abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133608327
Voor de foto-zeikerds, dit is het beste wat ik kan geven:

+

Een combinatie hiervan.
  maandag 25 november 2013 @ 14:22:29 #32
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133608333
quote:
5s.gif Op maandag 25 november 2013 14:20 schreef Joene het volgende:
Wat is het probleem ?
Geen probleem, het is mijn mening dat het niet zo stijlvol is. Dat levert gewoon te veel emoties op, en kan makkelijk fout gaan. Zoveel vrouwen in deze wereld, dan zou ik gesodemieter vermijden.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_133608361
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Geen probleem, het is mijn mening dat het niet zo stijlvol is. Dat levert gewoon te veel emoties op, en kan makkelijk fout gaan. Zoveel vrouwen in deze wereld, dan zou ik gesodemieter vermijden.
Hij woont toch niet samen met zn zus ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_133608369
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:20 schreef Hallmark het volgende:
Om problemen te vermijden, zou ik gewoon zeggen dat het niet goed uitkomt, en stelt voor dat je een stukje van een kroeg afhuurt. Betaal jij de eerste honderd euro van de drankrekening.

Ik vind het weinig stijlvol om haar vriendinnen te hosselen, trouwens. Ik zou dus gewoon uurtje komen en de drank (en ook haar vriendinnen) laten staan.
Honderd euro heb ik niet, in elk geval daar niet voor over. Dan pit ik nog liever bij m'n ouders.
En wat betreft dat hosselen. Nee, dat was ook niet netjes. Maar als een mens (even) droog staat, zoals nu ook weer, dan, tja...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 14:24:10 ]
pi_133608382
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef LelijKnap het volgende:
Voor de foto-zeikerds, dit is het beste wat ik kan geven:

[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]

Een combinatie hiervan.
Mila en Angelina ? Nou dat zal niet veel wezen dan.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_133608407
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Honderd euro heb ik niet, in elk geval daar niet voor over. Dan pit ik nog liever bij m'n ouders.
HET is je eigen fucking huis , of je bent thuis en ze geeft het feest en is er ok mee , of ze tieft op en gaat lekker ergens anders een feest geven ?
pi_133608428
quote:
8s.gif Op maandag 25 november 2013 14:23 schreef Joene het volgende:
Mila en Angelina ? Nou dat zal niet veel wezen dan.
Het is mijn smaak ook niet echt.
pi_133608440
Misschien zijn jullie genen wel gewoon rot.
pi_133608456
Hoezo is dit zo moeilijk? Jij blijft gwn thuis en zij geeft 't feest, en anders geeft ze 't feest gwn ergens anders. What's the problem? :')
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_133608466
quote:
5s.gif Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef Joene het volgende:
HET is je eigen fucking huis , of je bent thuis en ze geeft het feest en is er ok mee , of ze tieft op en gaat lekker ergens anders een feest geven ?
Of ik ben wat coulanter en minder eigenwijs en geef haar deze gunst. Dat is een beetje het twijfelpunt.
pi_133608512
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef mega-worstje het volgende:
Misschien zijn jullie genen wel gewoon rot.
Kan, ja. Neurologisch is in elk geval wel het één en ander mis. Maar het 'nurture'-deel heeft ook zeker zijn bijdrage geleverd.
pi_133608518
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Of ik ben wat coulanter en minder eigenwijs en geef haar deze gunst. Dat is een beetje het twijfelpunt.
Als je het haar gunt kun je wss ook iets terug verwachten denk ik...You never know. Straks heb je haar weer nodig voor iets en kun je haar herinneren hieraan :')
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_133608527
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Heb je een reden om coulant te doen ?
pi_133608559
Godverdomme, ik zou me echt doodschamen voor jou. Ik zou me al voor iemand schamen die ik amper ken.(nee grapje dan is het leedvermaak) maar toch. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_133608573
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef darkmond het volgende:
Als je het haar gunt kun je wss ook iets terug verwachten denk ik...You never know. Straks heb je haar weer nodig voor iets en kun je haar herinneren hieraan
Nou ja, zover denk ik niet wanneer het gaat om familie, maar 'r zit wel wat in.
pi_133608574
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Kan, ja. Neurologisch is in elk geval wel het één en ander mis. Maar het 'nurture'-deel heeft ook zeker zijn bijdrage geleverd.
Zielig voor je. Zo te horen opgegroeid met de nodige drugs?
pi_133608605
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef darkmond het volgende:
Hoezo is dit zo moeilijk? Jij blijft gwn thuis en zij geeft 't feest, en anders geeft ze 't feest gwn ergens anders. What's the problem? :')
Jouw taal gebruik. Dat is het probleem hier.
pi_133608627
quote:
5s.gif Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Joene het volgende:
Heb je een reden om coulant te doen ?
Familiewaarden, et cetera... Weet dat het geen hoogstaand iets is tegenwoordig, maar goed..
pi_133608652
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nou ja, zover denk ik niet wanneer het gaat om familie, maar 'r zit wel wat in.
Ik ben stukkie jonger dan jij :') Heb dan ook afspraakjes met mijn zusje dat ze mij bv niet verklikt over bepaalde dingen, en dat ik dan bv in ruil mijn moeder in praat over bepaald iets wat ze graag wil :') :') Dus ik bedoel 't op die manier...Zo krijg je ook leuker contact vind ik omdat je ''elkaar nodig'' hebt. Maarja, zoals k al zei je bent want ouder...
pi_133608658
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:28 schreef mega-worstje het volgende:
Zielig voor je. Zo te horen opgegroeid met de nodige drugs?
Neh, synapsen die verbindingen hebben gelegd met de nodige gevolgen in gedrag...
pi_133608659
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Familiewaarden, et cetera... Weet dat het geen hoogstaand iets is tegenwoordig, maar goed..
Lekker boeiend idd , als het daarom gaat zeker thuis blijven.

Maar je weet verdomme niet eens of het een probleem is of je thuis blijft.

Dus whatsapp the bitch en zeg, oja ik ben wel gewoon thuis he die avond ?
  maandag 25 november 2013 @ 14:31:09 #52
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133608681
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dan zou ik dat doen.

quote:
En wat betreft dat hosselen. Nee, dat was ook niet netjes. Maar als een mens (even) droog staat, zoals nu ook weer, dan, tja...
Huh? Ik snap het niet, je kunt toch gewoon lekker gaan stappen? Het is toch niet 1 van haar vriendinnen of niks?

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef LelijKnap het volgende:
Met alle respect, maar je hebt best wat goed te maken als ik dat lijstje zo lees. Dus dat is helemaal niet zo hoogstaand hoor.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_133608708
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Neh, synapsen die verbindingen hebben gelegd met de nodige gevolgen in gedrag...
Hoe komt het eigenlijk dat je al zo lang droog staat, omdat je zus geen chics meer binnenbrengt?
pi_133608716
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:28 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Jouw taal gebruik. Dat is het probleem hier.
Valt anders mee :') Ben gelukkig niet een van die ezels die 't verschil tussen hen en hun, jouw en jou, dan en als niet kennen. Wat dat betreft gaat 't prima. Ik gebruik alleen vaak afkortingen zoals mss, wss, gwn etc etc
pi_133608722
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef darkmond het volgende:
Ik ben stukkie jonger dan jij Heb dan ook afspraakjes met mijn zusje dat ze mij bv niet verklikt over bepaalde dingen, en dat ik dan bv in ruil mijn moeder in praat over bepaald iets wat ze graag wil Dus ik bedoel 't op die manier...Zo krijg je ook leuker contact vind ik omdat je ''elkaar nodig'' hebt. Maarja, zoals k al zei je bent want ouder...
Ja, dat gaat niet echt meer op. Vroeger wel vaker inderdaad. Alhoewel ik nu nog wat geheimen van d'r ken die ze 't liefst niet gedeeld ziet worden met andere. Maar als nog, zal ik de in toekomst, haar hulp kunnen gebruiken.
pi_133608760
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef Joene het volgende:
Lekker boeiend idd , als het daarom gaat zeker thuis blijven.

Maar je weet verdomme niet eens of het een probleem is of je thuis blijft.

Dus whatsapp the bitch en zeg, oja ik ben wel gewoon thuis he die avond ?
Ik denk dat ik zeg dat het wel kan, máár dat ik wel thuis blijf (omdat geen zin in ouderlijk huis).
pi_133608790
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zeg dat het wel kan, máár dat ik wel thuis blijf (omdat geen zin in ouderlijk huis).
Ja en als ze dan flipt zeg je , ok dan zoek je een andere locatie of betaal me een hotel *O* met 1 van je vriendinnen. *O*
pi_133608808
quote:
8s.gif Op maandag 25 november 2013 14:33 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja en als ze dan flipt zeg je , ok dan zoek je een andere locatie of betaal me een hotel *O* met 1 van je vriendinnen. *O*
Blijft goedkoper dan een plaats huren voor een feest lijkt me :')
pi_133608817
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:31 schreef Hallmark het volgende:
Huh? Ik snap het niet, je kunt toch gewoon lekker gaan stappen? Het is toch niet 1 van haar vriendinnen of niks?
Nou ja, ééntje was een soort van rebound-seks. Was wanhopig, denk ik.
Verder, heb je gelijk... Maar er waren geregeld periodes waarin ik geen seks had. Kwam omdat ik dan weinig uitging, of gewoon weinig succes had. Als dan plots zo'n leuk jong ding zich gaat zitten opdringen...
pi_133608834
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 14:31 schreef darkmond het volgende:

[..]

Valt anders mee :') Ben gelukkig niet een van die ezels die 't verschil tussen hen en hun, jouw en jou, dan en als niet kennen. Wat dat betreft gaat 't prima. Ik gebruik alleen vaak afkortingen zoals mss, wss, gwn etc etc
Inderdaad zeg, wat een kanker... :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')