SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij verwacht een verliespartij?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur zou ons ook wel inhalen vanavond.
GAE - Vitessequote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef Seam het volgende:
Dit weekend verspeelt de top 6 geen punten.
Echt wel 1.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef Seam het volgende:
Dit weekend verspeelt de top 6 geen punten.
Ik durf m'n gehele vermogen er wel op in te zetten dat jij nog nooit een volledige minuut NFL hebt gekeken.quote:
Heb je mijn rekeningnummer nodig?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik durf m'n gehele vermogen er wel op in te zetten dat jij nog nooit een volledige minuut NFL hebt gekeken.
Nee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je mijn rekeningnummer nodig?
Behalve als ze niet voorstaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
DE KUIP ZAL SCHUDDEN OP ZIJN GRONDVESTEN!!
ORKAAN VAN GELUID!!!
jawel hoor, de kuip heeft veel meer sfeer dan de rest van Nederland! De jeugdopleiding is trouwens ook geweldig. Het één na het andere talent bereikt de Europese top.quote:
Gewoon traditioneel verlies voor PSV.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat PSV van Feyenoord wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon traditioneel verlies voor PSV.Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |