Gewoon overnieuw beginnen.quote:Op maandag 25 november 2013 00:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Daar gaat mijn nopron streak van 1+ jaar
Straatsoldaat = dreamerbulkquote:Op maandag 25 november 2013 00:09 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb een kloon op een andere IP denk ik. Ik verklap niet teveel maar het begint met 'S' en eindigt op 'traatSoldaat'.
Waar is die jongen eigenlijk.
Hihi stouterd.quote:Op maandag 25 november 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik mag graag een leugentje de wereld inbrengen.
Heb jij dat ook meegemaakt????quote:Op maandag 25 november 2013 00:12 schreef VMSDKR het volgende:
Dit duurt me allemaal een beetje te lang. Voelt alsof je zelfmoord wilt plegen, je van het Empire State Building afspringt en je rond de 45e verdieping beseft dat je eigenlijk helemaal niet dood wil.
Pertinent onjuist.quote:
Dat zou echt onwijs kut zijn he maatje?quote:Op maandag 25 november 2013 00:13 schreef Awesome_ het volgende:
Straks krijgt Yuri nog gelijk over dat we niet geband worden omdat we dat willen
Eigenlijk hadden we gewoon pics van zijn vriendin moeten posten.quote:Op maandag 25 november 2013 00:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh, nu kun je ineens wel normaal typen?! Raar hoor. RAAR.
quote:
Dit.quote:Op maandag 25 november 2013 00:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh, nu kun je ineens wel normaal typen?! Raar hoor. RAAR.
quote:Op maandag 25 november 2013 00:10 schreef Awesome_ het volgende:
Think about it. Zelfde lengte. Zelfde estats.
En sowieso is dreamerbulk een fake natty.
We hebben maar 11 pagina's.quote:Op maandag 25 november 2013 00:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we gewoon pics van zijn vriendin moeten posten.
synthol ..het nieuwe botoxquote:Op maandag 25 november 2013 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dreamerbulk...Awesome_ zei dat jij synthol spuit in je lippen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |