SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Uitgefloten Derijck dreigt met vertrek: ‘Het heeft zo geen zin om te blijven’Alsof het iemand boeit dat derijck weg zou gaan bij Utreg
![]()
![]()
Bij PSV zal die zeker wel met open armen ontvangen wordenquote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef MolFan het volgende:
Uitgefloten Derijck dreigt met vertrek: ‘Het heeft zo geen zin om te blijven’Alsof het iemand boeit dat derijck weg zou gaan bij Utreg
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Bij PSV zal die zeker wel met open armen ontvangen worden![]()
![]()
![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=201499
Al die Ajacieden bij de reacties.
Een fitte Martens zou momenteel bij Ajax gewoon in de basis staan."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Een fitte Martens, weet je wel wat je zegtquote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
Een fitte Martens zou momenteel bij Ajax gewoon in de basis staan.![]()
![]()
Ben Ajacied maar hoef Martens ook niet met alle respect, ook al is het een goede voetballer. We hebben in de jeugd genoeg potentiële toppers rondlopen + een aantal spelers van het eerste kunnen op die positie uit de voeten dus zie geen reden om hem te halen + ik vraag mij af of hij het hele snelle spel wel aan kan.quote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
Martens kan er helemaal niks vanquote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
Dat is precies wat ik zeg, hij is nooit lang genoeg fit, maar indien fit is hij zeker een toevoeging.quote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Een fitte Martens, weet je wel wat je zegt
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Tja, maar naast Hoessen, hoeveel goede spitsen hebben we dan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ben Ajacied maar hoef Martens ook niet met alle respect, ook al is het een goede voetballer. We hebben in de jeugd genoeg potentiële toppers rondlopen + een aantal spelers van het eerste kunnen op die positie uit de voeten dus zie geen reden om hem te halen + ik vraag mij af of hij het hele snelle spel wel aan kan.
Eigenlijk niet! En dan maar roepen dat we zoveel goede buitenspelers in de jeugd hebben lopen, maar dat toch als prioriteit aanduiden voor de winter transfermarkt...![]()
Martens is geen spits hequote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Tja, maar naast Hoessen, hoeveel goede spitsen hebben we dan?
Eigenlijk niet! En dan maar roepen dat we zoveel goede buitenspelers in de jeugd hebben lopen, maar dat toch als prioriteit aanduiden voor de winter transfermarkt...![]()
![]()
Martens is de Marcel vd Sloot van de EredivisieAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De Jong, Bojan, Siggy, Hoesenquote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Tja, maar naast Hoessen, hoeveel goede spitsen hebben we dan?
Sowieso moet je als Ajax zijnde alleen proberen om Ola John te krijgen verder niks doen en zeker niet teveel voor hem betalen. Ajax moet nu doorpakken en wachten op de nieuwe lichting wat barst van het talent en zeker geen paniekaankopen gaan doen, want dan is je beleid een zak stront.![]()
Martens is geen spits, nee klopt. Maar het middenveld bij Ajax is al overvol...quote:
Daarnaast zijn Siggy en Bojan vaak geblesseerd en is De Jong een middenvelder. Ik zou toch de prioriteit op een spits leggen..
Al mijn geld op Zivkovic en Kostic van Groningen! Creativiteit en potentie heerlijk![]()
![]()
Het probleem ligt ook niet bij de spitsen, maar bij de buitenspelers die vaak naar binnen trekken i.p.v de spitsen bedienen...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ajax gaat geen hoofdprijzen meer betalen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Martens is geen spits, nee klopt. Maar het middenveld bij Ajax is al overvol...
Daarnaast zijn Siggy en Bojan vaak geblesseerd en is De Jong een middenvelder. Ik zou toch de prioriteit op een spits leggen..
Al mijn geld op Zivkovic en Kostic van Groningen! Creativiteit en potentie heerlijk![]()
Dit iddquote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het probleem ligt ook niet bij de spitsen, maar bij de buitenspelers die vaak naar binnen trekken i.p.v de spitsen bedienen...![]()
Klopt en terecht. Maar Zivkovic voor (wat ik lees dan) 1,5 mln lijkt me geen probleem....quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ajax gaat geen hoofdprijzen meer betalen.![]()
Haha 1,5 mil? Denk 5 miljoen +quote:Op zondag 24 november 2013 20:32 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt en terecht. Maar Zivkovic voor (wat ik lees dan) 1,5 mln lijkt me geen probleem....![]()
*fixedquote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ajax gaat geen hoofdprijzen meer bethalen.![]()
![]()
http://fcgonline.nl/index(...):geruchten&Itemid=62quote:
Lees en huiver. Nog GEEN 1 mln.. Ik ben voor!![]()
![]()
Geloof er geen snars vanquote:Op zondag 24 november 2013 20:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
http://fcgonline.nl/index(...):geruchten&Itemid=62
Lees en huiver. Nog GEEN 1 mln.. Ik ben voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |