Tja, daar ga je de fout in.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan waar je je prioriteiten liggen. Feestjes bezoeken en later iedere dag kunnen uitslapen of iedere dag om 7 uur opstaan als loonslaaf voor een hongerloon
deze boi weetquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan waar je je prioriteiten liggen. Feestjes bezoeken en later iedere dag kunnen uitslapen of iedere dag om 7 uur opstaan als loonslaaf voor een hongerloon
Dat is het juist als je een loonslaafje bent, ik kan iedere dag doen waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, daar ga je de fout in.
Mee eens: ik juich niet elke ochtend. Maar als ik dan om mij heen kijk, dan is een leven dat een doorlopende langspeelplaat is ook niet je-van-het
Nee. Een uitkering is een langspeelplaat zonder verrassingen omdat veel niet kan.. Te veelquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is het juist als je een loonslaafje bent, ik kan iedere dag doen waar ik zin in heb.
Ik kan alles doen wat ik wil hoor. Daar heb ik geen bergen geld voor nodig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Een uitkering is een langspeelplaat zonder verrassingen omdat veel niet kan.. Te veel
Zwartwerken is nog steeds werken en dat is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:18 schreef Renesite het volgende:
Tenzij je B. de Haas bent. Een -donkere--werker.
Inderdaad. Maar dan kan je ook gewoon de hele nacht FOK!ken aangezien je de volgende dag toch nergens naar toe heeft. 1 keer in de zoveel tijd hobbel je ff langs het gemeentehuis in je trainingsbroek en dan leg je uit wat de stand van zaken is en dat hebben ze maar te accepteren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze boi weet
of gewoon de hele nacht FOK!ken natuurlijk
Ik ben dol op auto rijden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan alles doen wat ik wil hoor. Daar heb ik geen bergen geld voor nodig.
Kan dit serieus?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:21 schreef Renesite het volgende:
Is mijn computer/laptop stuk ga ik geen bijzondere bijstand aanvragen
Nee. Want dat is alleen voor mensen die niet kunnen werken. Kan jij werken? Of ben je mentaal en lichamelijk te beperkt.quote:
Mentaal welquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Want dat is alleen voor mensen die niet kunnen werken. Kan jij werken? Of ben je mentaal en lichamelijk te beperkt.
Snap je, af en toe een beetje uitflippen daar tegen een medewerker als ze beginnen te zeiken dat je moet gaan werken voor je uitkering. Verder gewoon halve liters en jonko klappen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dan kan je ook gewoon de hele nacht FOK!ken aangezien je de volgende dag toch nergens naar toe heeft. 1 keer in de zoveel tijd hobbel je ff langs het gemeentehuis in je trainingsbroek en dan leg je uit wat de stand van zaken is en dat hebben ze maar te accepteren.
Al die ambitieuze tienertjes krijgen straks de verrassing van hun leven als ze merken dat ze met hun universitaire studie alsnog mijn bestelling op moeten nemen bij de Mac.
Je slikt af en toe een paracetamolletje of een bruutje?quote:
Omdat kunnen en willen 3249823094 kilometer van elkaar vandaan ligt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:23 schreef Kiid het volgende:
Waarom zeg je: 'kan jij werken'? De vraag zou moeten zijn: 'wil jij werken'.
Deadprez he!quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je slikt af en toe een paracetamolletje of een bruutje?
Laat maar zitten dan. Waarom krijgt een gehandicapte dat wel en ik niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Want dat is alleen voor mensen die niet kunnen werken. Kan jij werken? Of ben je mentaal en lichamelijk te beperkt.
Heb je nog meer irrelevante wetenswaardigheden of was dit het?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat kunnen en willen 3249823094 kilometer van elkaar vandaan ligt.
Nah, wat ben jij dan? Vertel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan. Waarom krijgt een gehandicapte dat wel en ik niet.
Het is relevant. Het is een instelling en een levenswijze.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je nog meer irrelevante wetenswaardigheden of was dit het?
Ik wil het niet en ben daarom toch gedoemd te mislukken bij iedere baan. Beter gewoon basisinkomen voor iedereen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat kunnen en willen 3249823094 kilometer van elkaar vandaan ligt.
Omdat je op tacos stampt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Terechte klacht. zit er ook voor. eerste avond in jaren niet weg en ik weet meteen waarom.
Communisme.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wil het niet en ben daarom toch gedoemd te mislukken bij iedere baan. Beter gewoon basisinkomen voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |