Geen probleem, het is mijn mening dat het niet zo stijlvol is. Dat levert gewoon te veel emoties op, en kan makkelijk fout gaan. Zoveel vrouwen in deze wereld, dan zou ik gesodemieter vermijden.quote:
Hij woont toch niet samen met zn zus ?quote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Geen probleem, het is mijn mening dat het niet zo stijlvol is. Dat levert gewoon te veel emoties op, en kan makkelijk fout gaan. Zoveel vrouwen in deze wereld, dan zou ik gesodemieter vermijden.
Honderd euro heb ik niet, in elk geval daar niet voor over. Dan pit ik nog liever bij m'n ouders.quote:Op maandag 25 november 2013 14:20 schreef Hallmark het volgende:
Om problemen te vermijden, zou ik gewoon zeggen dat het niet goed uitkomt, en stelt voor dat je een stukje van een kroeg afhuurt. Betaal jij de eerste honderd euro van de drankrekening.
Ik vind het weinig stijlvol om haar vriendinnen te hosselen, trouwens. Ik zou dus gewoon uurtje komen en de drank (en ook haar vriendinnen) laten staan.
Mila en Angelina ? Nou dat zal niet veel wezen dan.quote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef LelijKnap het volgende:
Voor de foto-zeikerds, dit is het beste wat ik kan geven:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Een combinatie hiervan.
HET is je eigen fucking huis , of je bent thuis en ze geeft het feest en is er ok mee , of ze tieft op en gaat lekker ergens anders een feest geven ?quote:Op maandag 25 november 2013 14:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Honderd euro heb ik niet, in elk geval daar niet voor over. Dan pit ik nog liever bij m'n ouders.
Het is mijn smaak ook niet echt.quote:Op maandag 25 november 2013 14:23 schreef Joene het volgende:
Mila en Angelina ? Nou dat zal niet veel wezen dan.
Of ik ben wat coulanter en minder eigenwijs en geef haar deze gunst. Dat is een beetje het twijfelpunt.quote:Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef Joene het volgende:
HET is je eigen fucking huis , of je bent thuis en ze geeft het feest en is er ok mee , of ze tieft op en gaat lekker ergens anders een feest geven ?
Kan, ja. Neurologisch is in elk geval wel het één en ander mis. Maar het 'nurture'-deel heeft ook zeker zijn bijdrage geleverd.quote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef mega-worstje het volgende:
Misschien zijn jullie genen wel gewoon rot.
Als je het haar gunt kun je wss ook iets terug verwachten denk ik...You never know. Straks heb je haar weer nodig voor iets en kun je haar herinneren hieraanquote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Of ik ben wat coulanter en minder eigenwijs en geef haar deze gunst. Dat is een beetje het twijfelpunt.
Heb je een reden om coulant te doen ?quote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Of ik ben wat coulanter en minder eigenwijs en geef haar deze gunst. Dat is een beetje het twijfelpunt.
Nou ja, zover denk ik niet wanneer het gaat om familie, maar 'r zit wel wat in.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef darkmond het volgende:
Als je het haar gunt kun je wss ook iets terug verwachten denk ik...You never know. Straks heb je haar weer nodig voor iets en kun je haar herinneren hieraan
Zielig voor je. Zo te horen opgegroeid met de nodige drugs?quote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kan, ja. Neurologisch is in elk geval wel het één en ander mis. Maar het 'nurture'-deel heeft ook zeker zijn bijdrage geleverd.
Jouw taal gebruik. Dat is het probleem hier.quote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef darkmond het volgende:
Hoezo is dit zo moeilijk? Jij blijft gwn thuis en zij geeft 't feest, en anders geeft ze 't feest gwn ergens anders. What's the problem?
Ik ben stukkie jonger dan jijquote:Op maandag 25 november 2013 14:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja, zover denk ik niet wanneer het gaat om familie, maar 'r zit wel wat in.
Neh, synapsen die verbindingen hebben gelegd met de nodige gevolgen in gedrag...quote:Op maandag 25 november 2013 14:28 schreef mega-worstje het volgende:
Zielig voor je. Zo te horen opgegroeid met de nodige drugs?
Lekker boeiend idd , als het daarom gaat zeker thuis blijven.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Familiewaarden, et cetera... Weet dat het geen hoogstaand iets is tegenwoordig, maar goed..
Dan zou ik dat doen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Honderd euro heb ik niet, in elk geval daar niet voor over. Dan pit ik nog liever bij m'n ouders.
Huh? Ik snap het niet, je kunt toch gewoon lekker gaan stappen? Het is toch niet 1 van haar vriendinnen of niks?quote:En wat betreft dat hosselen. Nee, dat was ook niet netjes. Maar als een mens (even) droog staat, zoals nu ook weer, dan, tja...
Met alle respect, maar je hebt best wat goed te maken als ik dat lijstje zo lees. Dus dat is helemaal niet zo hoogstaand hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef LelijKnap het volgende:
Familiewaarden, et cetera... Weet dat het geen hoogstaand iets is tegenwoordig, maar goed..
Hoe komt het eigenlijk dat je al zo lang droog staat, omdat je zus geen chics meer binnenbrengt?quote:Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neh, synapsen die verbindingen hebben gelegd met de nodige gevolgen in gedrag...
Valt anders meequote:Op maandag 25 november 2013 14:28 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jouw taal gebruik. Dat is het probleem hier.
Ja, dat gaat niet echt meer op. Vroeger wel vaker inderdaad. Alhoewel ik nu nog wat geheimen van d'r ken die ze 't liefst niet gedeeld ziet worden met andere. Maar als nog, zal ik de in toekomst, haar hulp kunnen gebruiken.quote:Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef darkmond het volgende:
Ik ben stukkie jonger dan jij Heb dan ook afspraakjes met mijn zusje dat ze mij bv niet verklikt over bepaalde dingen, en dat ik dan bv in ruil mijn moeder in praat over bepaald iets wat ze graag wil Dus ik bedoel 't op die manier...Zo krijg je ook leuker contact vind ik omdat je ''elkaar nodig'' hebt. Maarja, zoals k al zei je bent want ouder...
Ik denk dat ik zeg dat het wel kan, máár dat ik wel thuis blijf (omdat geen zin in ouderlijk huis).quote:Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef Joene het volgende:
Lekker boeiend idd , als het daarom gaat zeker thuis blijven.
Maar je weet verdomme niet eens of het een probleem is of je thuis blijft.
Dus whatsapp the bitch en zeg, oja ik ben wel gewoon thuis he die avond ?
Ja en als ze dan flipt zeg je , ok dan zoek je een andere locatie of betaal me een hotelquote:Op maandag 25 november 2013 14:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeg dat het wel kan, máár dat ik wel thuis blijf (omdat geen zin in ouderlijk huis).
Blijft goedkoper dan een plaats huren voor een feest lijkt mequote:Op maandag 25 november 2013 14:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja en als ze dan flipt zeg je , ok dan zoek je een andere locatie of betaal me een hotelmet 1 van je vriendinnen.
Nou ja, ééntje was een soort van rebound-seks. Was wanhopig, denk ik.quote:Op maandag 25 november 2013 14:31 schreef Hallmark het volgende:
Huh? Ik snap het niet, je kunt toch gewoon lekker gaan stappen? Het is toch niet 1 van haar vriendinnen of niks?
Inderdaad zeg, wat een kanker...quote:Op maandag 25 november 2013 14:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Valt anders meeBen gelukkig niet een van die ezels die 't verschil tussen hen en hun, jouw en jou, dan en als niet kennen. Wat dat betreft gaat 't prima. Ik gebruik alleen vaak afkortingen zoals mss, wss, gwn etc etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |