abonnement Unibet Coolblue
pi_133595363
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou treurig zijn als het daar vanaf moest hangen. Dan was ik er uberhaupt niet aan begonnen.
Hoezo?
Ik heb nu 5 euro op mijn rekening (ja :') van de rest vanmiddag nog bitcoins gekocht)
Ik krijg inderdaad morgen ook salaris (en redelijk wat van Bitonic), dus kan ik eventueel weer bitcoins kopen, en als er meer mensen dat zo doen dan stijgt de koers in principe...
pi_133595416
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik heb nu 5 euro op mijn rekening (ja :') van de rest vanmiddag nog bitcoins gekocht)
Ik krijg inderdaad morgen ook salaris (en redelijk wat van Bitonic, dus kan ik eventueel weer bitcoins kopen, en als er meer mensen dat zo goed dan stijgt de koers in principe...
Ga er vooral niet mee handelen en wacht lekker af dan voordat je het allemaal ziet verdampen..
pi_133595498
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:21 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Ga er vooral niet mee handelen en wacht lekker af dan voordat je het allemaal ziet verdampen..
Hoe bedoel je?
Ik snap ook wel dat als ik die eerste coin die ik kocht had gehouden, ik nu 5x meer winst had gemaakt dan dat ik nu heb door het handelen. Maar juist omdat ik elke week wat winst pak, verdampt er niks toch?
Verder vindt ik het gewoon veelte leuk om de hele dag die koers in de gaten te houden en mezelf daar druk om te maken, lekker kopen en verkopen op verkeerde momenten enzo :')
Kopen en voor lange termijn laten staan was eerst ook mijn idee, maar echt te saai :+
pi_133595615
Was maar een tip gezien je nog maar 5,- op je rekening hebt staan :) maar goed, iedereen doet het op z'n eigen manier
pi_133595697
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:27 schreef Stokkie_ het volgende:
Was maar een tip gezien je nog maar 5,- op je rekening hebt staan :) maar goed, iedereen doet het op z'n eigen manier
Die 5 euro zijn wel mijn minste zorgen, als ik morgen geen salaris zou krijgen en niet nog 1 btc van bitonic terug zou krijgen dan zou ik ook niks gekocht hebben vandaag hoor. Verder heb ik nog wel 'wat' spaarcentjes achter de hand :*
pi_133595785
Ik overweeg mijn 0,3 bitcoin uit te breiden naar 1,0 komende week maar ja, wanneer is nou het goede moment om te kopen :')
٩๏̯͡๏)۶
pi_133596007
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik overweeg mijn 0,3 bitcoin uit te breiden naar 1,0 komende week maar ja, wanneer is nou het goede moment om te kopen :')
Gewoon via een exchange, koop je desnoods per 0,1 bij als je de prijs mooi genoeg vindt.
pi_133596227
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 23:37 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Gewoon via een exchange, koop je desnoods per 0,1 bij als je de prijs mooi genoeg vindt.
Ja tot nu toe heb ik via bitonic 3 keer 0,1 gekocht, ik ga eens een bitstamp account aanmaken.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 24 november 2013 @ 23:44:52 #259
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133596276
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2013 21:58 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe das best slim grvonden
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_133596427
Ik ben benieuwd wanneer we door de $850 grens heenbreken (op Mt.Gox bedoel ik overigens). Voorlopig lijkt het maximum nog steeds rond die prijs te liggen. Wellicht komende week.
pi_133597424
Het is dus niet veilig om met zo'n grote hoeveelheid gewoon vanaf je multibit/usb je bitcoins op bitonic te zetten :P??
Niet dat ik ooit zo ver kom maar is wel iets om op te letten in de toekomst als bitcoin echt een veelgebruikte valuta/currency word
pi_133597557
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:21 schreef QuadrupleU het volgende:
Het is dus niet veilig om met zo'n grote hoeveelheid gewoon vanaf je multibit/usb je bitcoins op bitonic te zetten :P??
Niet dat ik ooit zo ver kom maar is wel iets om op te letten in de toekomst als bitcoin echt een veelgebruikte valuta/currency word
Huh wat?
pi_133597687
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:27 schreef videonatic het volgende:

[..]

Huh wat?
Ik bedoel dat het niet veilig is (makkelijk te hacken) om in 1 keer bijvoorbeeld 160 btc van je account af te halen en te verkopen op bijvoorbeeld bitonic, als bitcoin een veelgebruikte munt word en mensen dus meerdere bitcoins hebben zal hier wel een veilige manier moeten komen.

http://cryptocur.com/litecoin/litecoin-mining/, heb deze gevolgd en alles doet het maar hoe weet de miner wat mijn account is: heb alleen op coinotron account en worker aangemaakt maar die miner weet niet welke worker gebruikt word.
pi_133597711
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:34 schreef QuadrupleU het volgende:
Ik bedoel dat het niet veilig is (makkelijk te hacken) om in 1 keer bijvoorbeeld 160 btc van je account af te halen en te verkopen op bijvoorbeeld bitonic
Het is zo veilig als je er zelf mee omgaat.
0,00000001 BTC is net zo moeilijk te hacken als 160 BTC.
pi_133597765
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:35 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Het is zo veilig als je er zelf mee omgaat.
0,00000001 BTC is net zo moeilijk te hacken als 160 BTC.
Dus hij vraagt om een manier om uit te cashen terwijl het hetzelfde is als als je bijvoorbeeld 1 btc hebt :S, nouja de belasting/bank zal wel effe bellen als jij zoveel geld gestort krijgt
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 01:23:25 #269
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133598533
Heb 0,163 BTC bijgekocht. Toch maar wel :@
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 25 november 2013 @ 02:14:17 #270
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_133599063
Ik ben echt benieuwd wat de overheid gaat verzinnen om hier een flinke mep van mee te kunnen snoepen. Want eigenlijk zijn we nog steeds in een heel pril stadium. Het is niet meer "underground" maar zeker nog niet mainstream. De meeste mensen vinden het nog steeds onzin/vaag/gevaarlijk. Als echt iedereen mee gaat doen zullen de overheid en de belastingdienst echt niet stil blijven zitten, ik kan alleen niet echt bedenken wat ze zouden kunnen doen.

Op het moment dat je echt in elke winkel met btc kan betalen, dat er in de supermarkten ook een prijsvermelding in btc of ltc bij staat en dat je daar op de 1 of andere manier ook elektronisch mee aan de kassa kan betalen vind ik het pas echt mainstream, en dat zal nog wel een paar jaar duren. Het is ondenkbaar wat er over 5 jaar allemaal mogelijk zal zijn, als je er net als ik echt in gelooft tenminste :) .

Daarom vind ik het jammer dat ik niet vermogend ben, want ik zou dan zelfs nu nog een flinke mep investeren want we zijn er nog lang niet. Zolang de huisvrouwtjes met pittige kapsels, mijn puberzusje die internet alleen voor series/films/educatie/socialmedia gebruikt, mijn opa,en de buurman er nog geen reet van snappen is het mijns inziens nog lang niet mainstream. Ik kan me nog herinneren dat mensen het een aantal jaren geleden heel eng vonden om te internetbankieren. Dat is waar ik het een beetje mee vergelijk. Nu vindt iedereen het juist raar als je niet aan internetbankieren doet.

Ik heb alleen (nog) geen verstand van hoe dit soort zaken invloed hebben op de coins enzo, daarvoor zal ik er een kleine studie van moeten maken. Dit was echter pas de eerste dag dat ik me er wat serieuzer mee bezig heb gehouden en het is goed bevallen als in; ik vind het leuk en interessant. Misschien toch maar een goed boek over beurzen en dergelijke aanschaffen. :)
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_133599162
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 02:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat de overheid gaat verzinnen om hier een flinke mep van mee te kunnen snoepen. Want eigenlijk zijn we nog steeds in een heel pril stadium. Het is niet meer "underground" maar zeker nog niet mainstream. De meeste mensen vinden het nog steeds onzin/vaag/gevaarlijk. Als echt iedereen mee gaat doen zullen de overheid en de belastingdienst echt niet stil blijven zitten, ik kan alleen niet echt bedenken wat ze zouden kunnen doen.

Op het moment dat je echt in elke winkel met btc kan betalen, dat er in de supermarkten ook een prijsvermelding in btc of ltc bij staat en dat je daar op de 1 of andere manier ook elektronisch mee aan de kassa kan betalen vind ik het pas echt mainstream, en dat zal nog wel een paar jaar duren. Het is ondenkbaar wat er over 5 jaar allemaal mogelijk zal zijn, als je er net als ik echt in gelooft tenminste :) .

Daarom vind ik het jammer dat ik niet vermogend ben, want ik zou dan zelfs nu nog een flinke mep investeren want we zijn er nog lang niet. Zolang de huisvrouwtjes met pittige kapsels, mijn puberzusje die internet alleen voor series/films/educatie/socialmedia gebruikt, mijn opa,en de buurman er nog geen reet van snappen is het mijns inziens nog lang niet mainstream. Ik kan me nog herinneren dat mensen het een aantal jaren geleden heel eng vonden om te internetbankieren. Dat is waar ik het een beetje mee vergelijk. Nu vindt iedereen het juist raar als je niet aan internetbankieren doet.

Ik heb alleen (nog) geen verstand van hoe dit soort zaken invloed hebben op de coins enzo, daarvoor zal ik er een kleine studie van moeten maken. Dit was echter pas de eerste dag dat ik me er wat serieuzer mee bezig heb gehouden en het is goed bevallen als in; ik vind het leuk en interessant. Misschien toch maar een goed boek over beurzen en dergelijke aanschaffen. :)
Begin met het bekijken van lezingen van de Bitcoin conferenties op youtube. Heeft mij heel veel geleerd over de potentie van Bitcoin :)



En nog veel meer lezingen....
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 25 november 2013 @ 02:23:33 #272
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_133599177
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 02:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Begin met het bekijken van lezingen van de Bitcoin conferenties op youtube. Heeft mij heel veel geleerd over de potentie van Bitcoin :)



En nog veel meer lezingen....
Dankjewel, hier ga ik zeker naar kijken ^O^
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_133599179
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 02:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Begin met het bekijken van lezingen van de Bitcoin conferenties op youtube. Heeft mij heel veel geleerd over de potentie van Bitcoin :)



En nog veel meer lezingen....
^O^
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 november 2013 @ 02:36:40 #274
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133599256
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 02:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat de overheid gaat verzinnen om hier een flinke mep van mee te kunnen snoepen. Want eigenlijk zijn we nog steeds in een heel pril stadium. Het is niet meer "underground" maar zeker nog niet mainstream. De meeste mensen vinden het nog steeds onzin/vaag/gevaarlijk. Als echt iedereen mee gaat doen zullen de overheid en de belastingdienst echt niet stil blijven zitten, ik kan alleen niet echt bedenken wat ze zouden kunnen doen.
Een eigen munt op de markt brengen met adressen die voor de overheid herleidbaar zijn naar personen

quote:
Op het moment dat je echt in elke winkel met btc kan betalen, dat er in de supermarkten ook een prijsvermelding in btc of ltc bij staat en dat je daar op de 1 of andere manier ook elektronisch mee aan de kassa kan betalen vind ik het pas echt mainstream, en dat zal nog wel een paar jaar duren. Het is ondenkbaar wat er over 5 jaar allemaal mogelijk zal zijn, als je er net als ik echt in gelooft tenminste :) .
Ik zie bitcoin totaal niet zo. Het is geen munt, maar een betalingssysteem. Dit is ook de grote zwakte van BTC. Het is vervangbaar door een andere cryptocurrency. Zoals iemand in dit topic zei. Het is niet het geld van het internet, maar het internet van geld. Het is in mijn ogen dus mainstream als je overal net zo makkelijk met BTC als met iDeal, CC of pinpas kan betalen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 25 november 2013 @ 03:05:22 #275
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_133599383
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 02:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Een eigen munt op de markt brengen met adressen die voor de overheid herleidbaar zijn naar personen

[..]

Ik zie bitcoin totaal niet zo. Het is geen munt, maar een betalingssysteem. Dit is ook de grote zwakte van BTC. Het is vervangbaar door een andere cryptocurrency. Zoals iemand in dit topic zei. Het is niet het geld van het internet, maar het internet van geld. Het is in mijn ogen dus mainstream als je overal net zo makkelijk met BTC als met iDeal, CC of pinpas kan betalen
Ik typte een heel verhaal, om er aan het einde achter te komen dat ik de essentie van je post helemaal heb gemist :') .

Verhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch snap ik de vergelijking bitcoin als betalingssysteem inplaats van een munt, in verhouding tot pinpas niet. 1 bitcoin is nu namelijk ongeveer 565 euro waard en je gebruikt het internet om transacties te doen, 1 pinpas kent geen waarde in euro's of dollars maar gebruik je slechts om je euro's of dollars mee uit te geven, om transacties mee te doen. Waarom moet ik bitcoin dan als betalingssysteem zien en niet als munt of als goudklomp?Wat mis ik hier? ;(
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')