Doe ikquote:

Ik denk dat we dan niet ver van elkaar af wonen. (3650)quote:Op maandag 24 maart 2014 20:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Belgie, ongeveer 7km over de grens bij Maastricht. Maar ik ben bereid om ze wel naar nieuwe verzorgers te brengenZoals ik al zei, ik zou graag hebben dat ze goed terecht komen, en dan mag het mij zelfs iets kosten in plaats van dat ik er iets voor terug krijg.....

3770quote:Op maandag 24 maart 2014 21:54 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan niet ver van elkaar af wonen. (3650)

quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef Kimmb het volgende:
Wij wonen in Doetinchem das wel heel ver. Ik ben bang dat het Rambo echt teveel word dan. Mij is ook verteld dat meerdere mannen echt niet kunnen? (Ook al gecastereerd).
Volgens mij is TS niet meer op zoek...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik vrees dat mijn vriend het er niet mee eens gaat zijn, die vind 2 konijnen leuk maar daar mogen er ook al niet meer van komen, dus ik kan je helaas niet helpen. Maar wat zijn ze tof!

Als je nou een pagina terug kijkt zie je dat er een goed tehuis gezocht wordt voor een hele lieve familiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is TS niet meer op zoek...

Voorlopig idd ff niet. Maar chinnies zijn zoooo schattigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is TS niet meer op zoek...

Ja precies! Het is echt nog wel een hele moeilijke intro geworden samen met mijn andere rat (half jaar geleden helaas overleden), waarbij Piep's hormomen op een gegeven moment zo ongeveer uit z'n oren kwamen spuiten. Hij stampte echt letterlijk door de kooi/over de bank heen, overal tegenaan schuren, andere ratten berijden, bijten en hij keerde zich op een gegeven moment tegen Yoshi waardoor deze dus helemaal onder de krassen kwam te zitten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Piep,was dat niet degene die ook Joshi heel erg verdedigde? En joshi die ingesmeerd moest worden, wat niet kon met babyolie?
MaudieHahaha

Toen de vrede alweer een tijdje was hersteld:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ohh wat leuk. Foto van de ratjes graag

We zullen je het vergeven als je even een verhaaltje en de superlieve foto mailt naar het knaagdierencentrum, dan kunnen we het op de website onder nieuws zettenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:03 schreef mjan het volgende:
Sorry voor de topic-vervuiling, nu weer over naar Chinchillas!
 want dit zijn de verhalen waar wij voor werken!
 want dit zijn de verhalen waar wij voor werken!  

ze verteld het tegen iedereen die langs komt. (Bescheidenheid is ook zo n mooie eigenschap van haar
  ze verteld het tegen iedereen die langs komt. (Bescheidenheid is ook zo n mooie eigenschap van haar   )
  )

wat een schatjes
  wat een schatjes  
 Een huisje met maar een uitgang dat kan natuurlijk niet..
 Een huisje met maar een uitgang dat kan natuurlijk niet..  Rare beesten.
  Rare beesten.

quote:Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Nog mensen die chin's zoeken hier? Heb er zelf 4 zitten (2 jaar geleden zelf eens opgevangen van een koppel welke destijds in dezelfde situatie zaten als waar wij ons in gaan bevinden), maar er gaat voor ons een heel drukke periode aankomen omwille van een zwangerschap én een nieuwbouw woning die we gaan opzetten. Daar gaat een tussenwoning bij komen waarbij we de ruimte gewoonweg niet gaan hebben om de chins te houden, dus ik ben nog opzoek naar een goed tehuis voor ze. Ik steek ze liever niet in een dierenopvang
Het betreft een gezinnetje: pap, mams dochter en zoon. Beide mannetjes zijn geholpen btw

Ze staan bij ons gewoon in de woonkamerquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Hebben jullie ze zelf in de woonkamer staan? Of in een andere ruimte? Hoeveel rommel maken ze?
Ik vind ze nog steeds zo tof
 En ze maken wel wat rotzooi, maar dat komt ook omdat het een volledig open kooi is. Ik heb wel de onderzijde met transparante kunststof plaat dichtgemaakt zodat de bodembedekking niet alle kanten opvliegt, en het stond op de planning om de zijkanten en achterkant ook te bedekken, maar dat is er nog niet van gekomen
  En ze maken wel wat rotzooi, maar dat komt ook omdat het een volledig open kooi is. Ik heb wel de onderzijde met transparante kunststof plaat dichtgemaakt zodat de bodembedekking niet alle kanten opvliegt, en het stond op de planning om de zijkanten en achterkant ook te bedekken, maar dat is er nog niet van gekomen   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |