Laat hem gewoon leeglopen en prop hem terug in de doosquote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog stalling aan de gracht nodig ?
Das ook handig... En dan de berging weer in ...quote:Op donderdag 28 november 2013 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laat hem gewoon leeglopen en prop hem terug in de doos
eerder de vuilnisbak ze hebben hier al wat bootjes versleten.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ook handig... En dan de berging weer in ...
Na een kampioenstoer kan ik me dat wel voorstellen... Laten we hopen dat het zo ver komt...quote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerder de vuilnisbak ze hebben hier al wat bootjes versleten.
Ik ook, Amsterdam kan wel weer een feestje gebruiken.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Na een kampioenstoer kan ik me dat wel voorstellen... Laten we hopen dat het zo ver komt...
Anders bouwen we zelf toch een feestie zo tegen Kerst...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ook, Amsterdam kan wel weer een feestje gebruiken.
Jah!!!! Dat komt goed uit,dan ben ik net terug ... uit Engeland deze keerquote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders bouwen we zelf toch een feestie zo tegen Kerst...
Zolang Stewie maar blijft levenquote:
Die komt echt wel weer terug tochquote:
Tuurlijk...anders tekenen ze wel een nieuwequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die komt echt wel weer terug tochBrian bedoel ik
Dag illusiequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk...anders tekenen ze wel een nieuwe
De hond? Wens ze sterkte met het verlies.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken 9 mensen in mn netwerk die hem kenden ...
Denk dat iedereen hem vergeten is inmiddels ...quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hond? Wens ze sterkte met het verlies.
Leandra in elk geval niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat iedereen hem vergeten is inmiddels ...
Ja scherpquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik moest hem even opzoeken.....hij is leuk![]()
Wel een geschikte video voor het thema van de afgelopen maand .. Ik kwam het tegen via een FB dinnetjequote:
Hij staat in de planning, maar voor de zekerheid ook maar even op opnemen gezet...quote:Op zondag 1 december 2013 19:58 schreef Toverheks het volgende:
http://penoza.kro.nl/seizoenen/3/afleveringen/01-12-2013
straks laatste aflevering seizoen 3............er wordt druk overlegd voor een seizoen 4, hoop het.....Luther kom er maar in !!!!!!!
Het is begonnenquote:Op zondag 1 december 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij staat in de planning, maar voor de zekerheid ook maar even op opnemen gezet...
Triest eindequote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Wauw en ppffftt en zucht en goffer de goffer en zijnzenouhelemaal meer zeg ik niet, complimenten aan de schrijvers en acteurs van penoza.........
of het wel of niet een seizoen 4 komt is nog niet bekend.quote:
Ja zag hetquote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gezien heb wat in dat topic erover gepost.
48000 kandidaten mag gedeeld worden door 10 ...quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]Als je het ook maar gelezen hebt
Al aangepast zie ikquote:Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
48000 kandidaten mag gedeeld worden door 10 ...
ging te snel, ik kan ook geen steno he, ik tik terwijl John het verteldequote:
Maar dan is het geen samenvatting meer maar gewoon een compleet verslagquote:Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ging te snel, ik kan ook geen steno he, ik tik terwijl John het vertelde
Ik tik gewoon op wat ik kan bijbenen en pik er de belangrijkste dingen uit ( wat ik belangrijk vind dan he)quote:Op maandag 2 december 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan is het geen samenvatting meer maar gewoon een compleet verslag
Tuurlijk Heksquote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik tik gewoon op wat ik kan bijbenen en pik er de belangrijkste dingen uit ( wat ik belangrijk vind dan he)maar mensen die DWDD gemist hebben kunnen zo een beeld krijgen dacht dat ik wel alles opgetikt had wat er toe deed.
Nare paarse beerquote:
Aansteller... Regel jij wel de juiste streams straks?quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:50 schreef HiDiHo het volgende:
brrr, 't vriest -2,2°C (Utrecht)
nu wil ik een witte kerst ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |