Kut voor je man. Speelt namelijk fucking aids met een controller. Ben je alleen maar aan het worstelen met die camera.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:15 schreef Karasta het volgende:
[..]
NeeIk ga denk ik ergens een xbox controller vandaan moeten lenen
Denk je dat die piraten het vroeger nog makkelijker hadden dan? Dacht t nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien je sommige schatkaarten verplicht nodig hebt voor het updaten van je schip hadden ze dat wel wat mogen versimpelen. Er staat niet eens bij voor welke kaart je op welk eiland moet zijn.
En als je dan op het juiste eiland bent(geeft het spel wel aan) Dan nog staat er geen marketing op de map. Ik weet het hoeft niet super simpel maar op deze manier gaat er echt werk inzitten.
Dat ja. Heb me goed vermaakt met die schattenjachtquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk je dat die piraten het vroeger nog makkelijker hadden dan? Dacht t niet
er staan toch coördinaten op de map?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien je sommige schatkaarten verplicht nodig hebt voor het updaten van je schip hadden ze dat wel wat mogen versimpelen. Er staat niet eens bij voor welke kaart je op welk eiland moet zijn.
En als je dan op het juiste eiland bent(geeft het spel wel aan) Dan nog staat er geen marketing op de map. Ik weet het hoeft niet super simpel maar op deze manier gaat er echt werk inzitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Dat dus. Zo moeilijk is het niet. Coordinaten staan op de treasuremap en je gewone map staan ook coordinaten op. Match die 2 met elkaar en met de tekening van de treasuremap is elke schat vinden een eitje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
er staan toch coördinaten op de map?
Ook niet met 360.quote:
Inderdaad. Zitten leuke deuntjes tussen, en dan heb ik het niet eens over de chanties.quote:Op zondag 1 december 2013 19:52 schreef Evi_90 het volgende:
De muziek in het spel vind ik ook fijn om naar te luisteren. Beter dan AC3.
Ik mis 1 ding met die schatkaarten... Eagle Sense zou ook moeten werken, als je het gebied gevonden hebt...quote:Op zondag 1 december 2013 15:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Zo moeilijk is het niet. Coordinaten staan op de treasuremap en je gewone map staan ook coordinaten op. Match die 2 met elkaar en met de tekening van de treasuremap is elke schat vinden een eitje.
Ik snap niet dat mensen daar over vallen of dit moeilijk vinden. WTF is dat voor kutzooi man? Gemakzucht zou ik haast zeggen. Niet alles hoeft toch godverdomme voorgekauwd te worden??
Het is gewoon erg simpel en makkelijk. Van mij had het moeilijker gemogen, want van moeten zoeken is geen eens sprake. Het is al helemaal makkelijk gemaakt en nog lopen er gasten te bitchen als een klein wijf dat het te lastig is.![]()
No offence
Volgens mij zijn die waterhozen tijdelijk. Althans, ik heb altijd in mooi weer een fort in gruzelementen kunnen knallen.quote:Op maandag 2 december 2013 08:03 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik mis 1 ding met die schatkaarten... Eagle Sense zou ook moeten werken, als je het gebied gevonden hebt...
Gisteren weer veel te lang gespeeld... Maar ik begin het door te hebben hoe ik schepen kan enteren, ipv gelijk te zinkenIk begin me nu eindelijk een echte piraat te voelen! Ik begin ook door te hebben hoe dat met Kenway's Fleet werkt... Maar ik wil nog een hull upgrade voordat ik verder naar het zuiden afzak (twee keer gefaald tegen dat fort wat wordt beschermd door twee waterhozen...)
De meeste zijn hier niet zo van de MP geloof ik...quote:Op maandag 2 december 2013 15:10 schreef AntiChrist7 het volgende:
Stuur me PM als je regelmatig MP speelt (op pc) of voeg me direct toe op Uplay: AntiChrist7
Inderdaad, screw de MP.quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
De meeste zijn hier niet zo van de MP geloof ik...
Ook niet, alleen een paar keer omdat ik de Harlequin vet vond en de moves die daarbij horen (nog steeds btw).quote:Op maandag 2 december 2013 21:04 schreef padlarf het volgende:
Ik heb me met de MP van Brotherhood anders goed vermaakt.
Ja das hun verlies, ma da antwoord helpt mij weinigquote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
De meeste zijn hier niet zo van de MP geloof ik...
Mijn pc-versie is niet legitiem en met de andere AC's heb ik nooit online kunnen spelen omdat er niemand was om mee te spelenquote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ja das hun verlies, ma da antwoord helpt mij weinig
Dan wel toevallig dat ik twee keer achter elkaar die waterhozen bij dat ene fort had... En meestal zijn ze na een paar minuten wel weg, maar deze wilden niet verdwijnen.... Ach, ik heb nu betere kanonnen, en met een hul upgrade zou ik het karwei wel af moeten kunnen maken...quote:Op maandag 2 december 2013 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die waterhozen tijdelijk. Althans, ik heb altijd in mooi weer een fort in gruzelementen kunnen knallen.
Succes. Ik had over het algemeen weinig moeite met de forten, maar ik wou ook eerst alles een flink eind geupgrade hebbenquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:35 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dan wel toevallig dat ik twee keer achter elkaar die waterhozen bij dat ene fort had... En meestal zijn ze na een paar minuten wel weg, maar deze wilden niet verdwijnen.... Ach, ik heb nu betere kanonnen, en met een hul upgrade zou ik het karwei wel af moeten kunnen maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |