abonnement Unibet Coolblue
pi_133603177

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.

en
en een technische uitleg:

Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Zie een mooie infographic.

Bekijk ook deze presentatie ^O^.

De infographic 'hoe een Bitcoin transactie werkt'

De infographic 'Bitcoin is secured by the laws of the universe'.

Maar waar kan ik betalen met Bitcoins dan?

Thuisbezord.nl neemt sinds kort Bitcoins aan.

Games betalen met Bitcoin kan op Steam Bits

Coinmap is een wereldkaart met veel plaatsen waar je kan betalen met Bitcoins, handig als je op vakantie gaat.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 25 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 25 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Hoe start ik met bitcoin?
Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client.

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk.

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Een andere manier is een online wallet. Momenteel staat Blockchain.info goed bekend, maar vraag het even na in het topic voor recente informatie. Voordeel van een online wallet is dat je niet hoeft te wachten op het ophalen van de blockchain (kan een paar dagen duren op een oude laptop). Nadeel is dat het (veel) minder veilig is. Alleen voor kleine bedragen dus.

Bitcoins kopen en verkopen.
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen *G*.

Als je daar geen zin in hebt: op Bitonic.nl en Happycoins.nl kun je met iDeal Bitcoin kopen. Kijk even goed uit want goedkoop is het niet. Gebruik ze als je een klein bedrag wil uitgeven om mee te doen.

Goedkoper zijn de online exchanges. MtGox is de grootste. Vraag het even na om de meest recente informatie te hebben.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar. De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slashdoteffect. Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie bitcoincharts.

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum.

Bitcoin in meer detail
Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki. Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie: http://reddit.com/r/bitcoin
Als aller allerlaatste: http://www.thebitcoinchannel.com/

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Koersverloop:

Logaritmisch:


Lineair:


3-maanden:


Bitcoinkoersen volgen:
Je kunt de koersen volgen op bitcoinwisdom. µ heeft een uitleg gemaakt hoe dat werkt:


Er zijn ook Bitcoin spin-offs, elk met hun eigen unieke kwaliteiten. Een lijst wordt bijgehouden hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
pi_133603227
Koers lijkt wat te stagneren en ik stap niet snel meer in met veel geld als dit zo blijft, er is nogal wat gekocht de laatste weken en velen staan op winst. Als er op een moment een uitverkoop komt kan het snel gaan want bij de meeste exchanges is de laat beter gevuld dan de bied.
pi_133603450
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:17 schreef WebBeestje het volgende:
Koers lijkt wat te stagneren en ik stap niet snel meer in met veel geld als dit zo blijft, er is nogal wat gekocht de laatste weken en velen staan op winst. Als er op een moment een uitverkoop komt kan het snel gaan want bij de meeste exchanges is de laat beter gevuld dan de bied.
Ach het kan ook zo weer keren als er mensen nu wat geld instoppen of er een positief bericht komt. Maar de mensen die inderdaad dachten even in een weekje 200-300$ te pakken komen nu wat bedrogen uit, en willen misschien juist weer snel verkopen. We gaan het zien.
pi_133603859
Ik wacht nog steeds geduldig de eerstvolgende grote crash / DDoS op een trading platform / hack af voordat ik in ga kopen. Hoe langer het duurt, hoe groter de kans is dat snel het gaat gebeuren. True story.
pi_133603873
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 11:38 schreef Ranjit het volgende:
Hoe langer het duurt, hoe groter de kans is dat snel het gaat gebeuren. True story.
Eh ja, uiteraard.
pi_133604006
Er is een beurswijsheid die hier misschien ook voor kan gelden, als iedereen het over een investering heeft is het tijd om te verkopen.
pi_133604061
'Tieten bloot, handel dood' gaat helaas nu niet meer op met dit weer, of heb ik ergens tieten gemist?
  maandag 25 november 2013 @ 11:46:18 #8
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_133604074
_O-
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_133604157
quote:
17s.gif Op maandag 25 november 2013 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
'Tieten bloot, handel dood' gaat helaas nu niet meer op met dit weer, of heb ik ergens tieten gemist?
Als ik ze post dan krijg ik zeker een ban? :D
pi_133604249
Of Bitcoin is gestabiliseerd, en trekt de grotere investeerders dus aan, omdat die niet meer verwachten dat-ie nog hard naar beneden gaat...
pi_133604334
Stabiel is een groot woord met een min/max van 700/900. Ik gok dat het deze week tussen de 700 en 1000 gaat schommelen. Er komt vast nog wel weer iets positiefs in het nieuws waardoor meerdere mensen gaan kopen.

Het is maandagmorgen, iedereen kijkt dan overal wat negatiever tegen aan, voor woensdag zien we de 900 nog wel ;)
pi_133604350
heeft iemand geprobeerd een account aan te maken bij BTCChina? Aanmaken is me gelukt, maar daarna moet je je profiel updaten en daar kom ik niet voorbij, de submit knop doet het niet.
pi_133604426
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:49 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Als ik ze post dan krijg ik zeker een ban? :D
Waarschijnlijk wel ;(

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef JDx het volgende:
Stabiel is een groot woord met een min/max van 700/900. Ik gok dat het deze week tussen de 700 en 1000 gaat schommelen. Er komt vast nog wel weer iets positiefs in het nieuws waardoor meerdere mensen gaan kopen.

Het is maandagmorgen, iedereen kijkt dan overal wat negatiever tegen aan, voor woensdag zien we de 900 nog wel ;)
Das ook weer zo, wij noemen schommelingen van 10-15% al stabiel tegenwoordig :@ :+
  maandag 25 november 2013 @ 11:58:14 #14
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133604446
Tijd om uit te stappen nu de hele rollercoaster bijna stilstaat.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133604610
quote:
6s.gif Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Tijd om uit te stappen nu de hele rollercoaster bijna stilstaat.
Als de achtbaan stilstaat, stappen de mensen die net een ritje hebben gemaakt uit, en nieuwe mensen weer in, en dan gaat ie nog een keer *O*
pi_133604768
Even een vraagje, heb 210 euro nu op mijn btc-e account staan omdat ik LTC verkocht heb. Als ik nu een gedeelte van een Bitcoin koop en die vervolgens op Bitstamp zet en verkoop, dan ben ik het beste af toch? Vind het alleen apart dat je in principe makkelijk geld kunt verdienen door ze over te zetten en te cashen? Gezien het verschil van ongeveer 100 euro tussen btc-e en Bitstamp.

Iemand die mij hier duidelijkheid over kan geven? Thanks!
  maandag 25 november 2013 @ 12:08:09 #17
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133604780
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:07 schreef Atomatico het volgende:
Even een vraagje, heb 210 euro nu op mijn btc-e account staan omdat ik LTC verkocht heb. Als ik nu een gedeelte van een Bitcoin koop en die vervolgens op Bitstamp zet en verkoop, dan ben ik het beste af toch? Vind het alleen apart dat je in principe makkelijk geld kunt verdienen door ze over te zetten en te cashen? Gezien het verschil van ongeveer 100 euro tussen btc-e en Bitstamp.

Iemand die mij hier duidelijkheid over kan geven? Thanks!
Ja
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 12:10:56 #18
230491 Zith
pls tip
pi_133604865
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:03 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Als de achtbaan stilstaat, stappen de mensen die net een ritje hebben gemaakt uit, en nieuwe mensen weer in, en dan gaat ie nog een keer *O*
ik blijf gewoon lekker voorin zitten grgr
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 12:12:01 #19
230491 Zith
pls tip
pi_133604889
17 dagen geleden kon ik nog bitcoins kopen voor $269 :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 25 november 2013 @ 12:13:38 #20
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133604927
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:12 schreef Zith het volgende:
17 dagen geleden kon ik nog bitcoins kopen voor $269 :(
Dit ja. Gisteren zakte btc flink, denk even verkopen en dan weer inkopen. Zakt 'ie weer niet verder.
Dat is het risico wat men neemt.

Nu afwachten wanneer ik weer met "winst" in kan stappen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133605000
Allemaal rustig.
Een crash komt, gevoldg door stijging, uiteindelijk zal bitcoin ver boven de 1000 dollar gaan liggen.
Gewoon wachten en je stack bitcoins laten rusten.

Als je Litecoins hebt, lekker laten staan, deze zullen opklimmen naar zeker 100 dollar (uiteindelijk)

Goldcoin, lekker goedkoop, tientje van kopen en wachten tot de munt de dollar bereikt.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 12:17:09 ]
  maandag 25 november 2013 @ 12:16:59 #22
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133605017
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:16 schreef ZetaOS het volgende:
Allemaal rustig.
Een crash komt, gevoldg door stijging, uiteindelijk zal bitcoin ver boven de 1000 dollar gaan liggen.
Gewoon wachten en je stack bitcoins laten rusten.

Als je Litecoins hebt, lekker laten staan, deze zullen opklimmen naar zeker 100 dollar (uiteindelijk)
Of niet. (°0°)
Werkt niet :'(
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133605149
http://www.reddit.com/r/B(...)nce_selling_bitcoin/

TL;DR Got into a car with stranger, sent 2 BTC to hackers, got paid. This post is at least 6000 characters too long.

Geniaal verhaal _O_
  maandag 25 november 2013 @ 12:25:18 #24
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_133605218
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:16 schreef ZetaOS het volgende:
Allemaal rustig.
Een crash komt, gevoldg door stijging, uiteindelijk zal bitcoin ver boven de 1000 dollar gaan liggen.
Gewoon wachten en je stack bitcoins laten rusten.

Als je Litecoins hebt, lekker laten staan, deze zullen opklimmen naar zeker 100 dollar (uiteindelijk)

Goldcoin, lekker goedkoop, tientje van kopen en wachten tot de munt de dollar bereikt.
Waarom Goldcoin en niet Namecoin of Feathercoin?
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  maandag 25 november 2013 @ 12:27:59 #25
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_133605281
Kan iemand me uitleggen waarom er niet massaal gebruik gemaakt wordt van de arbitrage opportunities? :@
pi_133605288
Flinke bied erbij op Bitstamp :)
pi_133605456
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom er niet massaal gebruik gemaakt wordt van de arbitrage opportunities? :@
Omdat het in praktijk vaak niet zo makkelijk gaat als je denkt, of het risico is te groot. ;) Welke arbitrageroute zit je aan te denken?
  maandag 25 november 2013 @ 12:44:40 #28
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133605650
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom er niet massaal gebruik gemaakt wordt van de arbitrage opportunities? :@
Niet lonend.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 november 2013 @ 12:55:19 #29
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_133605902
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Omdat het in praktijk vaak niet zo makkelijk gaat als je denkt, of het risico is te groot. ;) Welke arbitrageroute zit je aan te denken?
Volgens mij wordt hier vrij vaak een verschil van $100 gemeld tussen BitStamp en MTGox (of BTC-E, weet niet precies).
  Moderator maandag 25 november 2013 @ 12:57:58 #30
257132 crew  Awsom
pi_133605960
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Volgens mij wordt hier vrij vaak een verschil van $100 gemeld tussen BitStamp en MTGox (of BTC-E, weet niet precies).
MTGox is vaak hoger dan de rest. Het probleem is alleen dat je je geld daar heel moeilijk wegkrijgt..
pi_133605974
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Omdat het in praktijk vaak niet zo makkelijk gaat als je denkt, of het risico is te groot. ;) Welke arbitrageroute zit je aan te denken?
Geld naar BTC-e >> Bitcoins kopen op BTC-e (732)>> Bitcoins overzetten naar Bitstamp (836)>> Bitcoins omwisselen voor Euro's >> Uit laten betalen.

Of de kortere route: Geld op BTC-e >> Bitcoins kopen >> Bitcoins naar je wallet >> Bitcoins verkopen op Bitonic.

Afgezien van de fee's, wat zou hier niet winstgevend aan zijn dan?
  maandag 25 november 2013 @ 13:00:13 #32
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133606013
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Geld naar BTC-e >> Bitcoins kopen op BTC-e (732)>> Bitcoins overzetten naar Bitstamp (836)>> Bitcoins omwisselen voor Euro's >> Uit laten betalen.

Of de kortere route: Geld op BTC-e >> Bitcoins kopen >> Bitcoins verkopen op Bitonic.

Afgezien van de fee's, wat zou hier niet winstgevend aan zijn dan?
Ik weet niet met hoeveel geld je dit wil gaan doen, maar zodra je een eenmalig rondje hebt gedaan ben je een week verder qua uitbetaling.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133606025
Wat zijn die fees op BTC-e absurd hoog geworden zeg. 100 euro + 1% van het bedrag voor een fucking SEPA overboeking. (Helemaal als je kijkt naar hoelang ze erover doen)

Gezien ze ook nog eens stortings en handelsfees vragen heb ik al mijn coins terug laten storten in mijn wallets. Ik ga wel naar een Chinese exchange toe ofzo.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  Moderator maandag 25 november 2013 @ 13:01:04 #34
257132 crew  Awsom
pi_133606032
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Geld naar BTC-e >> Bitcoins kopen op BTC-e (732)>> Bitcoins overzetten naar Bitstamp (836)>> Bitcoins omwisselen voor Euro's >> Uit laten betalen.

Of de kortere route: Geld op BTC-e >> Bitcoins kopen >> Bitcoins naar je wallet >> Bitcoins verkopen op Bitonic.

Afgezien van de fee's, wat zou hier niet winstgevend aan zijn dan?
Als je hier even 10.000 in pompt zou dat je misschien ¤500 per week opleveren ja, maar wel een hoop gewacht :P
  maandag 25 november 2013 @ 13:02:07 #35
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133606060
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Geld naar BTC-e >> Bitcoins kopen op BTC-e (732)>> Bitcoins overzetten naar Bitstamp (836)>> Bitcoins omwisselen voor Euro's >> Uit laten betalen.

Of de kortere route: Geld op BTC-e >> Bitcoins kopen >> Bitcoins naar je wallet >> Bitcoins verkopen op Bitonic.

Afgezien van de fee's, wat zou hier niet winstgevend aan zijn dan?
Winstgevend is het zeker wel, maar is het dat over 2 dagen als je euro's op Btc-e aankomen ook nog?

En dan ga ik er van uit dat je al verified bent op Btc-e.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133606062
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Geld naar BTC-e >> Bitcoins kopen op BTC-e (732)>> Bitcoins overzetten naar Bitstamp (836)>> Bitcoins omwisselen voor Euro's >> Uit laten betalen.

Of de kortere route: Geld op BTC-e >> Bitcoins kopen >> Bitcoins naar je wallet >> Bitcoins verkopen op Bitonic.

Afgezien van de fee's, wat zou hier niet winstgevend aan zijn dan?
Mijn bovenstaande post sluit hier wel mooi op aan denk ik. Uiteindelijk mag je geld bijleggen denk ik.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133606116
Ben maar even uit XPM gestapt, wel mooi bijna 100% rendement over het weekend. Nu nog even wachten op PPC en FTC, PPC staat al op winst maar ik verwacht meer :)
pi_133606149
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Geld naar BTC-e >> Bitcoins kopen op BTC-e (732)>> Bitcoins overzetten naar Bitstamp (836)>> Bitcoins omwisselen voor Euro's >> Uit laten betalen.

Of de kortere route: Geld op BTC-e >> Bitcoins kopen >> Bitcoins verkopen op Bitonic.

Afgezien van de fee's, wat zou hier niet winstgevend aan zijn dan?
Dan moet je wel dollars op BTC-e hebben en er bestaat niet zoiets als SEPA om er dollars op te krijgen. Bitcoins op BTC-e kopen voor euro's is tricky vanwege het hele dunne orderboek. Vaak kun je maar 0.01 BTC ofzo kopen voor een goede prijs, daarna schiet de prijs omhoog. Eerst euro's omzetten in dollars is ook niet echt lucratief op BTC-e. Soms liggen er inderdaad kansen maar ik zou alles van te voren even goed doorrekenen en vaak kom je dan wel een addertje onder het gras tegen.
pi_133606163
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Geld naar BTC-e >> Bitcoins kopen op BTC-e (732)>> Bitcoins overzetten naar Bitstamp (836)>> Bitcoins omwisselen voor Euro's >> Uit laten betalen.

Of de kortere route: Geld op BTC-e >> Bitcoins kopen >> Bitcoins naar je wallet >> Bitcoins verkopen op Bitonic.

Afgezien van de fee's, wat zou hier niet winstgevend aan zijn dan?
Groot risico, lange wachttijden met je SEPA uitbetalingen, en dus moet je het op een flinke schaal doen wil het lonen, maar dat levert je het volgende grote risico op; veel geld en/of BTC bij exchanges staan.

Het is zo'n dingetje wat in theorie easy money lijkt, maar in de praktijk nog knap lastig zal zijn. Bitstamp heeft ook alles weer op orde, dus de vraag is hoe lang ze nog 'duur' blijven.
  maandag 25 november 2013 @ 13:06:03 #40
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_133606185
Thanks allemaal voor de uitleg :)
  maandag 25 november 2013 @ 13:06:37 #41
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133606203
Laat jezelf gewoon op Bitonic uitbetalen en pomp dat geld weer in BTC-E. Kopen, bitonic, uitbetalen. Rinse, repeat.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133606235
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef Scorpie het volgende:
Laat jezelf gewoon op Bitonic uitbetalen en pomp dat geld weer in BTC-E. Kopen, bitonic, uitbetalen. Rinse, repeat.
Blijf je met euro-dollar omwissel zitten, plus volgens mij is de SEPA drempel voor BTC-E vrij hoog, dus je kan niet ff met 100 euro beginnen ofzo.
pi_133606265
Zoals ik net zei, SEPA kost 100 euro per overboeking plus 1% van het bedrag.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133606273
Duidelijk ^O^. Toch maar blijven werken dan.
  Moderator maandag 25 november 2013 @ 13:10:05 #45
257132 crew  Awsom
pi_133606286
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef Curlbrah het volgende:
Zoals ik net zei, SEPA kost 100 euro per overboeking plus 1% van het bedrag.
Dit.

Als ik er nou met creditcard geld binnen een uur op zou kunnen krijgen zou ik het wel doen, maar daar heb ik nog geen manier voor gevonden ;)
pi_133606444
Nog ff dit want ik geloof dat veel mensen het nog niet zo begrijpen:
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 02:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zie bitcoin totaal niet zo. Het is geen munt, maar een betalingssysteem.
Het is beide. Het is én een munt (of munteenheid liever gezegd), én een systeem of infrastructuur om transacties te kunnen doen in die munteenheid.

Dat geheel heet Bitcoin. Vaak noemt men de eenheden bitcoins (met kleine b) en het systeem Bitcoin (met hoofdletter B) maar dat valt allemaal een beetje samen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  Moderator maandag 25 november 2013 @ 13:18:26 #47
257132 crew  Awsom
pi_133606530
Damn wat is btc-e traag zeg :')
  maandag 25 november 2013 @ 13:27:14 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133606773
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef Curlbrah het volgende:
Zoals ik net zei, SEPA kost 100 euro per overboeking plus 1% van het bedrag.
Ook als je deposit doet?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133606804
Met een minimum van 1 of 2k bij deposit toch?
pi_133606946
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ook als je deposit doet?
Deposit is minimaal 2000 euro + 1% fee.
pi_133607407
Newby vraag:

Ik heb wat 'play-money', < 500¤. Nu doe ik een poging dat bitcoin helemaal te begrijpen. Of in ieder geval het handelen deel. Wil niet zelf gaan minen.

Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Is er ergens een simpele guide? Een startpunt zeg maar.

ik volg nu: https://en.bitcoin.it/wik(...)he_newbie_version%29
Alleen het onderdeel van wallet vind ik nog een beetje wazig
newb
pi_133607697
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:52 schreef WvdL het volgende:
Newby vraag:

Ik heb wat 'play-money', < 500¤. Nu doe ik een poging dat bitcoin helemaal te begrijpen. Of in ieder geval het handelen deel. Wil niet zelf gaan minen.

Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Is er ergens een simpele guide? Een startpunt zeg maar.

ik volg nu: https://en.bitcoin.it/wik(...)he_newbie_version%29
Alleen het onderdeel van wallet vind ik nog een beetje wazig
Ik vond dit filmpje erg verhelderend
en dan met name deel 2
pi_133607820
quote:
11s.gif Op maandag 25 november 2013 13:00 schreef Curlbrah het volgende:
Wat zijn die fees op BTC-e absurd hoog geworden zeg. 100 euro + 1% van het bedrag voor een fucking SEPA overboeking. (Helemaal als je kijkt naar hoelang ze erover doen)

Gezien ze ook nog eens stortings en handelsfees vragen heb ik al mijn coins terug laten storten in mijn wallets. Ik ga wel naar een Chinese exchange toe ofzo.
Ik heb het geprobeerd, maar ik kom niet op BTCChina. Als het je lukt mag je me vertellen hoe! Heb account aangemaakt, email geverifieerd, daarna loopt het spaak op het updaten van je profiel.
  maandag 25 november 2013 @ 14:12:37 #55
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133608012
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:06 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd, maar ik kom niet op BTCChina. Als het je lukt mag je me vertellen hoe! Heb account aangemaakt, email geverifieerd, daarna loopt het spaak op het updaten van je profiel.
misschien middels een "china" vpn?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133608080
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 14:12 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

misschien middels een "china" vpn?
zal ns proberen, had ik nog niet aan gedacht. maar ze hebben wel een engelse pagina, en je mag een NL telefoonnummer opgeven, dus het lijkt me sterk.
  maandag 25 november 2013 @ 14:20:23 #57
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133608254
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 12:22 schreef Waterdrinker het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)nce_selling_bitcoin/

TL;DR Got into a car with stranger, sent 2 BTC to hackers, got paid. This post is at least 6000 characters too long.

Geniaal verhaal _O_
wow wat een verhaal
  maandag 25 november 2013 @ 14:22:25 #58
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133608331
quote:
11s.gif Op maandag 25 november 2013 13:00 schreef Curlbrah het volgende:
Wat zijn die fees op BTC-e absurd hoog geworden zeg. 100 euro + 1% van het bedrag voor een fucking SEPA overboeking. (Helemaal als je kijkt naar hoelang ze erover doen)

Gezien ze ook nog eens stortings en handelsfees vragen heb ik al mijn coins terug laten storten in mijn wallets. Ik ga wel naar een Chinese exchange toe ofzo.
Heb je je Litecoins verkocht? Lekkere winst gemaakt of niet?
pi_133608575
iemand nog megacoins gekocht? prijs is met 172% gestegen de afgelopen 24u :p
pi_133609753
Nog nooit wat mee gedaan maar bijna alle altcoins hebben last van pumps de laatste 2 weken, kan je leuk mee verdienen :) (wel even inlezen of ze de moeite waard zijn)
pi_133609914
Koers van MtGox doet nu al 2,5 uur precies hetzelfde :')
pi_133610036
Ja met groot geld maak je maandsalaris op een paar dagen met deze koers.
Is het niet slim om hier ook je speculaties of altcoins neer te zetten, er zijn veel mensen die de stijging aan zien komen. Als dit dan ook nog op het forum gezet word dan profiteren meteen meer mensen en worden deze coins meer ingekocht= meer stijging
pi_133610082
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:09 schreef QuadrupleU het volgende:
Ja met groot geld maak je maandsalaris op een paar dagen met deze koers.
Is het niet slim om hier ook je speculaties of altcoins neer te zetten, er zijn veel mensen die de stijging aan zien komen. Als dit dan ook nog op het forum gezet word dan profiteren meteen meer mensen en worden deze coins meer ingekocht= meer stijging
quote:
Bitcoin en andere cryptocurrencies #65 | Bitcoin-hype over?
Succes ^O^
  maandag 25 november 2013 @ 15:15:35 #64
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133610262
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:09 schreef QuadrupleU het volgende:
Ja met groot geld maak je maandsalaris op een paar dagen met deze koers.
Is het niet slim om hier ook je speculaties of altcoins neer te zetten, er zijn veel mensen die de stijging aan zien komen. Als dit dan ook nog op het forum gezet word dan profiteren meteen meer mensen en worden deze coins meer ingekocht= meer stijging
Ik hou t lekker allemaal voor mijzelf.
pi_133610937
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Mender het volgende:

[..]

Heb je je Litecoins verkocht? Lekkere winst gemaakt of niet?
Ja van 5 naar 9.8 deze keer. Vorige keer van 1.50 naar 5
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133610982
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:09 schreef QuadrupleU het volgende:
Ja met groot geld maak je maandsalaris op een paar dagen met deze koers.
Is het niet slim om hier ook je speculaties of altcoins neer te zetten, er zijn veel mensen die de stijging aan zien komen. Als dit dan ook nog op het forum gezet word dan profiteren meteen meer mensen en worden deze coins meer ingekocht= meer stijging
En wat dan? Een trollbox 2.0? Beetje niveau graag... laten we hier nu niet allemaal pump en dump coins gaan lopen pluggen in de hoop een paar tientjes te pakken op de arme zielen die op dat moment gaan instappen.
pi_133611362
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:16 schreef ZetaOS het volgende:
Goldcoin, lekker goedkoop, tientje van kopen en wachten tot de munt de dollar bereikt.
Goldcoin is toch een aflopende zaak? Veel mining pools houden er iig mee op.
pi_133611457
De kwaliteit is echt binnen een week naar 0 gegaan met digital currensy's door de media, wat stapt er dan een volk op af zeg.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 15:59:17 #69
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133611660
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:53 schreef videonatic het volgende:
De kwaliteit is echt binnen een week naar 0 gegaan met digital currensy's door de media, wat stapt er dan een volk op af zeg.
Dat volk is wel de reden dat degene die er vroeg bij waren nu veel geld verdienen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 25 november 2013 @ 16:00:56 #70
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133611718
fikse dump

-edit helaasch
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 25 november 2013 @ 16:03:20 #71
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133611791
Kaboem, dump.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 16:04:29 #72
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133611824
Zag hem ook langs komen. Even 1000 BTC verkopen, alsof het niets is :D
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133612279
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
Zag hem ook langs komen. Even 1000 BTC verkopen, alsof het niets is :D
Valt nog mee wat voor invloed dat op de koers had.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 16:43:33 #74
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133613305
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Kaboem, dump.
quote:
Scorpie: NMC dropping like a stone, sell peeps
Ik zag het wel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133613385
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

[..]

Ik zag het wel
Half uurtje eerder..

Scorpie: sold my house and bought millions of NMC for that money, NMC is the future.

Die hard troll dus :)
  maandag 25 november 2013 @ 16:47:46 #76
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133613446
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

[..]

Ik zag het wel
Sssssst. Trollbox is trolling.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 november 2013 @ 16:48:23 #77
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133613472
2 uurtjes eerder

Scorpie: I have Justin Biebers name as a tattoo on my neck. Nohomo
  maandag 25 november 2013 @ 16:49:40 #78
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133613513
Die ltc drop. Pfew.

https://www.fxbtc.com/s/ltc_cny
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 25 november 2013 @ 16:50:35 #79
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133613549
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:48 schreef Lollertrolle het volgende:
2 uurtjes eerder

Scorpie: I have Justin Biebers name as a tattoo on my neck. Nohomo
4 uur eerder

Scorpie: I love lollertrolle.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 november 2013 @ 16:51:31 #80
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133613578
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 16:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

4 uur eerder

Scorpie: I love lollertrolle.
nohomo?
  maandag 25 november 2013 @ 16:52:00 #81
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133613591
quote:
17s.gif Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

nohomo?
nohomo natuurlijk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 november 2013 @ 16:52:24 #82
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133613603
quote:
Scorpie: so guys did you hear about this guy Lollertrolle? He's been pumping NMC since ages now. He's practically a billionare nowadays.
:')
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 25 november 2013 @ 16:54:46 #83
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133613688
quote:
mortaxx: Forget NMC. Scorpie is pumping lollertrolle
whehe

nu begint die trollbox wel grappig te worden :P
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 25 november 2013 @ 16:58:59 #84
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133613856
Je moet toch wat.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 november 2013 @ 17:00:20 #85
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133613894
^O^
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 25 november 2013 @ 17:01:43 #86
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133613945
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133614689
Bitcoin, stijg eens :D
pi_133614855
BTC gekocht via Bitonic, maar de transactie is nog niet bevestigd. :{

Y.
pi_133615589
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 17:30 schreef Yonder het volgende:
BTC gekocht via Bitonic, maar de transactie is nog niet bevestigd. :{

Y.
Instappen als de koers zo hoog staat :x?
pi_133615886
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:54 schreef ShyntoZ het volgende:

[..]

Instappen als de koers zo hoog staat :x?
Inderdaad.. ik verwacht op korte termijn een flinke crash.
pi_133615958
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 18:05 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Inderdaad.. ik verwacht op korte termijn een flinke crash.
Ja, zal inderdaad niet meer lang duren denk ik.. Koers is laatste dagen erg stabiel. Koers is wel al een klein beetje afgezakt, maar echte stijgingen heb ik niet meer gezien. Denk dus dat we bijna bovenaan de top zijn en we zometeen weer heel hard kelderen. Daarna weer lekker groeien natuurlijk :).
  maandag 25 november 2013 @ 18:12:51 #92
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133616086
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:07 schreef ShyntoZ het volgende:

[..]

Ja, zal inderdaad niet meer lang duren denk ik.. Koers is laatste dagen erg stabiel. Koers is wel al een klein beetje afgezakt, maar echte stijgingen heb ik niet meer gezien. Denk dus dat we bijna bovenaan de top zijn en we zometeen weer heel hard kelderen. Daarna weer lekker groeien natuurlijk :).
En sommige mensen verwachten dat hij nog doodleuk de 800 gaat aantikken voor het weekend ;)
pi_133616542
Mensen die zeggen dat dit de top is :D
pi_133616606
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:29 schreef DarkNoize het volgende:
Mensen die zeggen dat dit de top is :D
Het blijft speculeren.

Y.
  maandag 25 november 2013 @ 18:39:36 #95
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133616793
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 18:32 schreef Yonder het volgende:

[..]

Het blijft speculeren.

Kap es met dat ondertekenen. Het is storend.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133617024
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 18:32 schreef Yonder het volgende:

[..]

Het blijft speculeren.

Y.
Daar valt geen speld tussen te krijgen. Maar nu de koers 2 dagen na elkaar niet met 20% stijgt direct roepen dat dit het hoogtepunt is... Hmm nee.
pi_133617034
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:54 schreef ShyntoZ het volgende:

[..]

Instappen als de koers zo hoog staat :x?
Ik had nog geen geld op mijn BTC-E account staan.
pi_133617310
bter.com offline :( vind het niet echt een fijne site.
pi_133618046
Boel zit al een tijdje op dezelfde lijn van +/- 690 tot 730.
Forcefield City Bewoner
pi_133618142
Gauw mijn laatste overgebleven euro's nog even omzetten naar BTC, nu de prijs nog ruim onder de $1000 staat.

Als je denkt dat de afgelopen weken al extreem waren, let dan goed op. De dreiging van de US Senaat is weg, de Chinese invasie komt inmiddels goed op gang, en India en Brazilië gaan binnenkort beginnen. Dan gaan we wat meemaken :)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133618305
Over de laatste koersontwikkelingen, market cap en altcoins:
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 19:23:50 #102
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133618380
Ben aan boord van de PPC trein :')
Buy 92.56456108 PPC (-0.2%) from order #68590296 by price 0.00267 BTC

Die trollbox, net alsof ze een voetbalwedstrijd volgen :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 25 november 2013 @ 19:24:40 #103
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133618406
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ben aan boord van de PPC trein :')
Buy 92.56456108 PPC (-0.2%) from order #68590296 by price 0.00267 BTC

Die trollbox, net alsof ze een voetbalwedstrijd volgen :')
Doe maar rijk :(
  maandag 25 november 2013 @ 19:32:04 #104
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133618705
Ik ben 50% ingestapt in NMC :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133618866
iemand bekend met Quarkcoin? Marketcap in 1 week van 70.000 naar 844.000 dollar gegaan.
pi_133618942
quote:
Bitcoinfonds haalt rendement van 4847%

Binnen een jaar een rendement van 4847%, zelfs superbelegger Warren Buffett krijgt dat niet voor elkaar. Maar het Bitcoin-hedgefunds van de Maltese broker Exante is het toch echt gelukt: year-to-date behaalde het hedgefonds een rendement van richting de 5000%.


Het fonds, dat is gevestigd in belastingparadijs Bermuda, bestaat alleen uit bitcoins. Het fonds is eind 2012 opgericht, toen een bitcoin slechts $13,30 kostte. Bloomberg schat de waarde van een bitcoin nu rond de $658.

De jaarlijkse managementfee bedraagt 1,75%, waar nog een transactiefee van 0,5% bovenop komt. Het fonds is momenteel $35 miljoen groot.

Begerige beleggers die in het fonds willen stappen, moeten wel diepe zakken hebben. Volgens Exante is het fonds beschikbaar voor institutionele beleggers en vermogende particulieren.

In de VS heeft het fonds bijvoorbeeld nog geen beleggers, omdat de Amerikaanse toezichthouder het volgens een Exante-woordvoerder alleen mogelijk heeft gemaakt om in te stappen met een beheerd vermogen van minimaal $5 miljoen.

En bedenk wel: rendementen uit het verleden bieden natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
:P
pi_133619128
WDC stijgt ook op. 60% erbij de laatste 24 uur. :P
pi_133619411
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
iemand bekend met Quarkcoin? Marketcap in 1 week van 70.000 naar 844.000 dollar gegaan.
en in een paar minuten naar 1,1 miljoen _O-
  maandag 25 november 2013 @ 19:56:42 #109
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133619723
Quarkcoin is niet verkrijgbaar op BTC-e
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133619836
nee wel via Bter.com
pi_133619917
XPM is wel bizar. Ik heb ze op 0.003 gekocht en omdat ik een uurtje in de auto moest zitten de onwaarschijnlijke verkooporder @ 0.0045 gegeven. Die plingde toen ik net thuis was. Ik heb ze voor 0.0043 kunnen terugkopen. De vraag is natuurlijk wanneer je uitstapt :)
  maandag 25 november 2013 @ 20:03:31 #112
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133620003
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:32 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben 50% ingestapt in NMC :D
Waarom?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 25 november 2013 @ 20:04:15 #113
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133620040
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 20:03 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Waarom?
#yolo
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 november 2013 @ 20:06:20 #114
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133620133
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

#yolo
Ok, maar die munt staat nu zo'n beetje op het hoogste punt evah. Ach je moet ook net mazzel hebben.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133620166
En uitgestapt op 0.0048 :)
pi_133620207
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En uitgestapt op 0.0048 :)
en wat verdien je nou met zulke acties?
pi_133620289
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

en wat verdien je nou met zulke acties?
Een kwart BTC
pi_133620341
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Een kwart BTC
netjes
pi_133620369
Ik heb het al door, hier moeten een aantal een eigen coin gaan bedenken en op de markt brengen, fokcoin of wat dan ook. De eerste kopers zullen snel rijk worden en ik wil best wel iets investeren :D
pi_133620430
Crash is begonnen :D
  maandag 25 november 2013 @ 20:12:47 #121
415710 Yonder
#TeamXeYoDo
pi_133620476
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:11 schreef pimpel1985 het volgende:
Crash is begonnen :D
Waar dan?
pi_133620575
Uhmmm in het algemeen haha
Grafiek daalt langzaam door lijkt het toch?
pi_133620611
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:14 schreef pimpel1985 het volgende:
Uhmmm in het algemeen haha
Grafiek daalt langzaam door lijkt het toch?
Nee.
pi_133620645
hebben jullie dat ook dat je graag mooie ronde getallen wilt qua coins? ik heb nu bv 7000 van een bepaalde coin maar wil het graag aanvullen tot 10.000. vervelend.
pi_133620674
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
hebben jullie dat ook dat je graag mooie ronde getallen wilt qua coins? ik heb nu bv 7000 van een bepaalde coin maar wil het graag aanvullen tot 10.000. vervelend.
Nee dat heb ik niet.
pi_133620776
Goed moment om nu in te stappen met 1 bitcoin te kopen?
Of wachten nog?
  maandag 25 november 2013 @ 20:25:06 #127
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133621041
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef pimpel1985 het volgende:
Goed moment om nu in te stappen met 1 bitcoin te kopen?
Of wachten nog?
Wacht tot dit weekend zou mijn advies zijn
pi_133621061
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef pimpel1985 het volgende:
Goed moment om nu in te stappen met 1 bitcoin te kopen?
Of wachten nog?
Ik weet het niet zeker, maar je hebt toch nog eigen denkvermogen?

Waarom moeten we voor jou bepalen waar je je geld in moet steken?
  maandag 25 november 2013 @ 20:25:51 #129
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_133621066
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:29 schreef DarkNoize het volgende:
Mensen die zeggen dat dit de top is :D
Dit is de top niet op lange termijn, we gaan wel zien dat de koers weer normaliseert, BTC komt weer op de achtergrond uit de media en dan sudderen we weer een half jaar op de 200-300 dollar, tot de volgende groei spurt die wellicht piekt op 1200 dollar en weer normaliseert naar 600 dollar.
pi_133621136
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:25 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Wacht tot dit weekend zou mijn advies zijn
want?
pi_133621138
hoe stort je nu voordelig geld op btc-e?
  maandag 25 november 2013 @ 20:28:56 #132
415710 Yonder
#TeamXeYoDo
pi_133621174
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:27 schreef RamboDirk het volgende:
hoe stort je nu voordelig geld op btc-e?
Gebruik Bitonic als tussenweg indien je je geld snel op BTC-E wilt hebben.
pi_133621220
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef Yonder het volgende:

[..]

Gebruik Bitonic als tussenweg indien je je geld snel op BTC-E wilt hebben.
gewoon via je externe wallet?
  maandag 25 november 2013 @ 20:31:26 #134
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133621287
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

#yolo
Fuck it. Ik doe met je mee.. Pompen dat ding..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133621403
Wife gambled all of my bitcoins 100+ what the hell can I do?

quote:
My wife gambled all of my life savings; 128 bitcoins to be exact... She gambled them on the satoshi dice and casino slots. Is there anyway I can recover my lost bitcoins? somehow reverse it? I am royally fucked and wanted to know what the hell I can do.
:')
  maandag 25 november 2013 @ 20:33:37 #136
415710 Yonder
#TeamXeYoDo
pi_133621405
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

gewoon via je externe wallet?
Via je externa wallet naar je BTC-E account sturen ja.
pi_133621422
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Yonder het volgende:

[..]

Via je externa wallet naar je BTC-E account sturen ja.
top
pi_133621448
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:25 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dit is de top niet op lange termijn, we gaan wel zien dat de koers weer normaliseert, BTC komt weer op de achtergrond uit de media en dan sudderen we weer een half jaar op de 200-300 dollar, tot de volgende groei spurt die wellicht piekt op 1200 dollar en weer normaliseert naar 600 dollar.
Zoiets denk ik ook.

Maar nu Bitcoin bekend is kan er een vicieuze cirkel ontstaan hé? Bekendheid Bitcoin -> meer bedrijven die het accepteren -> meer bekendheid -> etc etc
  maandag 25 november 2013 @ 20:39:06 #140
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133621670
LTC popt bijna volgens mij.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 25 november 2013 @ 20:39:44 #141
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133621692
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 20:39 schreef SosuaCafe het volgende:
LTC popt bijna volgens mij.
Neuh, gaat naar 9.9889 en dan zakt hij terug naar 8.3
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133621724
Een crash maakt mij niets uit. Ik durf erop te wedden dat Bitcoin nog een mooie toekomst heeft te gaan. De crash zou voor mij simpelweg een reden zijn om extra te kopen.

Nu moet ik wel toegeven dat andere cryptocurrencies ook nog groot kunnen worden. PeerCoin lijkt een mooi systeem te hebben. Ook het tegengaan van deflatie etc.
pi_133621733
heb mn 5 LTC opgewisseld voor goedkopere coins, daar zit meer beweging in.
  maandag 25 november 2013 @ 20:40:55 #144
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133621742
Wie dan..

Flinke sell ..

9.989999 25260.79118315 252355.278
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133621855
It's gonna crash.
  maandag 25 november 2013 @ 20:44:11 #146
415710 Yonder
#TeamXeYoDo
pi_133621889
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef ShyntoZ het volgende:
It's gonna crash.
Maar wanneer, een vraag waarop veel mensen geen antwoord hebben.
pi_133621942
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Yonder het volgende:

[..]

Maar wanneer, een vraag waarop veel mensen geen antwoord hebben.
Binnen 48 uur.
pi_133622088
LTC 9.99
pi_133622105
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef ShyntoZ het volgende:

[..]

Binnen 48 uur.
Zolang de Chinezen er nog kopen zal dat wel loslopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 20:49:09 ]
  maandag 25 november 2013 @ 20:49:16 #150
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133622120
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Mortaxx het volgende:

Die trollbox, net alsof ze een voetbalwedstrijd volgen :')
Dit idd. _O- Atm zijn ze helemaal wild over LTC die naar de $10 lijkt te gaan :D
pi_133622142
quote:
3s.gif Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zolang de Chinezen er nog kopen zal dat wel loslopen.
Chinezen krijgen honger en er valt nog niet heel veel eten te bestellen met bitcoins.. Dus op de korte termijn zullen we even een landing gaan maken.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 20:50:00 #152
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133622145
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Yonder het volgende:

[..]

Maar wanneer, een vraag waarop veel mensen geen antwoord hebben.
29-11-2013 7:49
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 25 november 2013 @ 20:50:52 #153
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133622177
Wat ik dan weer niet snap zijn de mensen die 2k+ ltc kopen op 9.99
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 25 november 2013 @ 20:51:35 #154
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133622219
jaja!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 20:52:08 #155
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133622240
En in 1 keer naar 10.4

Daarom dus :D
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133622252
LTC door de $10
pi_133622267
LTC 10.4 :D
pi_133622281
Kan nu 3 dollar 'winst' pakken :')
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 20:53:02 #159
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133622287
Terwijl ik verkocht heb :') Zal je zien dat het nu door schiet naar de 12 :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133622302
10.5 :D
pi_133622310
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
Terwijl ik verkocht heb :') Zal je zien dat het nu door schiet naar de 12 :')
Ik heb er 12.8 *O* *O*
pi_133622325
BOOM!
pi_133622361
Echt van 9.99 naar 10.4 _O- kwestie van knipperen met de ogen
pi_133622367
En weer 10.1 :{
pi_133622395
9.99 :')!!
pi_133622424
Een weekje geleden 2800 TAG gekocht, had er ook al een zwikje gemined:)
Goede keuze, blijkt nu, inmiddels 3.2 BTC waard :)

Wordt verhandeld op: https://www.cryptsy.com/markets/view/117

Info: https://bitcointalk.org/index.php?topic=317408.0
pi_133622457
En weer 10.09
  maandag 25 november 2013 @ 20:57:37 #168
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133622506
Die LTC :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133622540
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:55 schreef MaGNeT het volgende:
Een weekje geleden 2800 TAG gekocht :)
Goede keuze, blijkt nu, inmiddels 3.2 BTC waard :)

Wordt verhandeld op: https://www.cryptsy.com/markets/view/117

Info: https://bitcointalk.org/index.php?topic=317408.0
voor hoeveel euro heb je ze gekocht? ik heb er ook een paar. zijn er maar weinig van in omloop dus prijs kan snel omhoog gaan.
pi_133622551
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef Scorpie het volgende:
Die LTC :')
Nu de koers van BT wat stilstaat zitten alle speculanten daar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 20:58:49 ]
pi_133622564
Trollbox wordt helemaal gespamd en gek door die LTC :D
pi_133622568
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

voor hoeveel euro heb je ze gekocht? ik heb er ook een paar. zijn er maar weinig van in omloop dus prijs kan snel omhoog gaan.
Weet niet precies meer, 2.5 BTC ongeveer, heb er zo'n 25-30% winst op nu.
pi_133622595
10.3 _O_
  maandag 25 november 2013 @ 21:00:08 #174
415710 Yonder
#TeamXeYoDo
pi_133622609
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
10.3 _O_
Pak je winst.
pi_133622822
hoelang duurt een btc transactie van je externe wallet naar btc-e?
  maandag 25 november 2013 @ 21:07:21 #176
415710 Yonder
#TeamXeYoDo
pi_133622910
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
hoelang duurt een btc transactie van je externe wallet naar btc-e?
Dat zal zo'n 20 minuten in beslag nemen.
pi_133622989
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 21:07 schreef Yonder het volgende:

[..]

Dat zal zo'n 20 minuten in beslag nemen.
30 ;)
pi_133623051
Hmm. Dit gaat een dipje worden denk ik.
  maandag 25 november 2013 @ 21:12:20 #180
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133623116
LTC GOING DOWN

Oh wacht geen trollbox hier :X
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133623131
11
pi_133623147
LTC

pi_133623220
10.6 :7
  maandag 25 november 2013 @ 21:14:53 #184
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133623234
Op naar 11
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133623253
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:14 schreef Scorpie het volgende:
Op naar 1150
pi_133623297
Oh YEAH. Ik ga vanavond m'n eerste vette dollarcenten winst pakken! CHOOCHOO! :7
pi_133623332
10.85 _O- choochoo
pi_133623350
sell wall op 11 -_-
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 21:17:42 #189
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133623365
XPM stort weer helemaal in trouwens :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133623381
kan nu 140.20 pakken, maar ik wacht :X
  maandag 25 november 2013 @ 21:18:20 #191
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133623394
Ik vraag me af hoe hard ltc gaat vallen. Dit kan niet lang goed gaan lijkt mij.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 25 november 2013 @ 21:18:32 #192
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133623402
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
kan nu 140.20 pakken, maar ik wacht :X
Watch out, we have a badass over here.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 november 2013 @ 21:18:45 #193
415710 Yonder
#TeamXeYoDo
pi_133623410
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
kan nu 140.20 pakken, maar ik wacht :X
Dom dom dom.
pi_133623474
11.22
pi_133623495
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
kan nu 140.20 pakken, maar ik wacht :X
kan nu 42.028 pakken, maar ik wacht :X
  maandag 25 november 2013 @ 21:20:47 #196
70559 singha
Singhalicious
pi_133623500
LTC over de 11!!
When the flag drops, the bullshit stops
pi_133623511
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

kan nu 42,028 pakken, maar ik wacht :X
kan nu 450 pakken, echt fantastisch
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 21:21:06 #198
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133623512
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Toto69 het volgende:
11.22
Gewoon meeliften naar boven
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133623527
quote:
15s.gif Op maandag 25 november 2013 21:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

kan nu 450 pakken, echt fantastisch
Heb nog 2800 LTC :)
pi_133623542
grrr, al zoveel pieken gezien, blijf altijd te lang hangen, maar wil er ook niet te vroeg uit.
Geloven in de toekomst en vasthouden heb ik mezelf beloofd, maar dit... pfff
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133623546
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb nog 2800 LTC :)
Als dat echt zo is, netjes. :Y
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 21:22:31 #202
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133623565
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb nog 2800 LTC :)
Dan zijn die sprongen van een paar euro omhoog wel heel lekker
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133623579
Hij springt op en neer _O-
pi_133623618
En hij zakt weg o|O
  maandag 25 november 2013 @ 21:23:51 #205
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133623631
Echt shit luck. Had op 9.7 verkocht, ik dacht dat hij weer een beetje zou gaan zakken. ;(
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133623654
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Echt shit luck. Had op 9.7 verkocht, ik dacht dat hij weer een beetje zou gaan zakken. ;(
Issie ook aan 't doen. ;(
  maandag 25 november 2013 @ 21:25:17 #207
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133623694
LTC *O*
pi_133623723
Hoppa, weer boven 11
  maandag 25 november 2013 @ 21:26:13 #209
415710 Yonder
#TeamXeYoDo
pi_133623733
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef Toto69 het volgende:
Hoppa, weer boven 11
_O-
pi_133623751
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef Yonder het volgende:

[..]

_O-
Oké.
pi_133623778
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb nog 2800 LTC :)
lekker hoor. moeilijk he verkopen?
pi_133623816
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 21:07 schreef Yonder het volgende:

[..]

Dat zal zo'n 20 minuten in beslag nemen.
thanks. Staat nu Uncommitted transactions: bij BTC-e maar nog niet echt zichtbaar...kan dat kloppen?
  maandag 25 november 2013 @ 21:28:35 #213
353115 strbo
1Pa6Sas8WfyjGuiMZvKxsE6R2bQBB1
pi_133623826
Half uurtje geleden mijn LTC doorgestuurd naar mijn wallet, versleuteld en weggezet :') Geen zin om alles weer terug op de beurs te gooien, ik wel tot het $20 bereikt.
pi_133623904
Paar dagen geleden mijn LTC verkocht, had ik toch maar even geduld gehad :(
pi_133623959
12.
pi_133624022
Wow iemand slaat flink BTC in op Mt.gox...
pi_133624064
Die kneusjes met hun sell wall op 10.85 :')
  maandag 25 november 2013 @ 21:57:10 #218
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133625203
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133625411
quote:
Logisch ook. Je coins op zo'n exchange zetten die je ook maar kent van horen zeggen of omdat het populair is is zo ontzettend stupide. We leven in een wereld waar dagelijks een grote major gehackted word voor bedrijfsgegevens, die exchanges staan goed in het visier van hackers,
pi_133626012
Ik ga mijn geld tellen en dan slapen.
pi_133626291
Ook 1 van de eerste keren dat BTC ongeveer gelijk blijft terwijl LTC ontploft, of denk ik dat maar.
Forcefield City Bewoner
pi_133626385
Tering, flinke drop. Morgen hopelijk weer een mooie stijgende lijn :P
pi_133626475
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:18 schreef roislecxe het volgende:
Ook 1 van de eerste keren dat BTC ongeveer gelijk blijft terwijl LTC ontploft, of denk ik dat maar.
Is eerder gebeurd, vooral in de lente schoot LTC omhoog t.o.v. de Bitcoin.
pi_133626640
waarom is XPM zo aan het stijgen? had er graag gisteren wat in geinvesteerd :P
pi_133626726
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:26 schreef Byte_Me het volgende:
waarom is XPM zo aan het stijgen? had er graag gisteren wat in geinvesteerd :P
Toegevoegd aan een chinese exchange
pi_133626870
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:29 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Toegevoegd aan een chinese exchange
en ff verdubbeld in waarde :D

wat gaat er met LTC gebeuren als die op gox komt? :P
pi_133626927
Dat weet niemand ;)
pi_133626977
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

en ff verdubbeld in waarde :D

wat gaat er met LTC gebeuren als die op gox komt? :P
En is dat ergens terug te vinden welke exchange waar wanneer bij komt?
Forcefield City Bewoner
pi_133626993
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:37 schreef roislecxe het volgende:

[..]

En is dat ergens terug te vinden welke exchange waar wanneer bij komt?
Trollbox :P of je kan natuurlijk alle exchanges volgen wat iets lastiger is
  maandag 25 november 2013 @ 22:39:17 #230
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133627037
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:32 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben 50% ingestapt in NMC :D
Niet verkeerd, 0.25 BTC verdiend in 2 uurtjes.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 november 2013 @ 22:40:47 #231
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133627092
quote:
6s.gif Op maandag 25 november 2013 22:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet verkeerd, 0.25 BTC verdiend in 2 uurtjes.
Sommige mensen hebben wel normen en waarden en wachten gewoon tot BTC op 800 staat
  maandag 25 november 2013 @ 22:42:16 #232
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133627152
quote:
8s.gif Op maandag 25 november 2013 22:40 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben wel normen en waarden en wachten gewoon tot BTC op 800 staat
Sosua hoor je anders niet zeuren nu denk ik zo.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133627189
quote:
8s.gif Op maandag 25 november 2013 22:40 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben wel normen en waarden en wachten gewoon tot BTC op 800 staat
Dan zijn normen en waarden vrij kansloos :)
  maandag 25 november 2013 @ 22:43:50 #234
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133627215
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sosua hoor je anders niet zeuren nu denk ik zo.
Nope. Alleen klote dat ik een plukje van mn ltc had verkocht.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133627238
quote:
6s.gif Op maandag 25 november 2013 22:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet verkeerd, 0.25 BTC verdiend in 2 uurtjes.
Hoe gaat het met je griep?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 22:44:30 ]
  maandag 25 november 2013 @ 22:46:01 #236
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133627308
quote:
5s.gif Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je griep?
Voor een btc zal die voorbij zijn
pi_133627327
Misschien weer tijd om wat BTC te kopen, ruim 10% van de ATH al af.
  maandag 25 november 2013 @ 22:46:40 #238
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133627339
quote:
5s.gif Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je griep?
Stuk beter, ga alleen zo naar bed want kapot.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133627340
damn, BTCe heeft een piekje op gehad op 734 BTC$, verkoop order stond op 734.7 :')
pi_133627361
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef WebBeestje het volgende:
Misschien weer tijd om wat BTC te kopen, ruim 10% van de ATH al af.
Of juist een teken van een verdere inzakking :)?
pi_133627401
quote:
9s.gif Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Stuk beter, ga alleen zo naar bed want kapot.
Lukt dat wel, slapen zonder de koers toch stiekem te checken midden in de nacht?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 22:48:11 ]
pi_133627426
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef WebBeestje het volgende:
Misschien weer tijd om wat BTC te kopen, ruim 10% van de ATH al af.
Maar wel ver boven VWAP!
pi_133627456
Crashingggg.
pi_133627476
Het kan alleen maar stijgen.
  maandag 25 november 2013 @ 22:50:34 #245
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133627537
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:47 schreef ShyntoZ het volgende:

[..]

Of juist een teken van een verdere inzakking :)?
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef ShyntoZ het volgende:
Crashingggg.
pi_133627574
Het juist verkoopmoment voor BTC is... tromgeroffel...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133627600
quote:
8s.gif Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt me een slim idee! Jij handelde dus met voorkennis, das niet eerlijk :(
pi_133627607
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
Het juist verkoopmoment voor BTC is... tromgeroffel...
De helft als het genoeg oplevert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 22:52:34 ]
pi_133627616
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het kan alleen maar stijgen.
Vanochtend waren er nog grote aankopen van honderden stuks rond $835 dus die voelen het wel. Ondertussen wat binnen gekregen op $780.
pi_133627744
0.25 btc kopen voor 150Euro?

Heb veel NMC ingeslagen toen ze nog maar 1.2 waren, heb het gevoel dat NMC wel de 10 kan bereiken binnen een maand of 2.
  maandag 25 november 2013 @ 22:58:17 #251
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133627854
Down down down
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133627858
Ben voor het eerst in het bezit van 1 hele bitcoin :)
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 25 november 2013 @ 23:00:35 #253
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133627935
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Ben voor het eerst in het bezit van 1 hele bitcoin :)
Gefeliciteerd
pi_133627953
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 23:00 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Dank je, gewoon lekker doorsparen en niet verkopen (denk ik)
٩๏̯͡๏)۶
pi_133627954
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Ben voor het eerst in het bezit van 1 hele bitcoin :)
Ben er zuinig op, voor je het weet is ie kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 23:01:39 ]
  maandag 25 november 2013 @ 23:01:44 #256
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133627959
@706 maar een beetje bijgekocht op btc-e.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133628019
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef SosuaCafe het volgende:
@706 maar een beetje bijgekocht op btc-e.
Ik wilde op 702 :(
Forcefield City Bewoner
pi_133628025
700 dollar voor een virtuele munt die nog in de kinderschoenen staat en voor je het weet in het digitale niets verdwenen is.
pi_133628027
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ben er zuinig op, voor je het weet is ie kwijt.
Alleen als mijn laptop crasht ;)
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 25 november 2013 @ 23:03:45 #260
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133628036
Nu wachten op de ltc
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133628087
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Alleen als mijn laptop crasht ;)
Dan ben je al behoorlijk dom bezig, dat gebeurd namelijk nog weleens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 23:05:28 ]
pi_133628146
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Alleen als mijn laptop crasht
Paperwallet maken en goed opbergen!
  maandag 25 november 2013 @ 23:07:23 #263
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_133628191
Hey die filmpjes die ik hier vannacht kreeg waren geweldig. _O_ Nu nog een beetje die candlesticks snappen.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 23:07:49 #264
230491 Zith
pls tip
pi_133628213
bitstamp is eindelijk weer richting btc-e aan het gaan :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 25 november 2013 @ 23:08:57 #265
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133628258
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133628264
Die exchanges lachen het hardst.
pi_133628313
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dan ben je al behoorlijk dom bezig, dat gebeurd namelijk nog weleens.
Als ik al mijn euro's op BTC-e heb staan, en m'n wallet van Multibit dus leeg is. En als morgen nou mijn laptop zou crashen, dan kan ik toch een nieuwe wallet aamaken? Wat op BTC-e staat is een kwestie van inloggen, dat kan overal.
Forcefield City Bewoner
  maandag 25 november 2013 @ 23:10:44 #268
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133628340
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Als ik al mijn euro's op BTC-e heb staan, en m'n wallet van Multibit dus leeg is. En als morgen nou mijn laptop zou crashen, dan kan ik toch een nieuwe wallet aamaken? Wat op BTC-e staat is een kwestie van inloggen, dat kan overal.
tenzij ze gehacked worden.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 25 november 2013 @ 23:11:38 #269
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133628384
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nu de koers van BT wat stilstaat zitten alle speculanten daar.
Was tijdens de vorige BTC-bubble ook
The best firms advertise the least...
pi_133628423
Alle coins slaan op hol... die NVC slaat toch wel alles
pi_133628443
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Als ik al mijn euro's op BTC-e heb staan, en m'n wallet van Multibit dus leeg is. En als morgen nou mijn laptop zou crashen, dan kan ik toch een nieuwe wallet aamaken? Wat op BTC-e staat is een kwestie van inloggen, dat kan overal.
En toen was BTC-e ineens weg, doei bitcoins. Succes met terughalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 23:13:02 ]
pi_133628452
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

tenzij ze gehacked worden.
Ja,maar dat is bij iedereen zo... En ik denk niet dat mijn 'enorme stack' erg de moeite waard is om te hacken :')
Forcefield City Bewoner
pi_133628516
NVC wtf
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 23:14:50 #274
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133628533
NVC naar 14 dollar :') naar maar 400 stuks aangeboden nu :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 25 november 2013 @ 23:14:51 #275
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133628534
wtf

LTC :D

kom net weer thuis, zie ik dit. NVC, LTC, watskebeurt? Relax, hopen dat het nu een beetje stand houdt en die koers niet meer onder de 10 duikt
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_133628544
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:13 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ja,maar dat is bij iedereen zo... En ik denk niet dat mijn 'enorme stack' erg de moeite waard is om te hacken :')
De natte droom voor hackers. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 23:15:12 ]
pi_133628545
Aankoop op Bitstamp bij $780 leek aardig goed getimed nu al bijna 4% erbij.
  maandag 25 november 2013 @ 23:15:23 #278
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_133628563
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:13 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ja,maar dat is bij iedereen zo... En ik denk niet dat mijn 'enorme stack' erg de moeite waard is om te hacken :')
Ze hacken jou ook niet, ze hacken die hele website en dat zijn jouw euro's en coins ook weg.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_133628578
NVC 16 k*t zooi heb maar 10 van die munten
  maandag 25 november 2013 @ 23:15:58 #280
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133628591
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
NVC naar 14 dollar :') naar maar 400 stuks aangeboden nu :')
16.2!

wtf?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_133628605
NVC echt wtf :D
  maandag 25 november 2013 @ 23:16:25 #282
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133628616
22 echt absurd!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 23:16:31 #283
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133628625
Sell orders
Total: 361.89 NVC
price NVC USD
20 26.49863687 529.9727374
21 12.98 272.58
21.102 18 379.836
21.75 8.88041751 193.14908084
21.99 3.83205469 84.26688263
22 10.4833 230.6326
25 27.23027379 680.75684475
28.5 591.68083145 16862.90369632
28.685 9.81219567 281.46283279
28.686 66.71 1913.64306
43 10.55258664 453.76122552
45 56.104361 2524.696245
49 10 490
49.5 5 247.5
50 46.6764 2333.82

_O-
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133628632
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ze hacken jou ook niet, ze hacken die hele website en dat zijn jouw euro's en coins ook weg.
En dat gebeurd te vaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 23:16:53 ]
pi_133628637
26 :')
pi_133628647
quote:
Wel grappig hoe weinig de media er van begrijpt, zijn we dan werkelijk het kleine groepje nerds welke aan het begin van de volgende financiele revolutie staan? ;)
  maandag 25 november 2013 @ 23:17:23 #287
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133628658
dit kun je toch niet zien aankomen, NVC
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 25 november 2013 @ 23:17:24 #288
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133628659
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Sell orders
Total: 361.89 NVC
price NVC USD
20 26.49863687 529.9727374
21 12.98 272.58
21.102 18 379.836
21.75 8.88041751 193.14908084
21.99 3.83205469 84.26688263
22 10.4833 230.6326
25 27.23027379 680.75684475
28.5 591.68083145 16862.90369632
28.685 9.81219567 281.46283279
28.686 66.71 1913.64306
43 10.55258664 453.76122552
45 56.104361 2524.696245
49 10 490
49.5 5 247.5
50 46.6764 2333.82

_O-
Wat gebeurt er met NVC :(
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 23:17:39 #289
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133628666
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ze hacken jou ook niet, ze hacken die hele website en dat zijn jouw euro's en coins ook weg.
Of de beheerders jatten je geld en schuiven het af op 'hackers'
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 25 november 2013 @ 23:17:39 #290
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133628667
Wellicht slim om nu in nmc te steken, aangezien die ook een beetje parallel lopen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 25 november 2013 @ 23:18:05 #291
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133628687
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef Astaxanthin het volgende:
NVC 16 k*t zooi heb maar 10 van die munten
Gisteren ook eens gestart met minen voor de fun. Getwijfeld tussen Novacoins en Feathercoins. Zoals die bommenlegger van Bassie n Adriaan: "Ik heb ook altijd pech"
The best firms advertise the least...
pi_133628692
Net optijd verkocht 24
toch wel 200$ winst gemaakt
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 23:18:53 #294
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133628730
Dat orderbook van NVC :D
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 25 november 2013 @ 23:18:58 #295
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133628737
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef Astaxanthin het volgende:
Net optijd verkocht 24
toch wel 200$ winst gemaakt
^O^
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133628741
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Wel grappig hoe weinig de media er van begrijpt, zijn we dan werkelijk het kleine groepje nerds welke aan het begin van de volgende financiele revolutie staan? ;)
Nee, het zal eerder een zachte dood sterven en bitcoin voor de vage transacties..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 23:19:13 ]
  maandag 25 november 2013 @ 23:19:14 #297
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133628757
Dus welke alt krijgt morgen een Fok! pump?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  maandag 25 november 2013 @ 23:19:26 #298
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133628765
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef Maxbet het volgende:
Dus welke alt krijgt morgen een Fok! pump?
nmc!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 25 november 2013 @ 23:19:27 #299
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_133628767
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Of de beheerders jatten je geld en schuiven het af op 'hackers'
Oh daar had ik nog niet eens aan gedacht maar dat is ook een goeie ja. Ik erger me al mateloos aan het feit dat ik mijn eerste twee LTC niet van BtC-e af kan halen want het moet er 2 dagen op blijven ofzo als je net nieuw bent.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  maandag 25 november 2013 @ 23:20:05 #300
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133628790
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

nmc!
Niks wat nog makkelijk even te minen is?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  maandag 25 november 2013 @ 23:20:12 #301
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133628793
Waar kun je de live-stats van Novacoin volgen ala bitcoinwisdom? Voor het amuzement ;)
The best firms advertise the least...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')