Bezig met werk zoeken (morgen sollicitatiegesprek) trainen & zit best veel op Twitter. Maar mijn laptop doet het ook niet echt dus had mij maar weer een keer ingelogd op mobiel.quote:
Aha bezig dusquote:Op maandag 25 november 2013 02:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bezig met werk zoeken (morgen sollicitatiegesprek) trainen & zit best veel op Twitter. Maar mijn laptop doet het ook niet echt dus had mij maar weer een keer ingelogd op mobiel.
Thanks, in januari ook kijken voor een eigen appartementjequote:Op maandag 25 november 2013 02:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aha bezig dusveel succes morgen
ruilen?quote:Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Mogguh... Ik heb nog tijd zat om te slapen, maar dat wilt me lichaam niet.
Bakkie doen...
Kan... heb wel een dagje huis schoonmaken voor de boeg, maar dat valt heul goed stoned te doenquote:
dat doe ik wel voor je zodra ik uitgeslapen ben, no biggie.quote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Kan... heb wel een dagje huis schoonmaken voor de boeg, maar dat valt heul goed stoned te doen
Wat doe je dan voor je werk? Zolang ik me motorische skills niet nodig heb, im fine with it...quote:Op maandag 25 november 2013 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat doe ik wel voor je zodra ik uitgeslapen ben, no biggie.
doe jij mijn werk dan even?
Ben 3D animator. Dus even een paar shots voor een film in elkaar knallen. Komt wel goed toch?quote:Op maandag 25 november 2013 11:40 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor je werk? Zolang ik me motorische skills niet nodig heb, im fine with it...
Whuuuut.... trauma's die naar boven komen johquote:Op maandag 25 november 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben 3D animator. Dus even een paar shots voor een film in elkaar knallen. Komt wel goed toch?
2dquote:Op maandag 25 november 2013 11:44 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Whuuuut.... trauma's die naar boven komen joh![]()
Dat je als scholier je Photoshop moet kennen, tot daar aan toe... maar Flash jongens. WTF moet ik er mee? En dan ook zo een hippie vrouw die daar dan 'les' in moet geven. (Gelukkig was ze wel gevoelig voor omkoperij)
Dus moet je nagaan...quote:
Hier ook harde struggles met flash toen op school.quote:
Plat...quote:Op maandag 25 november 2013 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier ook harde struggles met flash toen op school.
Stap voor stap oefening uitvoeren, werkt niet.
Leraar erbij, hij doet het voor, werkt perfect.
Leraar blijft erbij staan, ik doe exact wat hij deed, werkt niet.
Hij doet het weer voor, werkt perfect.
Ik doe weer exact wat hij deed, werkt niet.
Leraar fronst, zegt "flash heeft een hekel aan je, je krijgt wel gewoon een 7 ik vind het best".
Mooi programma.
Hahaha.quote:Op maandag 25 november 2013 11:49 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Plat...![]()
Wel mooi gefixt zo, ik moest nog echt leuk en aardig tegen dat vrouwtje doen. Maar op het eind van het jaar mocht ze me echt
Terechtquote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Boy_Zonderman het volgende:
De zon komt door!!! Oehhhh wat word ik daar blij van.
Zou eigenlijk nog wachten met het eerste baapje van de dag, maar met de zon op me balkon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |