Yaw mi mang no spang is long time, seen? Ya real badman yano mad respec manquote:
Hey blanke man zónder dreads.quote:Op maandag 25 november 2013 13:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Yaw mi mang no spang is long time, seen? Ya real badman yano mad respec man
No come to me wid them aagiment deh, a wah di bloodclaat dew yuh?quote:Op maandag 25 november 2013 13:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bomboclatquote:Op maandag 25 november 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
No come to me wid them aagiment deh, a wah di bloodclaat dew yuh?
Nuh ramp wid mi. Gwey, eaz haad battyfish.
Ja G. Maar ik ga weer klaarmaken voor sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 25 november 2013 13:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Vond je het lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 14:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb je irl mogen aanraken vriend
Nice, succes man.quote:Op maandag 25 november 2013 14:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja G. Maar ik ga weer klaarmaken voor sollicitatiegesprek.
Alleen een beetje plakkerigquote:Op maandag 25 november 2013 14:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Vond je het lekker
[..]
Nice, succes man.
daarom zo leukquote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja laatst volgens mij. Te slecht
Gister zei je nog dat je alleen in het weekend zou smoken, wat wil je nou joh.quote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Unscrewed het volgende:
Ik was jonko aan het draaien bij de Poeisz met een paar maten, komt een of andere heilige Ali en zegt dat ie de politie gaat bellen als we die daar gaan op roken en dat we niet moeten wegrennen.Wat een sjap, waarom zouden we bang zijn.
Belt ie uiteindelijk niet de politie en loopt rustig weg.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat je alleen in het weekend zou smoken, wat wil je nou joh.
Was je tot het eind gebleven op die multirave? Of was jij niet gegaan?quote:Op maandag 25 november 2013 16:43 schreef badtripbob het volgende:
Zo, even jointje gebouwd en nu lekker smoken
Een 15 jarige puber. Did you expect any less?quote:Op maandag 25 november 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat je alleen in het weekend zou smoken, wat wil je nou joh.
Als je slechte films leuk vind moet je deze eens kijken:quote:
16* En true.quote:Op maandag 25 november 2013 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een 15 jarige puber. Did you expect any less?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |