abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2014 @ 20:23:27 #251
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138130014
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Snap ik, maar keep it in mind!
Doe ik ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_138135471
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Belgie, ongeveer 7km over de grens bij Maastricht. Maar ik ben bereid om ze wel naar nieuwe verzorgers te brengen :) Zoals ik al zei, ik zou graag hebben dat ze goed terecht komen, en dan mag het mij zelfs iets kosten in plaats van dat ik er iets voor terug krijg.....
Ik denk dat we dan niet ver van elkaar af wonen. (3650)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 24 maart 2014 @ 22:03:51 #253
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138136090
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:54 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik denk dat we dan niet ver van elkaar af wonen. (3650)
3770 ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 24 maart 2014 @ 22:12:26 #254
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138136693
Nou Valentijn, dat is dan toch meant to be?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138136988
Maak me niet gek. Zijn snoezige beestjes.
Maar of een gezin samen gaat met mijn 4 dames vraag ik me af.
En mijn verblijf is ook niet groot genoeg.
En mijn hubbie gaat het daar ammenooitniet mee eens zijn.
En dolfje moet eerst nog samen met de 3 nieuwe dames.
Archhhhh
Weet iemand een leuk huisje met een hele grote serre en een koper voor mijn huis?
pi_138153847
Wij wonen in Doetinchem das wel heel ver. Ik ben bang dat het Rambo echt teveel word dan. Mij is ook verteld dat meerdere mannen echt niet kunnen? (Ook al gecastereerd).
pi_138154080
Ik vrees dat mijn vriend het er niet mee eens gaat zijn, die vind 2 konijnen leuk maar daar mogen er ook al niet meer van komen, dus ik kan je helaas niet helpen. Maar wat zijn ze tof! O+
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:47:47 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138154107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef Kimmb het volgende:
Wij wonen in Doetinchem das wel heel ver. Ik ben bang dat het Rambo echt teveel word dan. Mij is ook verteld dat meerdere mannen echt niet kunnen? (Ook al gecastereerd).
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik vrees dat mijn vriend het er niet mee eens gaat zijn, die vind 2 konijnen leuk maar daar mogen er ook al niet meer van komen, dus ik kan je helaas niet helpen. Maar wat zijn ze tof! O+
Volgens mij is TS niet meer op zoek...
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:51:24 #259
176471 oh-oh
pi_138154226
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]

Als je nou een pagina terug kijkt zie je dat er een goed tehuis gezocht wordt voor een hele lieve familie ;)
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138168378
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]

Voorlopig idd ff niet. Maar chinnies zijn zoooo schattig
O+

Als ik toch meer plaats had.. :X
pi_138190995
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Piep,was dat niet degene die ook Joshi heel erg verdedigde? En joshi die ingesmeerd moest worden, wat niet kon met babyolie? :D

Maudie :D Hahaha
Ja precies! Het is echt nog wel een hele moeilijke intro geworden samen met mijn andere rat (half jaar geleden helaas overleden), waarbij Piep's hormomen op een gegeven moment zo ongeveer uit z'n oren kwamen spuiten. Hij stampte echt letterlijk door de kooi/over de bank heen, overal tegenaan schuren, andere ratten berijden, bijten en hij keerde zich op een gegeven moment tegen Yoshi waardoor deze dus helemaal onder de krassen kwam te zitten.
Ik was al aan het twijfelen of castratie niet een goed idee was (maar goed, hij was toen pas een maand bij ons; ik dacht dat hij misschien nog wat langer moest wennen), maar de maat was vol toen Piep op een gegeven moment Yoshi zo had toegetakeld dat ik met spoed naar de dierenarts moest om naar de wond te laten kijken. Een week later bleef kon Piep zijn zaakje bij de dierenarts inleveren. Dierenarts maakte ook nog de opmerking dat hij nog maar een enkele keer zó'n agressieve rat had meegemaakt. :X
Sindsdien is Piep echt compleet omgeslagen en een ontzettende goedzak geworden, altijd even een kriebel komen halen als je langs de kooi loopt. Het kostte dus even wat doorzettingsvermogen, maar uiteindelijk wel een succesverhaal! *O*

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ohh wat leuk. Foto van de ratjes graag O+
Toen de vrede alweer een tijdje was hersteld:

Zo zitten ze vaak samen naast mij op de hoek van de bank O+

Sorry voor de topic-vervuiling, nu weer over naar Chinchillas!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_138194051
O+
pi_138199790
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:03 schreef mjan het volgende:

Sorry voor de topic-vervuiling, nu weer over naar Chinchillas!
We zullen je het vergeven als je even een verhaaltje en de superlieve foto mailt naar het knaagdierencentrum, dan kunnen we het op de website onder nieuws zetten O+ want dit zijn de verhalen waar wij voor werken!

Maudie met haar tuin staat nu onder nieuws geloof ik :D
pi_138201262
Klopt, ze is er ook heel trots op ;) ze verteld het tegen iedereen die langs komt. (Bescheidenheid is ook zo n mooie eigenschap van haar _O- )
pi_138372658

Even een foto van Bijoux aka Heino. Haar oogje is nog oranje van de contrastvloeistof van vanmiddag.

Bijoux heeft af en toe last van een tranend oogje dus we zijn voor de zekerheid bij de DA langs gegaan. Haar traanbuisje werkt niet perfect maar dat is verder geen probleem gelukkig. *O*
pi_138398837
Hier even een fototje van mijn chins :). Sorry Valentijn als je deze al had gezien hihi.

pi_138398904
En ohja, die bovenste foto was gister tijdens het schoonmaken! Daarom waren ze half wakker haha! Het is zo schattige als ze op een hoopje liggen dan zie je maar 2 chins hahah.

En ohja, de tweede foto zie je Rambo en Bella en de andere liggen erachter.

En hun plateautje wouden ze zelf schoon hebben, elke morgen gaan ze er met z'n vieren vanaf zodat ik hem kan schoonmaken. Het is zelfs zo erg dat ze pas gaan slapen als dat gebeurd is haha.
pi_138413404
O+ wat een schatjes O+

Die van mij hebben nu een wijnkistje uitgekozen als vaste slaapplek. (Heb er natuurlijk 2 uitgangen uit moeten zagen. :') Een huisje met maar een uitgang dat kan natuurlijk niet.. :{w Rare beesten.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:33:07 #269
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139449808
Ik wil eventjes deze opnieuw onder de aandacht brengen.

quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Nog mensen die chin's zoeken hier? Heb er zelf 4 zitten (2 jaar geleden zelf eens opgevangen van een koppel welke destijds in dezelfde situatie zaten als waar wij ons in gaan bevinden), maar er gaat voor ons een heel drukke periode aankomen omwille van een zwangerschap én een nieuwbouw woning die we gaan opzetten. Daar gaat een tussenwoning bij komen waarbij we de ruimte gewoonweg niet gaan hebben om de chins te houden, dus ik ben nog opzoek naar een goed tehuis voor ze. Ik steek ze liever niet in een dierenopvang :@
Het betreft een gezinnetje: pap, mams dochter en zoon. Beide mannetjes zijn geholpen btw :P

Ik ben bereid om ze eventueel zelf te brengen naar een nieuwe eigenaar, hun woning ( ''omgebouwde'' volière van 92cm breed, 130 hoog, 61cm diep) komt uiteraard gewoon met ze mee. En dat gewoon allemaal kosteloos aangezien ik liever heb dat ze bij een liefhebbend baasje terecht komen dan in een opvang :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 17:12:05 #270
176471 oh-oh
pi_139456697
Hebben jullie ze zelf in de woonkamer staan? Of in een andere ruimte? Hoeveel rommel maken ze?
Ik vind ze nog steeds zo tof :@
( Groucho Marx )
  donderdag 1 mei 2014 @ 17:16:44 #271
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139456861
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Hebben jullie ze zelf in de woonkamer staan? Of in een andere ruimte? Hoeveel rommel maken ze?
Ik vind ze nog steeds zo tof :@
Ze staan bij ons gewoon in de woonkamer :) En ze maken wel wat rotzooi, maar dat komt ook omdat het een volledig open kooi is. Ik heb wel de onderzijde met transparante kunststof plaat dichtgemaakt zodat de bodembedekking niet alle kanten opvliegt, en het stond op de planning om de zijkanten en achterkant ook te bedekken, maar dat is er nog niet van gekomen :@
  donderdag 1 mei 2014 @ 17:17:57 #272
176471 oh-oh
pi_139456906
Ik vind wat rotzooi niet erg, maar ik heb ook al een vogelkooi zo groot als jouw kooi in de kamer staan en die beesten maken echt een enorme tyfusbende. Ik denk echt dat ik sterk moet zijn en er niet meer over moet piekeren. Maar damn O+
( Groucho Marx )
pi_139472844
Ohhh man, ze blijven schattig. Maar mijn man vermoord me als ik nog meer chins in huis haal. O+ O+ O+ O+
pi_139494964
Het zijn echt wel gave beestjes. O+
Maar met drie katten in huis, die regelmatig muizen meebrengen ,kunnen ze no way in hell een keertje rondlopen. En in de kooi zou het alleen maar dikke stress zijn, met drie grauwende 'fans' aan de andere kant van de tralies. Dus helaas, geen chins voor mij. :N -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_139495259
Mijn vriend wil niet...... -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')