Ik ben vandaag voor de aardigheid eens gaan kijken bij F4F Den Bosch: wat een deprimerend hol is dat zeg. Nauwelijks daglicht, alles grijs. Laag plafond in het KT gedeelte. Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. Er was trouwens wel een squatrack en de dumbbells gingen t/m 40kg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Chill, ik word er een beetje moe van al die pauper pop in de sportschool.
Ik heb het weer wat drukker met zinnige dingen.quote:Op zondag 24 november 2013 12:21 schreef Klokov het volgende:
CarbonC multiquote minder dan eerst, daarom ligt de reeks op sterven.
Als vliegdekschip voor de US Navy, ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:32 schreef THEFXR het volgende:
deze chick is perfect!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan wil ik wel een vliegtuig zijn die eroverheen gaat.quote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als vliegdekschip voor de US Navy, ja.
Zinniger dan FOK?quote:Op maandag 25 november 2013 13:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb het weer wat drukker met zinnige dingen.
Report for landing pfffghtt, Rogerquote:Op maandag 25 november 2013 13:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een vliegtuig zijn die eroverheen gaat.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Klokov het volgende:
Suggestie 1: Cakeman bannen
Suggestie 2: Meer multiquotes van CarbonC
Suggestie 3: Meer progresspics van de vrouwelijke GYMmers
Suggestie 4: Minder McNulty en Sapstengel fysieken in de reeks
Suggestie 5: Nu eerst een goede OP
300x.quote:Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Report for landing pfffghtt, Roger
Hij moest toekijken hoe zijn moeder uitgewoond werd door die neger die niet kon keren op de weg.quote:
Rij dan geen auto, als je hem niet kunt onderhouden.quote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Verlopen apk..ik zal wel ergens door rood hebben gereden als aanleiding
Fixed.quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij had een straathoertje opgepikt en de politie zag haarhem bij hem in de auto.
idd.quote:Op maandag 25 november 2013 13:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Rij dan geen auto, als je hem niet kunt onderhouden.
[..]
Even dimmen, knaap: je hebt het wel over mijn dochter.quote:Op maandag 25 november 2013 01:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
leer lezen kutje
ik vroeg of jij een account had op hotornot
ja dus
ik zag alleen je pf foto
full black outfit knalrode lipstick handjes in zijkant beetje groffe bouw
quote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als vliegdekschip voor de US Navy, ja.
Nice voor die gast, maar jij bent toch echt de huge-mofo op deze foto: respect!quote:Op maandag 25 november 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:
Ik kan nou officieeel helemaal niet meer "stiekem" gaan bulken bij de Mac zonder gespot te worden lol
Gisteren was ik d'r weer, werd ik dit keer geholpen door de vriendin van een trainingsmaatje van me.
Die had een keer een foto genomen van ons voor de lol, en ze herkende me van die foto.![]()
Ze deed er niet ff een paar extra hamburgers bij though![]()
![]()
[ afbeelding ]
ff trouwens diep respect voor die jongen.
in 1,5jr tijd squat i 200kg nu![]()
Them genes
Of trainen, natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 11:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet niet, hij zal vast gewoon moeten werken of iets dergelijks.
lolquote:Op maandag 25 november 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nice voor die gast, maar jij bent toch echt de huge-mofo op deze foto: respect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |