Nice!quote:
De eerste keer dat ik hem tegenkwam dacht ik dat hij een vrouw wasquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef DeHovenier het volgende:
Die James Kidd denkt dat ie heel wat is
Wat is 'ie, 16? 18? En dan zoveel kennis hebben
is ie ookquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:19 schreef Romanus het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hem tegenkwam dacht ik dat hij een vrouw was
Het is een vrouw die een andere naam gebruikt. Niet echt een spoiler ofzo.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ja wat
SPOILER!
Ik heb wel van d'r gehoord maar ik wist nog niet dat Kidd dat was
Praat het maar weer goed, mateyquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is een vrouw die een andere naam gebruikt. Niet echt een spoiler ofzo.
Ik dacht het ook al, "hij" heeft echt zo'n stem die vrouwen gebruiken als ze een man na doen.quote:
Precies, al spaar ik het meestal op of vergeet ik het zelfsquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
Wel verrekte handig dat je als je een schip verovert, dat je dan je goederen kan verkopen en je schade kan herstellen.
Dan wordt ie echt Zwartbaard dacht ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:00 schreef Gruisman het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat Ed Thatch opeens midden in het spel van outfit veranderd
Toch knap dat die in een paar maanden tijd opeens een baard van een halve meter kan kwekenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan wordt ie echt Zwartbaard dacht ik.
Gezonde zeelucht hequote:Op zaterdag 23 november 2013 23:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Toch knap dat die in een paar maanden tijd opeens een baard van een halve meter kan kweken
Ik ga nu ook eens verderquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:25 schreef hugecooll het volgende:
Ik had wel een reward verwacht na het vinden van alle sticky notes
Althans, meer dan dat manifestoplaatje
zijn die viking man o' wars eigenlijk beter dan de engelse of spaanse?quote:Op zondag 24 november 2013 03:02 schreef CoExist het volgende:
Je moet je wanted status tot level 4 op laten lopen. Er komt dan een level 60 Man-O-War pirates hunter op je af. Die ff naar de haaien schieten en veroveren en toevoegen aan je vloot. Ideaal dat ding!
De grap is dat dat ook midden in vlootgevechten kan, in gevecht met 5 schepen kun je 1 enteren en je schip repareren en dan de andere 4 inmakenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
Wel verrekte handig dat je als je een schip verovert, dat je dan je goederen kan verkopen en je schade kan herstellen.
Dat maakt niet uit. Hoe hoger het level van het schip, hoe sneller ze zijn, hoe beter ze kunnen schieten en hoe meer ze kunnen vervoeren. En dat is allemaal van toepassing op je vloot. Dus in het spel zelf heb je er niet zo heel veel aan tenzij je Kenway's Fleet addict bent.quote:Op zondag 24 november 2013 03:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zijn die viking man o' wars eigenlijk beter dan de engelse of spaanse?
ik kan die vloot zelf niet gebruiken,:P
Die exploit doe ik ook altijdquote:Op zondag 24 november 2013 09:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De grap is dat dat ook midden in vlootgevechten kan, in gevecht met 5 schepen kun je 1 enteren en je schip repareren en dan de andere 4 inmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |