Zelfbouw machine die overbodig is geworden in verband met een nieuwe laptop in huis die hetzelfde kan. Hoef er de hoofdprijs niet voor, temeer omdat ik nu ook geen flauw idee heb wat de setup / onderdelen (nog) waard zijn. Doe dus een bod naargelang wat jij het waard vind, en negeer de verplichte vraagprijs die ik omwille van de verplichting onderaan zal vermelden.
De PC is gebouwd met het oog op energiezuinig gamen... hij is dus snel genoeg voor veel games, maar zal zelfs op 100% performance onder de ~150w verbruik blijven. De PC is dus ook vrij stil in gebruik (ook bij het gamen).
Inhoud:
Nitro Pro case met zeer veel binnenruimte
Be Quiet! 350w voeding (echte watts, geen butmerk)
MSI 880-GMA45 moederbord (o.a. USB3, DVI onboard etc)
4 x 2 (8GB) Kingston HyperX geheugen DDR3
AMD Sempron 245e Dual core, stock 2,9Ghz maar draait met de AMD aanbevolen settings op 3,5Ghz
Soundblaster Audigy 2 PCI
Geforce G550 Titanium edition
Sony DVD brander
500GB WD Greenpower Harde schijf
Naar keuze een Logitech Multimedia Keyboard (USB) of een ouderwetsche Dell PS2 Ramplank (heeft mijn voorkeur voor gaming) en een simpele muis erbij.
![408182480.jpg]()
![408182481.jpg]()
![408182482.jpg]()
Beeldscherm:
HP L2045W breedbeeld TFT, 1650*1050 resolutie, 20 inch.
Heeft een verstelbare en kantelbare voet, USB2 hub en is dual input (VGA en DVI tegelijk).
Beide kabels daartoe meegeleverd. Volgens de OSD zit hij nog niet op 1/3 van zijn branduren.
![408182484.jpg]()
Indien gewenst zit er nog een simpel speakersetje bij (2.1 met subwoofer) en een Logitech STX webcam met microfoon (vrijwel ongebruikt).
Voor de liefhebber van écht gamen heb ik er op aanvraag een oldschool Zalmann 5,1 headset bij. Ding is góed gebruikt (en dat is eraan af te zien) maar werkt nog 100% en geeft je echt perfecte dolby nauwkeurigheid (je kunt bijna blind gaan schieten, I kid you not!). Voor de headset vraag ik geen geld, maar hij gaan alleen mee naar een liefhebber :-).Zoals gezegd: Verplichte vraagprijs, dus ik roep ¤ 249,- voor de hele set inclusief beeldscherm, speakers, webcam etc erbij. Doe gewoon een leuk bod, eventueel kan ik tegen vergoeding ook langsbrengen op redelijke afstand van de standplaats (Breda). Ga dus AUB niet lopen prijs-emmeren over onderdelen of wat je tegenwoordig nieuw kan kopen, als complete PC werkt dit ding heel erg goed, is stil en energiebewust, als je hem wilt hebben, doe dan een bod.
Exclusief Windows-licentie, er draait momenteel Kubuntu op met Steam on Linux (en jongens, wat loopt dat een stuk harder dan onder Windows!!!

).