quote:Op maandag 27 januari 2014 16:27 schreef mirjammajrim het volgende:
Pff nou wat je ook doet, ga niet trouwen in Den Haag als je daar niet woont, wat een gedoe zeg.
Volgens Den Haag moeten we eerst in ondertrouw in Amersfoort (waar wij wonen), en dan stuurt Amersfoort het dossier op naar Den Haag op.
Maar volgens Amersfoort moeten we eerst een datum prikken met Den Haag voor het officiële huwelijk, voor we in ondertrouw mogen.
Komt er dus op neer dat we niet in ondertrouw kunnen, omdat we geen datum hebben.
En we kunnen geen datum prikken, omdat we niet in ondertrouw zijn gegaan.
Geen idee wat k nu moet doen.
Klopt! Het is puur gevoelsmatig ( tenminste voor mij voelde het als de 1e echte stap)quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Kings het volgende:
Ik vond het ook verwarrend hoor. Maar datum prikken en ondertrouw zijn twee verschillende dingen.
Je belt gewoon je gemeentehuis op, zegt: dan en dan willen we trouwen. Die reserveren een tijd voor je waar jij blij mee bent en dan kun je daarna naar het gemeentehuis stappen voor de ondertrouw.
De datum staat al geprikt bij mij, nu moet ik nog met hubby-to-be naar het gemeentehuis. Ik heb gehoord dat het net zo romantisch is als je paspoort ophalen....
Wij trouwen ook in een andere gemeente (waar we beiden vandaan komen) dan waar we nu wonen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:27 schreef mirjammajrim het volgende:
Pff nou wat je ook doet, ga niet trouwen in Den Haag als je daar niet woont, wat een gedoe zeg.
Volgens Den Haag moeten we eerst in ondertrouw in Amersfoort (waar wij wonen), en dan stuurt Amersfoort het dossier op naar Den Haag op.
Maar volgens Amersfoort moeten we eerst een datum prikken met Den Haag voor het officiële huwelijk, voor we in ondertrouw mogen.
Komt er dus op neer dat we niet in ondertrouw kunnen, omdat we geen datum hebben.
En we kunnen geen datum prikken, omdat we niet in ondertrouw zijn gegaan.
Geen idee wat k nu moet doen.
wij kwamen bij toeval uit bij een goudsmit/juwelier die nog een voorraadje trouwringen had waar hij wel voor 50% van de prijs vanaf wildequote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:25 schreef Audreyoot het volgende:
Nog steeds op zoek naar trouwringen...mén wat staat de goudprijs hoog![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:25 schreef Audreyoot het volgende:
Overigens trouwvervoer geregeld
Word op de radio doodgegooid met reclames van 123gold.nlquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie heel mooie ringen op etsy
Maar dat is natuurlijk wel lastig kopen...
ik heb witgoud iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil geen goud, dus dat scheelt (een beetje, want je kunt altijd voor witgoud gaan of zo)
Wij zijn hier heel goed geslaagd:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:25 schreef Audreyoot het volgende:
Dat is voor mij een reden om er niet naartoe te gaan, ik word helemaal horendol van die reclamequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:59 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Word op de radio doodgegooid met reclames van 123gold.nl
Wij hebben eerst bij een echte goudsmit aan de hand van tekeningen en 3d modellen iets proberen te laten maken, maar die vond z'n eigen mening en idee van leuk veel belangijker dan die van ons. Daar waren we het niet mee eens, toen gewoon in de omgeving verschillende juweliers binnengestapt (en sommige net zo snel weer buiten.. als de eerste vraag is hoeveel wil je maximaal uitgeven, houdt het voor mij al op) en op den duur verliefd geworden op een stel ringen, wwaarbi jde juwelier ook nog heel vriendelijk was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben eigenlijk helemaal niet zo'n vergelijkend warenonderzoek gedaan met onze ringen. We wisten wat we wilden, zo plain mogelijk, zijn naar Siebel gegaan en hebben ze gekocht
(Siebel leverde wel hele goedkope kutdoosjes, maar goed, daar laat je het niet op afketsenGelukkig is het ook geen optie meer
)
De reclame is heel irritant, de zaak zelf wel in orde. Hebben ook onze ringen daar vandaan. Prima geholpen met een design wat ons aansprak.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat is voor mij een reden om er niet naartoe te gaan, ik word helemaal horendol van die reclame![]()
Een richtprijs, of een budget ongeveer is wat anders dan dat ze (en toegevoegd op redelijk botte manier vanachter hun ijzeren raster) snauwen "wat wil juh duhr voor uuutgevuuhh"(zeeuws accentquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, voor veel mensen is het budget wel degelijk een dealmaker / breaker, dus ik kan me best voorstellen dat ze dat als eerste vragen. Stel voor dat je verliefd wordt op iets dat je niet kan betalen? Doen ze bij jurken ook.
Voor ons is het ook nog eens 1,5 uur rijden dus dan ga je er iets minder makkelijk naartoe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De reclame is heel irritant, de zaak zelf wel in orde. Hebben ook onze ringen daar vandaan. Prima geholpen met een design wat ons aansprak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze trouwauto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn wij wezen kijken imdat hij de enige zou zijn die hout verwerkt in ringen. Later bij een ander terecht gekomen die ze ook had maar voor een veel betere prijs, scheelde paar honderd euro.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wij zijn hier heel goed geslaagd:
http://www.trouwringen-zwolle.nl/
Prettige man, pusht z'n mening niet door zoals we bij Siebel wel het idee hadden, z'n vrouw is edelsmid dus ze kunnen zelf ook van alles.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Audreyoot het volgende:
Probleem is dat we geen standaard ringen willen maar met hamerslag zoals je in de spoiler kan zien. Die zijn moeilijk te krijgen bij de juweliers dus zitten we snel aan een goudsmit en die moet dus duur goud inkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze trouwauto:Volgens mij had de onze deze wel! Moet even naam gaan opzoeken voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja graagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:45 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Volgens mij had de onze deze wel! Moet even naam gaan opzoeken voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |