Seizoen 2 is juist minder goed geslaagd als 1 en 3.quote:Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef satecl het volgende:
Vorige week begonnen met de serie en nu het einde. Mooie serie. Alleen ik ben bang dat ze nu te ver gaan doordraven. Seizoen 2 was het hoogtepunt tot nu toe.
6 van de 12 miljoen?quote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
Hoeveel geld zou Berry eigenlijk gekregen hebben van die cokesnuivert om dit zaakje af te ronden ?
50/50quote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
Hoeveel geld zou Berry eigenlijk gekregen hebben van die cokesnuivert om dit zaakje af te ronden ?
Dit.quote:Op zondag 1 december 2013 21:24 schreef CarlosJacques het volgende:
En anders gewoon Carmen dood en een spin-off met Baas Berrie in de hoofdrol. Ook prima.
Ik denk dat Simon 'gewoon' daarna geliquideerd wordt.quote:
Die is Carmen gevolgd toen ze aangehouden werdquote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik vond het ook raar dat Carmen Luther nog even mocht inschakelen. Ik neem aan dat de politie erbij was toen ze dat telefoontje pleegde?
De helftquote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
Nee want Carmen belt Luther.quote:Op zondag 1 december 2013 21:24 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Die is Carmen gevolgd toen ze aangehouden werd
Carmen heeft hem gebeld.quote:Op zondag 1 december 2013 21:24 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Die is Carmen gevolgd toen ze aangehouden werd
quote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
JAAAA! Luther leeft nog kijk op nederland 3!
Raymond thiry in van god los!
Weer same mind!quote:
KRO en FilmNL willen een 4e seizoenquote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef golfer het volgende:
Hopelijk houden ze het hierbij en komt er niet nog een 4e serie.
Zullen wel exclusief voor de dvd zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 21:30 schreef TLC het volgende:
De makers hebben meerdere eindes gefilmd ; laat ze die andere eindes ook zien please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |