Één telefoontje naar Auping Nederland en je hebt je antwoord.quote:Op zondag 24 november 2013 11:47 schreef keus18 het volgende:
Wij hebben een Auping Auronde bed met 2 spiraalbodems.
Bed is ongeveer een jaar of 23 oud.
Wij zouden de spiraalbodems willen vervangen door lattenbodems maar waarschijnlijk past dit nu niet.
Is het mogelijk om je ombouw iets te vergroten?
Kunnen de huidige verstelbare spiraalbodems van Auping, erg prijzig, er wel zonder problemen in??
Graag jullie reactie.
Daarom wil ze ook een Auping lattenbodem.quote:Op zondag 24 november 2013 12:36 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Waarom zou je dat willen? Auping is de Rolls Royce onder de bedden..
Een boxspring ligt ook zoveel beter, vind ik.quote:Op zondag 24 november 2013 21:34 schreef Troel het volgende:
Voor wat ik gezien heb van Aupings (ik lig er as we speak zelf op eentje), zouden zowel spiralen als lattenbodems moeten passen. Beide sets steunen volgens mij op dezelfde punten namelijk.
Dit kan je ook wel zien als je in een showroom kijkt naar de verschillen.
Maar waarom wil je graag naar lattenbodems?
Ja, maar als je op een boxspring neerploft, kukel je er meteen weer vanaf.quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een boxspring ligt ook zoveel beter, vind ik.
Geen ervaring mee. Slaap al jaren op een boxspring.quote:Op zondag 24 november 2013 21:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar als je op een boxspring neerploft, kukel je er meteen weer vanaf.
Dan zou je eens een Auping spiraal moeten proberenquote:Op zondag 24 november 2013 21:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Slaap al jaren op een boxspring.
Die heb jij? Probeer ik die een keer uit...quote:Op zondag 24 november 2013 21:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan zou je eens een Auping spiraal moeten proberen
Moet je wel je voeten intrekken, want die van mij is wat kleiner dan die boxspring van jou!quote:Op zondag 24 november 2013 21:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die heb jij? Probeer ik die een keer uit...
Geen probleem, schuin wil het ook welquote:Op zondag 24 november 2013 21:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Moet je wel je voeten intrekken, want die van mij is wat kleiner dan die boxspring van jou!
En waar moet ik dan???quote:Op zondag 24 november 2013 21:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Geen probleem, schuin wil het ook wel
Schuin de andere kant op. Ik van links naar rechts, jij van rechts naar links.quote:
Dealquote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Schuin de andere kant op. Ik van links naar rechts, jij van rechts naar links.
Niet mee eens hoor. Echt niet.quote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Deal
Maar echt, eenmaal een Auping, altijd een Auping!
Te duur in vergelijking met vele andere merken.quote:Op zondag 24 november 2013 22:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Deal
Maar echt, eenmaal een Auping, altijd een Auping!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop