Hoezo uiteindelijk?quote:Op maandag 25 november 2013 10:15 schreef Snoepie85 het volgende:
ik wil ook wel weer eens scharrelen eigenlijk
zal vriend alleen niet zo leuk vindenen ik uiteindelijk ook niet.
omdat het op het moment misschien leuk lijkt, maar als ik het zonder weten van vriend zou doen.. zou ik me toch behoorlijk kut voelen daarnaquote:
Vreemdgaan is wat anders, dan zou je een open relatie moeten hebben. Of een 'break' inlassen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
omdat het op het moment misschien leuk lijkt, maar als ik het zonder weten van vriend zou doen.. zou ik me toch behoorlijk kut voelen daarna
Maar wat peu zegt.quote:
is toch wel lastig om bespreekbaar te maken hoorquote:Op maandag 25 november 2013 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wat peu zegt.
Als ik ooit in een relatie kom, en ik merk dat ik toch wel de behoefte voel om ook nog te scharrelen, bespreek ik dat gewoon met mijn significant other. Vreemdgaan heb ik ooit gedaan, zou ik nu echt amenooitniet meer doen
Hij weet dat je vreemd bent gegaan?quote:Op maandag 25 november 2013 10:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is toch wel lastig om bespreekbaar te maken hoorik denk niet dat vriend er zo blij mee is als ik dat meld..
ik ben ook wel eens vreemdgegaanwas niet zo best
Waarom? Gewoon een keer losjes over beginnen, mits je daar echt behoefte aan hebt en het niet iets anders is natuurlijk. Dingen horen gewoon bespreekbaar te zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 10:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is toch wel lastig om bespreekbaar te maken hoorik denk niet dat vriend er zo blij mee is als ik dat meld..
Een relatie is pas goed als je ook dat soort dingen kunt bespreken. Je moet het niet brengen als 'ik wil een open relatie'. Dat gaat sowieso fout. Maar gewoon bespreken dat je die behoefte voelt, en kijken hoe dat bij hem zit. Kijken of je daar samen een compromis in kan vinden, al is het alleen al de je jullie seksleven wat meer.. spicy gaat maken om die behoefte toch een beetje te bevredigen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Wanneer kan je je auto ophalen ?quote:Op maandag 25 november 2013 10:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil mn auto terugecht waardeloos zo, kan nergens heen
Mogguhquote:
Datquote:Op maandag 25 november 2013 10:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon een keer losjes over beginnen, mits je daar echt behoefte aan hebt en het niet iets anders is natuurlijk. Dingen horen gewoon bespreekbaar te zijn.
Het wordt wel wat lastig als de 1 dat wel wilt en de ander nietquote:Op maandag 25 november 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een relatie is pas goed als je ook dat soort dingen kunt bespreken. Je moet het niet brengen als 'ik wil een open relatie'. Dat gaat sowieso fout. Maar gewoon bespreken dat je die behoefte voelt, en kijken hoe dat bij hem zit. Kijken of je daar samen een compromis in kan vinden, al is het alleen al de je jullie seksleven wat meer.. spicy gaat maken om die behoefte toch een beetje te bevredigen.
Hey LoLaquote:Op maandag 25 november 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer kan je je auto ophalen ?
[..]
Mogguh![]()
[..]
Dat
[..]
Het wordt wel wat lastig als de 1 dat wel wilt en de ander niet
Wat zou je dan doen in zo'n geval?
Jep lekker door de wasstraat gegaan. Helemaal top... Nu nog in januari de apk en ik ben er weer klaar meequote:Op maandag 25 november 2013 10:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hey LoLa![]()
Auto weer helemaal schoon?
Weet ik nog niet, dat is ook het ergste. Ik hoop eigenlijk op vandaag, wil vanavond nog naar Tilburg en heb morgen een afspraak.quote:Op maandag 25 november 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer kan je je auto ophalen ?
Zoals ik al zei; kijken of je in het seksleven met je SO wat kan doen om het weer interessant te makenquote:Op maandag 25 november 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het wordt wel wat lastig als de 1 dat wel wilt en de ander niet
Wat zou je dan doen in zo'n geval?
ja is ook wel zo, maar wel lastig onderwerp vind ikquote:Op maandag 25 november 2013 10:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon een keer losjes over beginnen, mits je daar echt behoefte aan hebt en het niet iets anders is natuurlijk. Dingen horen gewoon bespreekbaar te zijn.
was niet bij mijn huidige vriendquote:Op maandag 25 november 2013 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij weet dat je vreemd bent gegaan?
Het werkt natuurlijk ook twee kanten op, als jij het mag, dan mag hij het ook, dat moet jij ook willen dan
ja we bespreken ook wel veel, eigenlijk alles wel. maar ik weet bijna zeker dat hij die behoefte niet heeftquote:Op maandag 25 november 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een relatie is pas goed als je ook dat soort dingen kunt bespreken. Je moet het niet brengen als 'ik wil een open relatie'. Dat gaat sowieso fout. Maar gewoon bespreken dat je die behoefte voelt, en kijken hoe dat bij hem zit. Kijken of je daar samen een compromis in kan vinden, al is het alleen al de je jullie seksleven wat meer.. spicy gaat maken om die behoefte toch een beetje te bevredigen.
ja, maar dat gevoel dat je in het begin hebt, is zo lekker. dat nieuwe en onbekende, zo spannendquote:Op maandag 25 november 2013 10:25 schreef Myraela het volgende:
Ik snap echt niet waarom je het scharrelen zou missen in een relatie. Bedoel, daten en een nieuwe verliefdheid is tof. Maar scharrelen voelt zo leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |