Lukt dat wel, slapen zonder de koers toch stiekem te checken midden in de nacht?quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stuk beter, ga alleen zo naar bed want kapot.
Maar wel ver boven VWAP!quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef WebBeestje het volgende:
Misschien weer tijd om wat BTC te kopen, ruim 10% van de ATH al af.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:47 schreef ShyntoZ het volgende:
[..]
Of juist een teken van een verdere inzakking?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De helft als het genoeg oplevert.quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
Het juist verkoopmoment voor BTC is... tromgeroffel...
Vanochtend waren er nog grote aankopen van honderden stuks rond $835 dus die voelen het wel. Ondertussen wat binnen gekregen op $780.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 november 2013 22:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Ben voor het eerst in het bezit van 1 hele bitcoin
Ben er zuinig op, voor je het weet is ie kwijt.quote:Op maandag 25 november 2013 22:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Ben voor het eerst in het bezit van 1 hele bitcoin
Ik wilde op 702quote:Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef SosuaCafe het volgende:
@706 maar een beetje bijgekocht op btc-e.
Alleen als mijn laptop crashtquote:Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben er zuinig op, voor je het weet is ie kwijt.
Dan ben je al behoorlijk dom bezig, dat gebeurd namelijk nog weleens.quote:
Als ik al mijn euro's op BTC-e heb staan, en m'n wallet van Multibit dus leeg is. En als morgen nou mijn laptop zou crashen, dan kan ik toch een nieuwe wallet aamaken? Wat op BTC-e staat is een kwestie van inloggen, dat kan overal.quote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ben je al behoorlijk dom bezig, dat gebeurd namelijk nog weleens.
tenzij ze gehacked worden.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik al mijn euro's op BTC-e heb staan, en m'n wallet van Multibit dus leeg is. En als morgen nou mijn laptop zou crashen, dan kan ik toch een nieuwe wallet aamaken? Wat op BTC-e staat is een kwestie van inloggen, dat kan overal.
Was tijdens de vorige BTC-bubble ookquote:Op maandag 25 november 2013 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu de koers van BT wat stilstaat zitten alle speculanten daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |