SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP
Deze OP is gemaakt door Bart, voor vragen, opmerkingen of tips voor wijzigingen/toevoegingen kunnen jullie bij hem terecht.halltojes
Hoe groot de map in afmetingen is maakt niet uit. Hoe groot die in mb's is wel. Als je er te lang over doet om hem te downloaden van de server, kapt de server het af en verlies je de verbinding. Een snellere internetverbinding of andere downloads stoppen die lopen via hetzelfde modem wil helpen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:04 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
ik blijf bij de 2.12mb hangen en dat is alleen bij fok server bij andere servers map van 2034 bij 2034 en kan ik gewoon jionen helemaal vol
daar kan ik niks aan doen mijn zus vind leuk om films te downloaden enzo....quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe groot de map in afmetingen is maakt niet uit. Hoe groot die in mb's is wel. Als je er te lang over doet om hem te downloaden van de server, kapt de server het af en verlies je de verbinding. Een snellere internetverbinding of andere downloads stoppen die lopen via hetzelfde modem wil helpen.
Tja, vragen of ze even 3 minuten d'r downloads pauzeert is al genoeg meestal.. Zodra de kaart binnen is heb je minder bandbreedte nodig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
daar kan ik niks aan doen mijn zus vind leuk om films te downloaden enzo....
nu heb ik weer problemen eerst heletijd niks nu weer welquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Tja, vragen of ze even 3 minuten d'r downloads pauzeert is al genoeg meestal.. Zodra de kaart binnen is heb je minder bandbreedte nodig.
ik heb simpelweg die meldingen uitgezet..quote:Op zondag 24 november 2013 10:26 schreef mickeyD het volgende:
mag de optie aan dat treinen en andere voertuigen zichzelf vervangen als ze oud worden?
of anders tenminste als je ze naar het depot stuurt?
want als je dat nou doet blijven ze oud, en wordt gek van die meldingen..
op een gegeven moment komt er geen upgrade meer, dus kun je ze niet "automatisch" vervangen voor wat nieuws..
kunnen de trams weg ???quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef mickeyD het volgende:
help!
mag de stations omvang iets groter?
15 of 20 vakjes ofzo?
nee.quote:
staat nu op 12 of zo?quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef mickeyD het volgende:
help!
mag de stations omvang iets groter?
15 of 20 vakjes ofzo?
trams geven die inlog problemen want ik kan een server van 10 mib wel joinen maar 3.50 mib niet dus door tramsquote:
Zet een server op zonder trams en klaarquote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
trams geven die inlog problemen want ik kan een server van 10 mib wel joinen maar 3.50 mib niet dus door trams
11 tegelsquote:
Ik zal er vanavond even naar kijken als ik eraan denk.quote:
dit heb ik ook bij 2,5mb loopt die vast en zzegt die einde netwerk verbindingquote:Op woensdag 27 november 2013 08:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb ook problemen met inloggen, na ca. 2,5 MB wordt de inlogpoging beëindigd. Bij andere servergames kan ik zonder problemen inloggen. Is het mogelijk om de toegestane laadtijd voor een nieuwe verbinding wat te verhogen?
Kan, nadeel is dat het spel voor andere spelers dan langer op pauze staat.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb ook problemen met inloggen, na ca. 2,5 MB wordt de inlogpoging beëindigd. Bij andere servergames kan ik zonder problemen inloggen. Is het mogelijk om de toegestane laadtijd voor een nieuwe verbinding wat te verhogen?
het is 1.3.2quote:Op donderdag 28 november 2013 17:17 schreef trigt013 het volgende:
Wanneer word dit spel nu een geupdate met exact dezelfde interface?
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:17 schreef trigt013 het volgende:
Wanneer word dit spel nu een geupdate met exact dezelfde interface?
Gewoon 2013 graphics maar het spel hetzelfde houden.....misschien 3d en soepele zoomfunctie.quote:
aha, dan moet er een compleet nieuwe engine gemaakt worden...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:22 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Gewoon 2013 graphics maar het spel hetzelfde houden.....misschien 3d en soepele zoomfunctie.
de 32bits packs zijn , voor zover ik weet, niet allemaal af en klaar voor gebruik...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Peter het volgende:
Jullie weten dat er allerlei graphics-packs zijn om andere gebouwen, trams/treinen etc toe te voegen?
gewoon fokyouquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is het wachtwoord gewijzigd? Ik kom er niet op.
was ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:52 schreef mickeyD het volgende:
blijft toch raar dat er nog veel mensen zijn die het niet lukt om in te loggen, zie het vaak gebeuren, pauzeren.... en dan komt er niemand het spel binnen..
sorry manquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:53 schreef mickeyD het volgende:
je meent het!
elke 30 seconden pauzeren is ook niet grappig
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:09 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
sorry manMaar wil ook graag kunnen joinen en niet telkens bij 3.40/3.42mb vast lopen...
edit: Voor jou probeer ik het pas weer over kwartiertje
de MP moet eigenlijk gewion anders worden opgebouwd, dat pauzeren is best treurigquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:53 schreef mickeyD het volgende:
je meent het!
elke 30 seconden pauzeren is ook niet grappig
het uitvallen is trerigquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
de MP moet eigenlijk gewion anders worden opgebouwd, dat pauzeren is best treurig
denk het andere servers heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt dat niet meer aan de client (of server) dan aan het spel?)
nice work toch?quote:Op zondag 1 december 2013 16:40 schreef mickeyD het volgende:
LOL!
in 24 uur tijd van 216 inwoners (het kleinste dorpje op de map) naar 43.000 inwoners :p
kwam er niet in zus wilt niet stoppen met internet te verbruiken maar ik ga rond half 7 ben ik bij mij tantequote:Op zondag 1 december 2013 17:24 schreef mickeyD het volgende:
moet ik even uitloggen?
misschien kom je er dan wel in?
om 17:30 log ik wel weer in..
heb je de nrgf trams dus plugintje van trams om te kunnen joinenquote:Op zondag 1 december 2013 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kan niet meedoen, server is niet gelijk.
Ik had versie 1.3.0, toen geupdate en nu 1.3.3quote:Op zondag 1 december 2013 18:09 schreef mickeyD het volgende:
vreemd!
zegt me helemaal niets..
heb je de nieuwste versie? OpenTTD 1.3.2
als je 1.3.3 hebt klopt het dat je niet kunt joinen je moet 1.3.2 hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had versie 1.3.0, toen geupdate en nu 1.3.3
Ik heb gewoon geupdate naar de laatste versie.quote:Op zondag 1 december 2013 18:42 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
als je 1.3.3 hebt klopt het dat je niet kunt joinen je moet 1.3.2 hebben
tja server is naar mij weten nog 1.3.2quote:Op zondag 1 december 2013 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geupdate naar de laatste versie.
ondertussen al 56.000 inwonersquote:Op zondag 1 december 2013 16:40 schreef mickeyD het volgende:
LOL!
in 24 uur tijd van 216 inwoners (het kleinste dorpje op de map) naar 43.000 inwoners :p
Ga ik wel verder met SP.quote:Op zondag 1 december 2013 18:54 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
tja server is naar mij weten nog 1.3.2
zit nu in Berlijn dus dat wordt nu ff lastigquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:15 schreef Tjarda010 het volgende:
jammer dat er bijna nooit iemand is
en wij kan kijken of bart naar 1.3.3 wilt upgrade
oke waarneer ben je terug?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:15 schreef Bart het volgende:
[..]
zit nu in Berlijn dus dat wordt nu ff lastig
lening is afbetaald, dus ik ben klaar.quote:
dit heb ik dus ook...quote:Op maandag 9 december 2013 10:39 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Bart, mag de toegestane tijd om in te loggen iets omhoog? Ik word er nog steeds uitgegooid na ~2,5MB. Bij andere servergames geen problemen.
ik kan zelfs niet meer joinenquote:Op zondag 15 december 2013 04:44 schreef mickeyD het volgende:
een paar jaar geleden deden we met een aantal een game op de "fok" server met maar 1 bedrijf..
iedereen bouwde dus in/aan hetzelfde bedrijf, dat was best te doen!
Te grote map voor een te trage internetverbinding en dan geeft de server een time-out als het verbinden te lang duurt.quote:
nee ik heb zelfde probleem zoals andere hij stopt bij 2,5 mbquote:Op zondag 15 december 2013 13:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Te grote map voor een te trage internetverbinding en dan geeft de server een time-out als het verbinden te lang duurt.
zal morgen proberenquote:Op zondag 15 december 2013 19:46 schreef Bart het volgende:
Ik heb de max join time verdubbeld. Probeer het nog eens?
Zie het bericht nu pas; zal het vanavond eens even proberen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:46 schreef Bart het volgende:
Ik heb de max join time verdubbeld. Probeer het nog eens?
ik heb zelfde probleem nog steedst ._.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:11 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Zie het bericht nu pas; zal het vanavond eens even proberen.
Je kan bomen toch op onzichtbaar zetten.quote:Op zondag 29 december 2013 14:09 schreef mickeyD het volgende:
jup, de boomgroei is hardnekkiger dan schaamhaar op de map..
kost je 100.000den om te ruimen zodat je nog een beetje kunt zien wat je doet..
Wat hij zegt.quote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan bomen toch op onzichtbaar zetten.
Als jou bedrijf erik heet zou ik er wel ff een wachtwoord opzettenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, mijn eerste lijntje ligt, nu even de wekelijkse baantjes zwemmen voor de conditie
Nope, De Pel Ltd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:07 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
Als jou bedrijf erik heet zou ik er wel ff een wachtwoord opzetten
Dat was ik. Wilde het even proberen, maar wordt niks. Kan dus verwijderd worden eventueel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:07 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
Als jou bedrijf erik heet zou ik er wel ff een wachtwoord opzetten
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijkbaar een tikfoutje in m'n wachtwoord gemaakt met instellen en niet goed opgelet, want ik kan m'n bedrijf niet meer in![]()
Het is op zich niet zo lastig, maar je moet het inderdaad even door hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef AgLarrr het volgende:
Jongens, eerlijk, ik begrijp geen kloot van die seinen. Al mijn treinen pakken steeds het verkeerde spoor.
Ik heb twee rijen, analoog en elektrisch. Maar je bedoelt het "Routesein"?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef mickeyD het volgende:
om het simpel te houden, gebruik alleen de 5e van links, en meer niet, dan komt t goed.
Aah, die bloksignalen doe ik niet - scheelt. Ik raak in de problemen om het moment dat spoor 1 (waar twee treinen op rijden) samenkomen met spoor 2 waar óók een trein op rijdt. Ik heb een flessenhals die niet helemaal lekker werkt oid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is op zich niet zo lastig, maar je moet het inderdaad even door hebben
Ik gebruik zelf alleen block en path-signals. Als er een kruising of wissel komt moet daarvoor altijd een pathsignal staan, die ziet of het spoor vrij is en of de trein de kruising over kan. Bij een station ziet zo'n pathsignal ook welk spoor vrij is en daar gaat de trein dan op. Verder over het gehele spoor om de 4 vakjes een blocksignal om de capaciteit van het spoor hoog te houden. Dan moet je er wel komen op zich.
Analoog gebruik ik al nooitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik heb twee rijen, analoog en elektrisch. Maar je bedoelt het "Routesein"?
Doe eens een screenshot?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Aah, die bloksignalen doe ik niet - scheelt. Ik raak in de problemen om het moment dat spoor 1 (waar twee treinen op rijden) samenkomen met spoor 2 waar óók een trein op rijdt. Ik heb een flessenhals die niet helemaal lekker werkt oid.
Jij beheert trouwens toch de server? Kan jij niet iets regelen voor mijn bedrijf, dat je het ww eraf haalt bijvoorbeeld?quote:
Lees de OP en zie dat Bart de server beheertquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij beheert trouwens toch de server? Kan jij niet iets regelen voor mijn bedrijf, dat je het ww eraf haalt bijvoorbeeld?![]()
Hoe kan iemand jatten? Hij concurreert toch gewoon?quote:
Ik vind het irritant als je heel lang bezig ben aan goederen goed te krijgen dat iemand ze ff lekker komt jattenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe kan iemand jatten? Hij concurreert toch gewoon?
Allerlei blokjes land kopen om anderen te blokkeren is pas irritant.
jah i know, kinderachtig en hij blokkeert alles met willekeurig spoor neerdonderen.om je station heen.quote:
als ik olie breng bij een raffinaderij, en haal zelf al de goederen op, en iemand pleurt er een station naast en haal ook mijn goederen op zonder olie te brengen, dan is dat jatten.quote:
Als ik jou was moet je hem zieken en je oli en goederen station naar een andere oliraffenij brengen :3 hij ontvangt dan geen geld meerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:12 schreef mickeyD het volgende:
[..]
als ik olie breng bij een raffinaderij, en haal zelf al de goederen op, en iemand pleurt er een station naast en haal ook mijn goederen op zonder olie te brengen, dan is dat jatten.
als iemand zijn goederen niet ophaalt, dan is tie dom en dan kun je dat best ophalen en vergulden
Hij verpest het spel met zijn rails overal plaatsen straks doet die het nog bij mij kan ik niet meer uitbreiden -_-quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:12 schreef mickeyD het volgende:
[..]
als ik olie breng bij een raffinaderij, en haal zelf al de goederen op, en iemand pleurt er een station naast en haal ook mijn goederen op zonder olie te brengen, dan is dat jatten.
als iemand zijn goederen niet ophaalt, dan is tie dom en dan kun je dat best ophalen en vergulden
Dan zal ik die eens een DM sturenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Lees de OP en zie dat Bart de server beheert. Andere kleur blauw
.
Bart bepaaldt zelf waarneer die stopt bijv in het jaar 3000 of jaar 2400 dus ja en veel plek is erquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:15 schreef mickeyD het volgende:
geen idee tot welke datum een game loopt meestal
dr is nog zat te halen, en plek zat
Kan jij een linkje geven van een goedequote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:55 schreef mickeyD het volgende:
regel zo'n wifi repeater tjarda, kost je max 30 euri's voor een goeie, ff op tweakers zoeken welke goed werkt..
ik doe het al weining -_-quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Tjarda, als het na ca. 10 keer nog niet lukt kun je beter even stoppen met proberen in te loggen, op deze manier ligt het spel continu stil..
zoiets is betaalbaar en werkt, als je hem goed plaatst halverwege de router en jezelf het beste.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:12 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
Kan jij een linkje geven van een goede?
Ik ga sparenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
zoiets is betaalbaar en werkt, als je hem goed plaatst halverwege de router en jezelf het beste.
D-link DAP-1320
http://www.routershop.nl/(...)3?q=1320&cat=suggest
Daar merk je in de praktijk niks van hoor. Het enige wat ze er mee kunnen doen is het voor meer geld verkopen als je bedrijf meer waard is en that's it.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:28 schreef Euribob het volgende:
En iemand heeft mijn aandelen gekocht, godverdomme wat kinderachtig.
Jammer dat je dat bedrijf niet mee in je faillissement kan trekken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar merk je in de praktijk niks van hoor. Het enige wat ze er mee kunnen doen is het voor meer geld verkopen als je bedrijf meer waard is en that's it.
Dat is idd niet fair en imo reden tot verwijdering van een bedrijf..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:47 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
Hij verpest het spel met zijn rails overal plaatsen straks doet die het nog bij mij kan ik niet meer uitbreiden -_-
Dat is geen jatten, dat is concurrentie. Net zoals dat iemand in een stad trams laat rijden en haltes aanlegt op spoor dat ik het aangelegd. Dat mag gewoon. Als je maar zorgt dat je een betere rating hebt, haal je vanzelf het grootste deel van de goederenstroom binnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:12 schreef mickeyD het volgende:
[..]
Nou, dat is appels met peren vergelijken. Het is het land van de boer, waar de boer zaait en oogst en jij als vervoerder spullen kunt ophalen voor transport. De boer krijgt betaald voor zijn product en jij voor het vervoer. Als de fabriek waar jij het heen brengt er voor kiest het merendeel van de geproduceerde goederen via een andere transporteur naar de stad te laten vervoeren, dan kan dat prima. Het product is van de fabriek en die betaalt de vervoerder om de goederen weg te brengen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:59 schreef mickeyD het volgende:
dus een stuk land waar een boer mais gezaaid heeft, mag jij gewoon leeghalen als het rijp is, want t staat er maar gewoon?
das dus concurentie volgens jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |