abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133560374
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:30 schreef Renesite het volgende:

[..]

Draai het eens om.
als ze zehma biggie doen steek ik
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133560388
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:28 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat ligt aan je instelling. Je bent gewoon te beroerd. Dat is een manier van gedrag. Even een paar jaar het leger in en wederom een uitkeringstrekker minder. Je kost mij immers geld maandelijks.
Als dat geld niet naar uitkeringen zou gaan dan wel ergens anders heen. Het is niet alsof je er iets van terug zal zien mogen minder mensen een uitkering ontvangen.
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 23:31:43 #78
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_133560390
Kiid, deadprez, noemen jullie je uitkering ook 'loon' en vind je dat je 'recht' hebt op vakantiegeld? Ik vind dat zulke geniale uitspraken van irrelevante mensen van de samenleving _O-
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_133560399
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef Kiid het volgende:

[..]

Kut ecto's met hun 50 kilo die allemaal lijken alsof ze net Auswitch uit zijn komen lopen :')
Zie ze vaak lopen in die pakjes, bietje stoer doen, maar wel als een bange bitchboi langs mij en mijn matties lopen. :')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 23:32:27 #80
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_133560411
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef Kola het volgende:

[..]

Als dat geld niet naar uitkeringen zou gaan dan wel ergens anders heen. Het is niet alsof je er iets van terug zal zien mogen minder mensen een uitkering ontvangen.
Noem eens iets waarnaartoe het geld dan verdampt in jouw optiek. Ga ik zeggen of het meer zin heeft dan uitkeringsnaaiers voorzien in iets waarop ze denken recht te hebben.
pi_133560418
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef Renesite het volgende:
Kiid, deadprez, noemen jullie je uitkering ook 'loon' en vind je dat je 'recht' hebt op vakantiegeld? Ik vind dat zulke geniale uitspraken van irrelevante mensen van de samenleving _O-
Nee, want ik ben geen loonslaaf dus ik noem het ook geen loon. Ik noem het salaris aangezien ik dat geld krijg als tegen prestatie voor de door mijn geleverde diensten.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_133560420
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef Renesite het volgende:
Ik heb ook gewoon recht op vakantiegeld.
Stop the violence
Down with the hate
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 23:33:53 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_133560447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:32 schreef Kiid het volgende:

[..]

Nee, want ik ben geen loonslaaf dus ik noem het ook geen loon. Ik noem het salaris aangezien ik dat geld krijg als tegen prestatie voor de door mijn geleverde diensten.
Noem eens vijf zaken die jou bestaansrecht tegenover de samenleving vergoeilijken - wat beloond zou moeten worden door een uitkering op je rekening te pleuren maandelijks.

Uitgezonderd:
- Het geld uitgeven aan bedrijven die 'floreren' daarbij.
pi_133560460
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

Zie ze vaak lopen in die pakjes, bietje stoer doen, maar wel als een bange bitchboi langs mij en mijn matties lopen. :')
Ik gebruik dumbbells zwaarder dan die ventjes en dan moet ik ze zogenaamd serieus nemen _O-. Enige waar ze goed in zijn is lang en hard rennen. Misschien zijn ze ook beter in CoD, maar daar houdt het ook echt op :')

En die pakjes zijn zo dom. Altijd in leger kleuren terwijl ze dan in stedelijke omgeving lopen. Hallo? Alsof je dan opgaat in je omgeving, sukkels. Duidelijk een mbo opleiding _O-
Dag knapste man van FOK!
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:35:27 #85
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_133560490
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

Je moet voor je 18e al te beperkt zijn, alvorens je een WAjong kunt aanvragen. Was je voor je 18e al te beroerd om wat te betekenen voor de samenleving en is dit te bewijzen?
Beperkt in de meest brede betekenis van het woord ja. Met de Wajong is gesmeten alsof het kwalijk gedrag afkocht, wat duidelijk niet de werking heeft gehad die voorspelt was. Ik ken gasten waar niks mis mee is en die al vanaf de middelbare schooltijd een Wajong hebben, opgedrongen hebben gekregen om het beter te verwoorden.

Dankzij dat gratis budget zijn het nu voornamelijk junkies, recidivisten en klanten bij hulpinstellingen, of een combinatie hiervan. Allemaal geen zin om echt te werken natuurlijk, de motivatie zelfs nooit gehad, want gratis 700-800 euro p/maand.

Ik ben zelf ooit eens bij het UWV geweest om te kijken of ze daar misschien toffe jobs hadden. Binnen een week had ik een of andere coach toegeschreven die belde dat ik in aanmerking kwam voor een Wajong. Vriendelijk geweigerd, want geen mongool, althans niet volledig.
pi_133560528
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:34 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik gebruik dumbbells zwaarder dan die ventjes en dan moet ik ze zogenaamd serieus nemen _O-. Enige waar ze goed in zijn is lang en hard rennen. Misschien zijn ze ook beter in CoD, maar daar houdt het ook echt op :')

En die pakjes zijn zo dom. Altijd in leger kleuren terwijl ze dan in stedelijke omgeving lopen. Hallo? Alsof je dan opgaat in je omgeving, sukkels. Duidelijk een mbo opleiding _O-
Echt eh stelletje boelers. Lekker nationalistisch doen met je kneuzenvriendjes en "vechten voor het Vaderland" omdat ze vroeger gepest werden door de bigbois.
Stop the violence
Down with the hate
pi_133560534
Voor de geïnteresseerden overigens:

http://www.npo.nl/bnn-pre(...)11-2013/POW_00734925

Denk dat het zelfs voor niet-dance liefhebbers nog wel aardig is, er zitten veel soorten stijlen in.
pi_133560542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

Noem eens iets waarnaartoe het geld dan verdampt in jouw optiek. Ga ik zeggen of het meer zin heeft dan uitkeringsnaaiers voorzien in iets waarop ze denken recht te hebben.
Bijna al het geld wat zij krijgen gaat weer terug de economie in, dus zo'n drama is het ook niet. Sommige mensen zijn niet geschikt om te werken. En degenen die dat wel zijn gaan heus niet heel hun leven voor de lolz in de bijstand zitten.
pi_133560552
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:35 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Beperkt in de meest brede betekenis van het woord ja. Met de Wajong is gesmeten alsof het kwalijk gedrag afkocht, wat duidelijk niet de werking heeft gehad die voorspelt was. Ik ken gasten waar niks mis mee is en die al vanaf de middelbare schooltijd een Wajong hebben, opgedrongen hebben gekregen om het beter te verwoorden.

Dankzij dat gratis budget zijn het nu voornamelijk junkies, recidivisten en klanten bij hulpinstellingen, of een combinatie hiervan.

Ik ben zelf ooit eens bij het UWV om te kijken of ze daar misschien toffe jobs hadden. Binnen een week had ik een of andere coach toegeschreven die belde dat ik in aanmerking kwam voor een Wajong. Vriendelijk geweigerd, want geen mongool, althans niet volledig.
Nu is het niet meer zo makkelijk helaas.
Stop the violence
Down with the hate
pi_133560553
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:33 schreef Renesite het volgende:

[..]

Noem eens vijf zaken die jou bestaansrecht tegenover de samenleving vergoeilijken - wat beloond zou moeten worden door een uitkering op je rekening te pleuren maandelijks.

Uitgezonderd:
Is vergoeilijken een woord? :')

- Ik sta niet iedere dag vroeg op en ik veroorzaak dus geen file
- Doordat ik nergens naartoe ga breng ik geen schade aan het milieu
- Ik breng mensen geen schade toe door te werken & fouten te maken
- Ik motiveer de mensen die wel werken
- Ik durf tegen de stroom in te gaan
Dag knapste man van FOK!
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 23:37:23 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_133560562
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:35 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Dankzij dat gratis budget zijn het nu voornamelijk junkies, recidivisten en klanten bij hulpinstellingen, of een combinatie hiervan.

Ik ben zelf ooit eens bij het UWV om te kijken of ze daar misschien toffe jobs hadden. Binnen een week had ik een of andere coach toegeschreven die belde dat ik in aanmerking kwam voor een Wajong. Vriendelijk geweigerd, want geen mongool, althans niet volledig.
^O^
Ik heb gewerkt bij het UWV. Nog grappiger.
pi_133560571
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:36 schreef thespaceman1 het volgende:
Voor de geïnteresseerden overigens:

http://www.npo.nl/bnn-pre(...)11-2013/POW_00734925

Denk dat het zelfs voor niet-dance liefhebbers nog wel aardig is, er zitten veel soorten stijlen in.
Dit topic is gekaapt, gaarne verlaten. gr gr.
Stop the violence
Down with the hate
pi_133560577
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

^O^
Ik heb gewerkt bij het UWV. Nog grappiger.
Daar nemen ze tegenwoordig ook maar iedereen aan he :')
Dag knapste man van FOK!
pi_133560581
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:37 schreef Kiid het volgende:

[..]

- Ik sta niet iedere dag vroeg op en ik veroorzaak dus geen file
- Doordat ik nergens naartoe ga breng ik geen schade aan het milieu
- Ik breng mensen geen schade toe door te werken & fouten te maken
- Ik motiveer de mensen die wel werken
- Ik durf tegen de stroom in te gaan
baas
Stop the violence
Down with the hate
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 23:40:11 #95
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_133560650
quote:

[..]

- Ik sta niet iedere dag vroeg op en ik veroorzaak dus geen file -> Fietsen naar je werk = geen file
- Doordat ik nergens naartoe ga breng ik geen schade aan het milieu -> je brengt jezelf en de samenleving schade toe door niet ergens heen te gaan
- Ik breng mensen geen schade toe door te werken & fouten te maken -> jouw tomeloze inzet kan niet beloond worden, immers, je weet zaken leuk te onderbouwen dus kan ook daadwerkelijk wat betekenen in plaats van vegeteren op je zolderkamer.
- Ik motiveer de mensen die wel werken -> door te zeggen dat ze beter een uitkering kunnen nemen? In tegendeel. Dus subjectief.
- Ik durf tegen de stroom in te gaan -> en wat wordt men daar beter van? Breng het tot uitvoering voor iets nuttigs.
Hop! De arbeidsmarkt op! Op deze manier beteken je niets (voor jezelf).
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:40:22 #96
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_133560655
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:33 schreef Renesite het volgende:

[..]

Uitgezonderd:
Wat begrijp je niet aan de betekenis van recht in bestaansrecht?

Niemand hoeft dat te verantwoorden, laat staan iemand die een paar centen van de staat krijgt om te overleven.

Als er al mensen zijn die geen bestaansrecht zouden mogen genieten, dan zijn dat als eerst degene die dat recht aan anderen niet gunnen.
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 23:40:51 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_133560674
quote:

[..]

Daar nemen ze tegenwoordig ook maar iedereen aan he :')
Ik was te 'commercieel' en wilde teveel bereiken dus werk er nu niet meer. Geweldig, ik had teveel mensen aan werk geholpen of zo _O-
pi_133560711
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dit topic is gekaapt, gaarne verlaten. gr gr.
Nee.
gr gr ookvandekits
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 23:42:17 #99
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_133560727
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan de betekenis van recht in bestaansrecht?

Niemand hoeft dat te verantwoorden, laat staan iemand die een paar centen van de staat krijgt om te overleven.

Als er al mensen zijn die geen bestaansrecht zouden mogen genieten, dan zijn dat als eerst degene die dat recht aan anderen niet gunnen.
Ik vind dat er een zekere gunfactor moet zijn. De mensen die hard hebben gewerkt door Nederland op te bouwen na matige jaren, die gun ik een uitkering nadat ze lichamelijk zo kapot zijn. Niet de 18-jarige schoolverlaters die wel beter kunnen.
pi_133560747
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hop! De arbeidsmarkt op! Op deze manier beteken je niets (voor jezelf).
Dag knapste man van FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')