Een doodnormale pcquote:Op zondag 24 november 2013 22:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Een normale pc zonder extra fratsen? Klinkt inderdaad helemaal niet verkeerd.
Dan ga ik er toch eens naar kijken, dankjequote:
In zijn glazen bol welquote:Op zondag 24 november 2013 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Staat er iets bijzonders te gebeuren dan?
Hoezo? Dat zou een indicatie zijn dat veel mensen er zo veel vertrouwen in hebben dat ze hun normale uitgaven op een lager pitje willen zetten en liever bitcoin hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou treurig zijn als het daar vanaf moest hangen. Dan was ik er uberhaupt niet aan begonnen.
Hoezo?quote:Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou treurig zijn als het daar vanaf moest hangen. Dan was ik er uberhaupt niet aan begonnen.
Ga er vooral niet mee handelen en wacht lekker af dan voordat je het allemaal ziet verdampen..quote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb nu 5 euro op mijn rekening (javan de rest vanmiddag nog bitcoins gekocht)
Ik krijg inderdaad morgen ook salaris (en redelijk wat van Bitonic, dus kan ik eventueel weer bitcoins kopen, en als er meer mensen dat zo goed dan stijgt de koers in principe...
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 24 november 2013 23:21 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ga er vooral niet mee handelen en wacht lekker af dan voordat je het allemaal ziet verdampen..
Die 5 euro zijn wel mijn minste zorgen, als ik morgen geen salaris zou krijgen en niet nog 1 btc van bitonic terug zou krijgen dan zou ik ook niks gekocht hebben vandaag hoor. Verder heb ik nog wel 'wat' spaarcentjes achter de handquote:Op zondag 24 november 2013 23:27 schreef Stokkie_ het volgende:
Was maar een tip gezien je nog maar 5,- op je rekening hebt staanmaar goed, iedereen doet het op z'n eigen manier
Gewoon via een exchange, koop je desnoods per 0,1 bij als je de prijs mooi genoeg vindt.quote:Op zondag 24 november 2013 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik overweeg mijn 0,3 bitcoin uit te breiden naar 1,0 komende week maar ja, wanneer is nou het goede moment om te kopen
Ja tot nu toe heb ik via bitonic 3 keer 0,1 gekocht, ik ga eens een bitstamp account aanmaken.quote:Op zondag 24 november 2013 23:37 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Gewoon via een exchange, koop je desnoods per 0,1 bij als je de prijs mooi genoeg vindt.
Whehe das best slim grvondenquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 00:14 schreef Waterdrinker het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)1500_or_so_worth_of/
Nice!
Huh wat?quote:Op maandag 25 november 2013 00:21 schreef QuadrupleU het volgende:
Het is dus niet veilig om met zo'n grote hoeveelheid gewoon vanaf je multibit/usb je bitcoins op bitonic te zetten??
Niet dat ik ooit zo ver kom maar is wel iets om op te letten in de toekomst als bitcoin echt een veelgebruikte valuta/currency word
Ik bedoel dat het niet veilig is (makkelijk te hacken) om in 1 keer bijvoorbeeld 160 btc van je account af te halen en te verkopen op bijvoorbeeld bitonic, als bitcoin een veelgebruikte munt word en mensen dus meerdere bitcoins hebben zal hier wel een veilige manier moeten komen.quote:
Het is zo veilig als je er zelf mee omgaat.quote:Op maandag 25 november 2013 00:34 schreef QuadrupleU het volgende:
Ik bedoel dat het niet veilig is (makkelijk te hacken) om in 1 keer bijvoorbeeld 160 btc van je account af te halen en te verkopen op bijvoorbeeld bitonic
Dus hij vraagt om een manier om uit te cashen terwijl het hetzelfde is als als je bijvoorbeeld 1 btc hebt :S, nouja de belasting/bank zal wel effe bellen als jij zoveel geld gestort krijgtquote:Op maandag 25 november 2013 00:35 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het is zo veilig als je er zelf mee omgaat.
0,00000001 BTC is net zo moeilijk te hacken als 160 BTC.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |