Oh dat is wel heel mooi ja! Dankje, daar ga ik op verder googelen!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik breek even stiekem in, ik lees normaal alleen maar mee. Maar in perzikkleur heb je juist wel hele mooie bloemen hoor. Tenminste als ik op google intik peach color flower krijg ik er genoeg. En in combinatie met zeegroen en grijs klinkt dat wel heel mooi!
[ afbeelding ]
Ik lig hier op de bank, hoe kun je nou trouwen op koninginnedag, en toen bedacht ik me dat dat niet meer bestaat!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef manda-rijn het volgende:
Ik heb in de kerstkaart gezet dat men 30 april vrij moet houden
haha dat was ook mijn eerste reactiequote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik lig hier op de bank, hoe kun je nou trouwen op koninginnedag, en toen bedacht ik me dat dat niet meer bestaat!
Toffe datum!
Dat was ook de eerste reactie van de ambtenaar toen we in ondertrouw gingen. Men moest zelfs in hun agenda kijken of 30 april niet geblokkeerd stondquote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik lig hier op de bank, hoe kun je nou trouwen op koninginnedag, en toen bedacht ik me dat dat niet meer bestaat!
Toffe datum!
Wil je een foto posten? Ben benieuwd hoe je die gemaakt hebquote:Op maandag 6 januari 2014 11:02 schreef Audreyoot het volgende:
Ik heb de save the date kaarten vorige week op de bus gedaan (want decemberzegels). We trouwen midden in de zomer en ik heb positieve reacties gekregen dat mensen het wel fijn vinden om van te voren te weten. Dat kan natuurlijk ook gewoon per mail, maar ik ben grafisch ontwerper en wilde daarom wat leuks maken
Zal ik doen als ik straks thuis benquote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Wil je een foto posten? Ben benieuwd hoe je die gemaakt heb
Vind hem echt heel mooi!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef Audreyoot het volgende:
Dit is em dan:
[ afbeelding ]
We hebben hem in het Engels gedaan omdat we ook engelse gasten hebben en wilde geen 2x drukken haha
Prachtig!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef Audreyoot het volgende:
Dit is em dan:
[ afbeelding ]
We hebben hem in het Engels gedaan omdat we ook engelse gasten hebben en wilde geen 2x drukken haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |