had je geen frikandel meer voor der over?
waarom?quote:Op maandag 25 november 2013 20:06 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
"Als ik je mosseltje mag eten mag jij een kroket eten" was een beter antwoord geweest.
Ja die aldi heb ik hier ook, precies hetzelfde. Alleen heb ik een grotere penis;quote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik zit lekker kroketten te maken komt ineens mijn huisgenote vragen of ze er ook een mag. Godverdomme de aldi is 2 minuten lopen. Ga maar kopen en zelf maken slet.
Helaas niets. Diep van binnen zat ik in vuur en vlam van woede.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Zolder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |