Uiteindelijk krijg je wel, zoals eerder door iemand opgemerkt, een enorm pimpschip. Al het elite werk is goudquote:Op zondag 24 november 2013 19:01 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dit. Eerst hoop plunderen voordat je het geld én genoeg metaal en hout hebt.
Dan zijn de legendary ships ook maar een stel roeibootjes als dat zou kunnenquote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef TJV het volgende:
Toch jammer dat je niet je eigen vloot met je mee kan laten varen. Lijkt me heerlijk om met 10 schepen door het zuiden van de map te varen.
Nee, dat hebben ze wel geprobeerd maar de developers kregen het naar eigen zeggen niet voor elkaar om zeegevechten of andere MP op zee goed te ontwikkelen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:00 schreef TJV het volgende:
Is er trouwens geen online speltype waarin je met anderen rond kunt varen? Soort coop?
Mwuah, ik zou zelfs de 12-jarige GTA-kindjes nog op de koop toe nemen. Lijkt me wel vermakelijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze wel geprobeerd maar de developers kregen het naar eigen zeggen niet voor elkaar om zeegevechten of andere MP op zee goed te ontwikkelen.
En ergens vind ik dat niet zo heel erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Mwuah, ik zou zelfs de 12-jarige GTA-kindjes nog op de koop toe nemen. Lijkt me wel vermakelijk.Misschien in een spinoff van deze game, wie weet. Upgrade je schip, enter je tegenstanders in MP. Het concept is vet maar de uitwerking moet dan wel nagenoeg perfect zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En hadden ze flink wat loot?quote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef Romanus het volgende:
Ik heb net (met hulp van een level 3 fort) ongeveer 6 man-o-wars en 3 frigates overwonnen
Achja, het is Ubisoft dus een fatsoenlijke multiplayer wordt al errug lastig.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien in een spinoff van deze game, wie weet. Upgrade je schip, enter je tegenstanders in MP. Het concept is vet maar de uitwerking moet dan wel nagenoeg perfect zijn.
Ik speel bijna nooit MP in geen enkele game. Hoogstens Co-op met een vriend of vrienden in bijvoorbeeld Dead Space 3 of Gears of War en dan heb ik de meest bekende wel gehad. Voor de rest kan heel dat MP gedoe me geen bal interesseren omdat het er 'maar bij moet zitten', wat veel developers denken. Daarom vond ik het ook mooi dat Ken Levine zei dat hij geen MP in BioShock Infinite deed omdat het in zijn ogen niet paste.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef TJV het volgende:
[..]
Achja, het is Ubisoft dus een fatsoenlijke multiplayer wordt al errug lastig.
jazeker, wel grappig dat na ik al die enorme schepen heb vernietigt er nog even een schooner aankomt die op me gaat schietenquote:
Dat duurde ook maar een paar seconden zekerquote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef Romanus het volgende:
[..]
jazeker, wel grappig dat na ik al die enorme schepen heb vernietigt er nog even een schooner aankomt die op me gaat schieten.
Abstergo is onderdeel van de hele AC-canon. Het zou me verbazen als ze het er juist uit hadden gelatenquote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zit die abstergo onzin in dit spel? Verpest het spel gewoon.
Consoles manquote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
Zucht... elke keer als ik dit spel opstart, runt Steam een Firt-Time Setup![]()
Ondertussen ben ik het daar ook mee eens. In het begin boeide het me nog niet als het enkel verhaal is maar nu ook dat je dom rond moet lopen in dat gebouw om dingen te doen en meer informatie te zien te krijgen, als ik het over kon slaan dan zou ik het doen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zit die abstergo onzin in dit spel? Verpest het spel gewoon.
Mja het 'hoort erbij', maar ik ben toch wel blij dat ik niet weer een hele springpuzzel moest doen aan het eindequote:Op zondag 24 november 2013 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik het daar ook mee eens. In het begin boeide het me nog niet als het enkel verhaal is maar nu ook dat je dom rond moet lopen in dat gebouw om dingen te doen en meer informatie te zien te krijgen, als ik het over kon slaan dan zou ik het doen.
Haatte dat bij Desmond ook al als hij rond moest lopen om dit of dat te zoeken.
100%!quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja het 'hoort erbij', maar ik ben toch wel blij dat ik niet weer een hele springpuzzel moest doen aan het einde
Maarre wil iemand nog wat opgenomen hebben omdat iets niet lukt of zo?
Meh ik moet nog 2 dingetjes doen in seq 12 en dan is et 100%quote:
Nee, de main story 100%quote:Op zondag 24 november 2013 21:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh ik moet nog 2 dingetjes doen in seq 12 en dan is et 100%
Om nou alle kistjes/abstergo plekjes te gaan bezoeken is ook weer zoiets
Ik lees weer eens te snelquote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, nog 2 dingetjes in seq 12 geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |