Frisdrank koop ik bijna niet soms, koop ik Sinas.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen frisdrank?Frisdrank
Energydrink dan?
Jij weetquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:10 schreef Ro-ald het volgende:
Energydrink drink ik best vaak. Is lekker met een sigaret.
Maar dan gaan de mensen zeiken over dinsdagen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zouden de Maandag moeten verbieden
Dinsdag is wel leukquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar dan gaan de mensen zeiken over dinsdagen.
Nee, maandag kunnen ze bij komen van het weekend.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zouden de Maandag moeten verbieden
Is ook enige moment dat ik het eigenlijk drink, soms overdag maar meestal alleen als ik wakker word 1 of 2 blikjesquote:
Welke koop jij meestal?quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook enige moment dat ik het eigenlijk drink, soms overdag maar meestal alleen als ik wakker word 1 of 2 blikjes
Liefst die van 35 cent van de Jumbo, anders euroshopper en als het flink in de aanbieding is of ik moet toch al duur drinken halen (bij tankstation ofzo) dan kies ik voor Red Bullquote:
Ik koop altijd die van de euroshopperquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liefst die van 35 cent van de Jumbo, anders euroshopper en als het flink in de aanbieding is of ik moet toch al duur drinken halen (bij tankstation ofzo) dan kies ik voor Red Bull
Monster vind ik echt viesquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik koop altijd die van de euroshopper
Ik vind het ook smerig ja, ken wel iemand die standaard Monster koopt of light eigen merkquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Jammer dat light energy nooit te zuipen is
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
energy zuip je niet voor light maar voor het volle effect
Ik kan nooit light vindenquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het ook smerig ja, ken wel iemand die standaard Monster koopt of light eigen merkBah
Jumbo heeft light huismerk, AH ook.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan nooit light vindenAlleen die van red bull en kruidvat en die zijn niet te zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |