Cv heeft bij mij een gewoon standaard opmaak met de koppen:quote:Op zondag 24 november 2013 01:07 schreef Eenskijken het volgende:
hoe ziet je CV eruit? Wat is je motivatie?
Ik ben met 19 begonnen in een winkel. (schoenen verkopen).quote:Op zondag 24 november 2013 01:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Je noemt winkels, naar wat voor functie solliciteer je dan? Want als verkoper oid is natuurlijk kansloos, daar zitten ze echt niet te wachten op iemand van 18. Solliciteer liever op functies die leeftijdsgenoten hebben. In de bezorging, bij de tnt of als afwassser oid.
wat natural herbs zegt, je moet niet zeggen dat je wil werken voor het geld, je moet zeggen dat je graag bij dat bedrijf wil werken omdat jij enthousiast bent en ervaring hebt met het onderwerp etc, dat soort dingen. Zeg wat je kennis en vaardigheden zijn en waarom dat bij die functie goed past. daar kijken ze naar.quote:Op zondag 24 november 2013 01:11 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Cv heeft bij mij een gewoon standaard opmaak met de koppen:
Persoonlijke gegevens
Opleidingen
Werkervaring (geen)
Talen/vaardigheden
En motivatie vertel ik waarom ik wil werken (geld om studie te bekostigen) en wat standaard tekst zoals "hopend op een positieve reactie" etc. Wat dan in totaal 20-30 zinnen zijn.
Houding/uitstraling via internet?quote:Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
18 en nog nooit gewerkt. Dat is best wel ernstig. Als je als 16 jarige al nergens werd aangenomen dan is er wat mis met je houding/uitstraling.
Via internet solliciteren is kut, als je al wordt aangenomen wil je die baan niet eens.quote:Solliciteren doe ik bovendien via internet. Elke keer als ik het in een winkel vraag, word ik naar het internet doorverwezen.
Kansloos. Kom je alleen via via binnenquote:Op zondag 24 november 2013 11:53 schreef Kirov het volgende:
Probeer bij een administratiekantoor o.i.d. aan de slag te gaan. Heb je later ook nog wat aan.
Als ik een werkgever was zou ik naar de opleiding kijken. Maar dan voldoe ik makkelijk aan.quote:Op zondag 24 november 2013 11:37 schreef cracktor het volgende:
[..]
Via internet solliciteren is kut, als je al wordt aangenomen wil je die baan niet eens.
Een goede CV maken en ergens enthousiast voor zijn doet wonderen.
Verplaats je in de werkgever; wat zou jij willen als jij de baas was?
Uitzendbureaus binnenlopen met een goede CV en actieve werkhouding.
Tijdje vrijwilligerswerk gaan doen staat prachtig op je CV
vreemde taal studeren idem (op mijn CV staat japans, ik heb die taal ooit met een cursus weten te leren en mensen vinden het nog steeds heel opmerkelijk, laat zien dat je je horizon verbreed en verder denkt, blablabla)
Hoe kun je daar aan de slag gaan? Is toch kansloos?quote:Op zondag 24 november 2013 11:53 schreef Kirov het volgende:
Probeer bij een administratiekantoor o.i.d. aan de slag te gaan. Heb je later ook nog wat aan.
Elke mongool kan boekhouden.quote:Op zondag 24 november 2013 12:25 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Hoe kun je daar aan de slag gaan? Is toch kansloos?
Een beetje investeren in je netwerk dan.quote:Op zondag 24 november 2013 11:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Kansloos. Kom je alleen via via binnen
Boekhouden is easy. Ik doe zelfs AC.quote:Op zondag 24 november 2013 12:26 schreef Kirov het volgende:
[..]
Elke mongool kan boekhouden.
[..]
Een beetje investeren in je netwerk dan.
Daarom. Vraag een docent of hij nog een adresje weet waar je kan solliciteren o.i.d. Of vraag bij een willekeurig bedrijf of je in het kader van je opleiding een paar dagen mee mag lopen, redelijke kans dat je blijft hangen voor zulk werk als je een beetje een goede indruk maakt.quote:Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Boekhouden is easy. Ik doe zelfs AC.
solliciteren voor een bijbaantje via internet?quote:Op zondag 24 november 2013 10:52 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Houding/uitstraling via internet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |