quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef VoetenMat het volgende:
dronken zijn maar nog wel een topic kunnen openen
Hanha oh ja dat topic heb ik ook gemaakt. Corsakov leidt mij.quote:
Wel een challenge. Chicsk hosselen in een lesbo barquote:
Waar staat dat van die fot ? Ik wil het verwijderen vanwege herken baarheid>quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:37 schreef Pharkus het volgende:
Groepsdruk op de foto, ik zie em wel in de dm
Ik spel bestg fjucking goed al zefg ik het zelf.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
Geforceerd slecht typen omdat je denkt dat het dan geloofwaardiger overkomt.
Handsdown de beste besteding van je zaterdagavond.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
Dit... Kuttrollquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
Na een fles wodka typ ik nog normaal, doe niet biggie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik spel bestg fjucking goed al zefg ik het zelf.
Teven s dron ken appen gaat veel beter. Spellingscoretie ownt!
Viede?oquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Na een fles wodka typ ik nog normaal, doe niet biggie.
Nee, zo typt hij altijd, ook nuchterquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
Niet iedereen in een lesbo bar is lesboquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Wel een challenge. Chicsk hosselen in een lesbo bar
Jij wel, maar jij kan daar de hele dag op trainen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kok vechten dan!quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:44 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee, zo typt hij altijd, ook nuchter
Na ja fuck die shit. Laag die feministen maar lekker in hun eigen wereldje levenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:44 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Niet iedereen in een lesbo bar is lesbo
Beta p ussy phaggot gay homequote:
Ik ben geeneens betaquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Beta p ussy phaggot gay home
Burb
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Duit is ook geen lukrakeke onzin!quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dit inderdaadIk zal sneller dingen over het hoofd zien als de n door een m vervangen, of gewoonweg geen zin hebben iets te verbeteren, en ik zal sneller uitspraken doen die ik normaal niet zou doen, maar het is geen lukrake onzin iig
Ligt naast je Fristi op je bureau.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:56 schreef Roadtrip het volgende:
Ok echt he nu ben ik de opladerr van mijn telefoon kwijt....
Ik heb dat kanker ding nidig
Naast mijn buro ligt akleen een cola ligthquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ligt naast je Fristi op je bureau.
Die kirjg je niet, kneus!quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:59 schreef Catkiller het volgende:
Zonder die foto is het gewoon een verzonnen topic, kneus.
quote:
quote:
Als je zonder r spelgotuen:quote:Op zondag 24 november 2013 00:00 schreef Kiid het volgende:
Ook echt in iedere zin expres een taal/typfout doen. Het is duidelijk dat je nog nooit echt dronken achter de pc hebt gezeten
jij bedoel je. als je echt goed smoor bent typ je geen woord goed.quote:Op zondag 24 november 2013 00:00 schreef Kiid het volgende:
Ook echt in iedere zin expres een taal/typfout doen. Het is duidelijk dat je nog nooit echt dronken achter de pc hebt gezeten
quote:Op zondag 24 november 2013 00:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
jij bedoel je. als je echt goed smoor bent typ je geen woord goed.
Bron: eigen ervaring
quote:Op zondag 24 november 2013 00:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
jij bedoel je. als je echt goed smoor bent typ je geen woord goed.
Bron: eigen ervaring
nihn paepers ownen joyuw sociale werkpekl opdracnhtenquote:Op zondag 24 november 2013 00:03 schreef Keith_Bakker het volgende:
Ik maak huiswerk in ruil voor geld.
Ik hoor het wel van je.
Ja of zo'n chick die jou altijd smst en die jw niet echt lekker vind ineens berichten gaat sturen omdat je dan denkt dat ze misschien toch niet zo heel lelijk is.quote:Op zondag 24 november 2013 00:03 schreef Roadtrip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
HEt is erger wqann eer je nog net begrijpbaar bent
En jhe een ex ofzo appt
quote:
quote:
Ik dacht dat in nog nugter genoedg wqas een begroting te maken en een papr te typenquote:
Haha ja idd.quote:Op zondag 24 november 2013 00:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja of zo'n chick die jou altijd smst en die jw niet echt lekker vind ineens berichten gaat sturen omdat je dan denkt dat ze misschien toch niet zo heel lelijk is.
Lekker je bed onderkotsen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:05 schreef Roadtrip het volgende:
Eiognelijk wordt het nu tijd voor een dekke joint en asoft house
quote:Op zondag 24 november 2013 00:22 schreef Roadtrip het volgende:
Oeh oeh
Oehoewoo oehowoo
lalala tadata
la la la
lal la la
lalalala
I was clean my room untioll i9 giot high
(dat is vfgboon echt zo)
My roikm isw gtill messed u0p\
bause i got high
\
oewhoowoo
Via de microfoon?quote:Op zondag 24 november 2013 00:26 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Ik stel voor dat iedereen een verplichte blaastest neemt voordat diegene een topic opent. Vraag me niet hoe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |