Zei je hier toch laatst? Of was dat iemand andersquote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik het niet zou volhouden?
ow, ik ken het niet (obvious)quote:
Neequote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 24 november 2013 19:06 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind mezelf ook wel op Statham lijken.
Ja mijn discipline is een beetje ruk maar tot nu toe ben ik nog maar 1 hele week NIET geweestquote:Op zondag 24 november 2013 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zei je hier toch laatst? Of was dat iemand anders![]()
Net zo groot, kaal, en moves natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2013 19:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow, ik ken het niet (obvious)
[..]
Nee
[..]
Hoezo dat?
Dat vind ik supernetjesquote:Op zondag 24 november 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mijn discipline is een beetje ruk maar tot nu toe ben ik nog maar 1 hele week NIET geweest
verder is het of 1 of 2 keer in de week
Het schema is niet zo erg.
Ben je even lang?quote:Op zondag 24 november 2013 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net zo groot, kaal, en moves natuurlijk
Nietquote:Op zondag 24 november 2013 19:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind ik supernetjes
Btw lola wanneer ben je weer op de radio?
Had ja.quote:Op zondag 24 november 2013 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben je even lang?
Volgens mij had je meer haar op je hoofd?
Jouw moves heb ik nog niet mogen aanschouwen
Ik weet eigenlijk niet hoe lang die is >>> ff googlen ....quote:Op zondag 24 november 2013 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ja.
En ja ik ben even lang als Statham.
Hij is wat gespierder alleen.
Maar dat zou ten koste gaan van mijn snelheid natuurlijk.
Ja dat is film hequote:Op zondag 24 november 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe lang die is >>> ff googlen ....
Hij lijkt me anders ook best snel
Het is niet zo heel gezellig eigenlijk daar... althans dat was het heel lang een hele tijd nietquote:
I knows....quote:
Goede lengte welquote:Op zondag 24 november 2013 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I knows....
Hehehe hij is maar 1.78Nice... kan ik nog wel hakken aan, maar verdwijn ik niet onder zijn arm door als ik gewoon op platte schoenen loop
Dan snap ik het wel... sowieso wel... radio maken met alle andere dingen wow.quote:Op zondag 24 november 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
Het is niet zo heel gezellig eigenlijk daar... althans dat was het heel lang een hele tijd niet
Geen idee hoe de sfeer nu is
Dat kan ik idd doenquote:Maar Engeltje... als je mijn stem wilt horen kan je me toch gewoon bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |