Waarom post pomper eigenlijk niet meer?quote:
Het was ook een cadeautje, zou zelf ook niet zo gauw zoveel uitgeven aan drank voor mezelf :pquote:Op zondag 24 november 2013 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gras?20 euro vind ik sowieso veel te veel.
quote:
Die fles ziet er wel baas uit, misschien toch een keer kopen zodat ik de fles daarna ergens neer kan zetten.quote:Op zondag 24 november 2013 00:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het was ook een cadeautje, zou zelf ook niet zo gauw zoveel uitgeven aan drank voor mezelf :p
[ afbeelding ]
quote:
Bah beetje jelly hier.quote:
Geen zin meer in FOK! sinds ie mij kentquote:Op zondag 24 november 2013 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom post pomper eigenlijk niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee gewoon echt geen zin meer.Doei!
Ohja, nvm.quote:
Deprimerend he?quote:
ga roermond onveilig maken danquote:Op zondag 24 november 2013 00:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Deprimerend he?
Of ja kan er wel tegen normaal, maar ik moet iets hebben wat me triggert anders word ik blijkbaar depri.
quote:Op zondag 24 november 2013 00:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bah beetje jelly hier.
Maar kun je dan wel beetje rondkomen? of nog onder pappies en mammies dakkie?
[..]
Geen zin meer in FOK! sinds ie mij kentJe kan prima rondkomen hoor, maar zoals ik al zei verdienen thuisblijvers meer geld dan dat we momenteel krijgen. Als je 4.5 miljard kan uitgeven aan vliegtuigen dan kan je ook wel meer afdragen dan een rug per maand aan mensen die geen zin hebben om te werken. Dat lijkt me eerlijk gezegd niet meer dan normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee gewoon echt geen zin meer.
Ik heb er de kracht niet voorquote:
Je had het vorige topic moeten zien waar hij strooide met termen als: 'vergoeilijken'. En dat noemt dan mij zwakbegaafd omdat ik eerlijk toegeef dat ik geen zin heb om te werken.quote:
Ochquote:Op zondag 24 november 2013 00:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan prima rondkomen hoor, maar zoals ik al zei verdienen thuisblijvers meer geld dan dat we momenteel krijgen. Als je 4.5 miljard kan uitgeven aan vliegtuigen dan kan je ook wel meer afdragen dan een rug per maand aan mensen die geen zin hebben om te werken. Dat lijkt me eerlijk gezegd niet meer dan normaal.
10.The.Wire.2x10.Storm.Warnings.DvDRipquote:Op zondag 24 november 2013 00:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Deprimerend he?
Of ja kan er wel tegen normaal, maar ik moet iets hebben wat me triggert anders word ik blijkbaar depri.
En jij bent een matige nageboorte, maar je moeder koos er ook voor om je te houden.quote:Op zondag 24 november 2013 00:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Och
Als sommige mensen 80 uur per week kunnen werken, dan kan jij ook wel meer werken dan je nu doet. Dat lijkt me eerlijk gezegd niet meer dan normaal
jij bent overigens wel een heel matige troll
Hou op je steek me aan met je luiheid virus...quote:Op zondag 24 november 2013 00:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan prima rondkomen hoor, maar zoals ik al zei verdienen thuisblijvers meer geld dan dat we momenteel krijgen. Als je 4.5 miljard kan uitgeven aan vliegtuigen dan kan je ook wel meer afdragen dan een rug per maand aan mensen die geen zin hebben om te werken. Dat lijkt me eerlijk gezegd niet meer dan normaal.
Iedereen kan een bijstandsuitkering aanvragen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hou op je steek me aan met je luiheid virus...
Maar wat heb je dan, je krijgt echt niet zomaar een uitkering hoor?
ben je deels verlamd?
ben je zwaar autistisch?
ben je psycho?
Moet je ff kijken of je onder de streep meer overhoud toch. Hetgeen je overhoudt als je minder krijgt doordat je bij je ouders woont vergelijken met wat je overhoudt als je op jezelf woont en huur etc moet dokkenquote:Op zondag 24 november 2013 00:37 schreef deadprez het volgende:
Als je bij je ouders woont wordt je volgens mij sowieso gekort, dus met alle subsidies naai je jezelf juist als je thuis blijft wonen met je uitkering.
Ik krijg stufi.quote:Op zondag 24 november 2013 00:37 schreef deadprez het volgende:
Als je bij je ouders woont wordt je volgens mij sowieso gekort, dus met alle subsidies naai je jezelf juist als je thuis blijft wonen met je uitkering.
Naast stufi krijg je geen WWB-uitkering neequote:Op zondag 24 november 2013 00:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik krijg stufi.
Wat moet ik nog meer krijgen niks?
En verder betalen mn ouders et grootste deel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |