gedrag is niet aangeborenquote:Op zondag 24 november 2013 21:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een geboren bordeliner en is dit mijn lot.
De move om die dingen in huis te halen terwijl ik er nog nooit geweest was en we daar ook geen concreet plan toe hadden vond ikquote:
De keren dat ik op een forum iets over een zwangerschap lees gaat er echt van alles mis.quote:Op zondag 24 november 2013 21:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt ja, maar mijn zwangerschap verliep gewoon helemaal soepelnergens last van.. Thank god
Borderline heb je altijd vanaf je geboortequote:Op zondag 24 november 2013 21:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een geboren bordeliner en is dit mijn lot.
Ze zijn niet ALLEMAAL zo ergquote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef n8n het volgende:
[..]
het ergste aan met kinderen beginnen lijkt me een zwangere vrouw, dit geeft hoop dat het ook soepel kan
Dat is wel cute jaquote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De move om die dingen in huis te halen terwijl ik er nog nooit geweest was en we daar ook geen concreet plan toe hadden vond ik9000.
dag, borderline is een gedragsstoornis, dat is erin geslopenquote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Borderline heb je altijd vanaf je geboorte
Sowieso zeuren vrouwen snel, zwangere vrouwen al helemaal, want die denken dat ze een vrijpas hebben om over ALLES te klagenquote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
De keren dat ik op een forum iets over een zwangerschap lees gaat er echt van alles mis.Maar over dingen die misgaan kan natuurlijk heel veel verteld worden.
Was gewoon bijna vergeten dat het ook bijna probleemloos kan en het lijden pas bij de bevalling begint.
die van mij valt ongesteld wel mee, heb alleen geen idee of dat wat zegt. Wat is jouw mood in de oorlogsperiode?quote:
Ook nooit ergens last vanquote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef n8n het volgende:
[..]
die van mij valt ongesteld wel mee, heb alleen geen idee of dat wat zegt. Wat is jouw mood in de oorlogsperiode?
Ja Dima, lees maar terug! Je was ergens nog onderwerp van gesprekquote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had gehoord het is hier gezellie?
Wil ik nog steeds. Een onvervalste subtiele combinatie van originaliteit, inlevingsvermogen, humor, uitdaging en een beetje lef. Veel leuker dan een of andere halfgare bootycall.quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is wel cute jatoen wilde je haar vast en zeker een aai over de bol geven.
Omgeving heeft meer invloed op je. Gepest op school? Als kind verwaarloosd door je ouders? Misbruikt? Alcoholisten als ouders? Theïstisch geïndoctrineerd?quote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bepaalde tekortkomingen wel. I quess.
Persoonlijkheidsstoornis.quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef n8n het volgende:
[..]
dag, borderline is een gedragsstoornis, dat is erin geslopen
Ik doe even net of 1 voorbeeld spreekt voor iedereen en ga van het beste uitquote:Op zondag 24 november 2013 21:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ook nooit ergens last van(qua humeur dan
)
Daddy issues.quote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Omgeving heeft meer invloed op je. Gepest op school? Als kind verwaarloosd door je ouders? Misbruikt? Alcoholisten als ouders? Theïstisch geïndoctrineerd?
Je kan er inderdaad gevoeliger voor zijn, maar ook ongevoelig zijn en toch met borderline opgescheept zitten. Anyway, gedrag wordt met de jaren moeilijker te veranderen, kan beter vroeg beginnenquote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Persoonlijkheidsstoornis.
Is niet dat dat op jonge leeftijd al zichtbaar is, maar je moet toch al zeer specifieke karaktereigenschappen hebben wil het eruit komen.
Geen van alle.quote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Omgeving heeft meer invloed op je. Gepest op school? Als kind verwaarloosd door je ouders? Misbruikt? Alcoholisten als ouders? Theïstisch geïndoctrineerd?
What do you care?quote:
Niet mij de schuld geven als het anders uitpakt hequote:Op zondag 24 november 2013 21:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik doe even net of 1 voorbeeld spreekt voor iedereen en ga van het beste uit
Ja heeft wel wat idd. Alles in 1.quote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil ik nog steeds. Een onvervalste subtiele combinatie van originaliteit, inlevingsvermogen, humor, uitdaging en een beetje lef. Veel leuker dan een of andere halfgare bootycall.
Hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |