Geen last vanquote:Op maandag 25 november 2013 18:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mwuah vind het wel jammer dat veel dingen 18+ worden
Is cool man, ik ook.quote:Op maandag 25 november 2013 17:42 schreef Klojo120 het volgende:
Eh man, uns, sorry man ya know, for my behaviour
Hihi dat geldt ook voor jou, toch?quote:
je weet het bruurkequote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is cool man, ik ook.
Bromance toch?
Vertel, kijk later wel weerquote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Iets over tabak en roken op NL2...
Brussel wilt het rookplezier de das om doen...quote:
?quote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Brussel wilt het rookplezier de das om doen...
Ah nasty, was dit op het nieuws? Of welke programma moet ik terugkijken?quote:Op maandag 25 november 2013 20:34 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Slim lines en sig's met smaakjes verbieden, van die gore plaatjes op alle pakjes in de EU.
Ahw, sorry....quote:Op maandag 25 november 2013 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah nasty, was dit op het nieuws? Of welke programma moet ik terugkijken?
zo fucking herkenbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zo fucking herkenbaardie busty girl comics
I know rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Whehehehe, die eerste en laatste vooral!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
[..]
Pannenkoek, poffertjes of tuinboontepels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
[..]
Zo herkenbaar ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Busty girlsquote:
tuinboon heb ik werkelijk nog nooit gehoord??quote:Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Pannenkoek, poffertjes of tuinboontepels?
goed verhaal grquote:Op maandag 25 november 2013 21:28 schreef Trollscience het volgende:
oeps, meneer de ckv docent had door dat we stoned waren tijdens de theatervoorstelling want R. had rode ogen
gelukkig kon hij er om lachen
morgen oudergesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |