Hahah sukkel!!quote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Verlopen apk..ik zal wel ergens door rood hebben gereden als aanleiding
Dit.quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij had een tienersletje opgepikt en de politie zag haar bij hem in de auto.
We waren ook samen, zo hard heeft ze naar mijn idee ook niet gegild.quote:Op zondag 24 november 2013 21:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
aah oke anticlimax, had eerder een verhaal zoals hieronder verwacht. Of minderjarig meisje. Of de dame in kwestie zo laten gillen dat de politie gebeld werd...
[..]
ja staande gehoudenquote:Op zondag 24 november 2013 21:27 schreef VMSDKR het volgende:
Staandegehouden bedoel je zeker monteleo.
Ik zie het maar weet je, hier op dit forum maken we ons allemaal daar wel eens schuldig aan of niet danquote:Op zondag 24 november 2013 21:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zie je Jackie, hij maakt het allemaal weet mooier dan het in werkelijkheid is. Foei.
Zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik zie het maar weet je, hier op dit forum maken we ons allemaal daar wel eens schuldig aan of niet dan![]()
Hey Awesome_quote:Op zondag 24 november 2013 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat boeken lezen en zo is ook iets wat ik wil gaan ondernemen. Heb er nog genoeg liggen en beetje self-development is nooit weg. Nu maak ik mezelf ook wijs dat ik ook lees, maar zijn het alleen 'hey [insert naam]' posts. Al die verloren tijd, G.
Alles wat ook maar naar afrojack ruikt is aidskanker voor je oren.quote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ik word zo kkziek van dat nieuwe Afrojacknummer.
Jij bent veels te negatief.quote:Op zondag 24 november 2013 22:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles wat ook maar naar afrojack ruikt is aidskanker voor je oren.
True.quote:
Haha tjappiekneus ja togquote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef fathank het volgende:
[..]
True.
Fok is mijn uitlaatklep, in het dagelijks leven gedraag ik me volgens etiquette.
yaquote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ganz is een Nederlander toch? Volgens mij heeft hij net/binnenkort ook een EP uit want Plastician plugt hem af en toe ook een beetje op RINSE FM.
furieus masturberenquote:Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Awesome_ het volgende:
Boys. VMS en ik gaan een weekje (werkweek dus tot vrijdagavond) zonder FOK! pullen. Any advice nog?
Thanx broquote:
Natuurlijk niet. Wij komen er als herboren uit aankomende vrijdag.quote:Op zondag 24 november 2013 23:47 schreef VMSDKR het volgende:
Niet stiekem met een kloon lurken hè bro. Ik bedoel, van mij mag het, maar je stelt jezelf teleur.
Eigenlijk is het al erg genoeg dat we van tevoren een datum afspreken waarop we graag weer terug willen zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 23:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wij komen er als herboren uit aankomende vrijdag.
Ja mongooltje. Had gereageerd op op DM dan. Knakworst.quote:Op zondag 24 november 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Retards. Ik kon jullie ook gewoon dat programma geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |