Niet echt.quote:
okequote:
Maar ik vind dat je goed kunt typen. Callcenter niets voor je?quote:
Ik zeg toch dat ik niet ga werken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ik vind dat je goed kunt typen. Callcenter niets voor je?
studieavond in het weekend?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:25 schreef Keith_Bakker het volgende:
Er is niks mis met een studieavond mits deze productief is.
Je moet voor je 18e al te beperkt zijn, alvorens je een WAjong kunt aanvragen. Was je voor je 18e al te beroerd om wat te betekenen voor de samenleving en is dit te bewijzen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:26 schreef deadprez het volgende:
Ik las ergens dat je eerst een baan moet hebben voor je volledig afgekeurd kan worden, klopt dit?
Nog niet verteld waarom. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet ga werken.
Ik ben van drie scholen getrapt voor mijn 18e, telt dat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet voor je 18e al te beperkt zijn, alvorens je een WAjong kunt aanvragen. Was je voor je 18e al te beroerd om wat te betekenen voor de samenleving en is dit te bewijzen?
Relevant tot wat? Als je geen zin hebt om je hele leven voor een honger loon zoals jij te moeten werken dan hoef je dat toch niet te doen? Enige probleem is dat de huidige bijstand uitkering te laag is en ik zou graag zien dat deze met een euro of 500 verhoogd wordt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, wat ben jij dan? Vertel.
[..]
Het is relevant. Het is een instelling en een levenswijze.
Omdat ik geen zin heb om een slaafje van het kapitalisme te worden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog niet verteld waarom. Ben benieuwd!
Dat ligt aan je instelling. Je bent gewoon te beroerd. Dat is een manier van gedrag. Even een paar jaar het leger in en wederom een uitkeringstrekker minder. Je kost mij immers geld maandelijks.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben van drie scholen getrapt voor mijn 18e, telt dat?
Precies, ze verwachten dat wij niet gaan stelen en dan geven ze ons zo'n kutbedrag.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Relevant tot wat? Als je geen zin hebt om je hele leven voor een honger loon zoals jij te moeten werken dan hoef je dat toch niet te doen? Enige probleem is dat de huidige bijstand uitkering te laag is en ik zou graag zien dat deze met een euro of 500 verhoogd wordt.
Hahahahahahahahahahahahahaa.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Relevant tot wat? Als je geen zin hebt om je hele leven voor een honger loon zoals jij te moeten werken dan hoef je dat toch niet te doen? Enige probleem is dat de huidige bijstand uitkering te laag is en ik zou graag zien dat deze met een euro of 500 verhoogd wordt.
Soldaatjes.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ligt aan je instelling. Je bent gewoon te beroerd. Dat is een manier van gedrag. Even een paar jaar het leger in en wederom een uitkeringstrekker minder. Je kost mij immers geld maandelijks.
Ja, je gaat toch niet zoveel geld steken in een fucking kut vliegtuig. Gebruik dat geld van het JSF om de bijstand te verhogen. Daar heeft iedereen plezier vanquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies, ze verwachten dat wij niet gaan stelen en dan geven ze ons zo'n kutbedrag.
ahaha wat willen die gare legerkneusjes tegen mij gaan beginnen dan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Paar ferme tikken doen je goed.
Draai het eens om.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ahaha wat willen die gare legerkneusjes tegen mij gaan beginnen dan.
Kut ecto's met hun 50 kilo die allemaal lijken alsof ze net Auswitch uit zijn komen lopenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ahaha wat willen die gare legerkneusjes tegen mij gaan beginnen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |