Dit. Ben niet zo goed in zeeslagen dus duurt een eeuwigheid voordat ik genoeg hout en metaal heb om de boel een upgrade te geven. Uiteindelijk was ik het zat en ben ik gewoon aan de missies begonnen en OK, soms moest ik het een keer over doen maar wilde weten hoe het verhaal zou aflopen...quote:Op woensdag 27 november 2013 00:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Game bleef wel steeds zeggen dat ik m'n jackdaw verder moest upgraden alvorens te beginnen aan bepaalde missies. Bleek nooit echt nodig te zijn. Vond het spel wel wat gemakkelijk in retroperspectief.
Je mortieren als eerste upgraden als je metaal hebt en gewoon schooners met 1 schot van die mortier stil leggen, gaat snel zat.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:10 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dit. Ben niet zo goed in zeeslagen dus duurt een eeuwigheid voordat ik genoeg hout en metaal heb om de boel een upgrade te geven.
'
Heb die mortieren nog nooit gebruikt.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mortieren als eerste upgraden als je metaal hebt en gewoon schooners met 1 schot van die mortier stil leggen, gaat snel zat.
Hartstikke handig, gewoon op grote afstand shit neerhalen en dan doorvaren om ze te lootenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb die mortieren nog nooit gebruikt.Net zoals die swivel gun om te schieten op zwakke plekken...
Ja ik moet die legendary schepen nog doen en die 'elite' plannen vinden. Voor dat eerste zullen ze wel handig zijn schat ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hartstikke handig, gewoon op grote afstand shit neerhalen en dan doorvaren om ze te looten
Mwah, je mortieren doen niet zoveel dmg tegen die legendary ships, dan kan je ze beter rammen + heavy shot + swivelsquote:Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja ik moet die legendary schepen nog doen en die 'elite' plannen vinden. Voor dat eerste zullen ze wel handig zijn schat ik.
Hmm, ik haat duiken.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, je mortieren doen niet zoveel dmg tegen die legendary ships, dan kan je ze beter rammen + heavy shot + swivels
En je kan beter eerst die elite plannen halen voor je die legendaries gaat aanvallen
ah, zal eens kijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Liggen ook op normale locaties, ik heb eerder in dit topic een linkje naar een guide gepost
Vaag, hier had ik hem volgens mij wel... En als je terugkeert?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:38 schreef Differ het volgende:
Alle forten gehaald![]()
Zit alleen met een klein probleempje.. Die laatste fort die ik heb gehaald volgens mij linksonder op de map (weet niet zeker).. moet je 2 moordcontracten doen.. inmiddels 1 gedaan, maar die andere komt niet tevoorschijn?? Nog meer mensen last van toevallig?
Heel jammer, want op die na is alles geel/goud op me map.. alleen die is nog groen
Ik heb van alles al geprobeerd.. naar ander eiland en dan terug, maar niksquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vaag, hier had ik hem volgens mij wel... En als je terugkeert?
Vaag, ik heb alle contracten gewoon gedaan inmiddels. Is het op PC?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:43 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik heb van alles al geprobeerd.. naar ander eiland en dan terug, maar niks![]()
Dalijk nog een keer kijken als ik thuiskom.
edit: was die fort rechtsonder op de map!
Xboxquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vaag, ik heb alle contracten gewoon gedaan inmiddels. Is het op PC?
Dat wel, maar zonder die zeecontracten kun je helaas niet je gouden guns krijgen. En die zijn best baas.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:58 schreef Differ het volgende:
[..]
Xbox
Ja, ik vind het maar ook vaag.. Misschien heeft het ermee te maken gisteren toen ik dat laatste fort overnam.. als je die drie mannetjes heb vermoord en die ene achter die deuren, dan kom je terug op je schip? (dat het fort van jou is) dus ik wil die 2 fragmenten en 2 kistjes pakken op dat fort.. en er stond een mannetje op de trap met een rood puntje nog (dat vond ik al raar, want normaal zijn ze allemaal weg als die fort van jou is), maar zonder te twijfelen gelijk een zwaard in ze donder gestopt.
Het is ook niet echt belangrijk ofzo.. maar is wel jammer
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wel, maar zonder die zeecontracten kun je helaas niet je gouden guns krijgen. En die zijn best baas.
Ik moet wel zeggen dat ik het ook gehad heb, dat ineens een contact voor een zeemissie was verdwenen. Maar na een restart van het spel was hij er weer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:17 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Nog een paar missies en dan ben ik er wel klaar mee denk ik![]()
Dat doet mijn eigen toetsenbord ook zo vaak, dan doet ie niks en dan kan ik weer werkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:49 schreef Karasta het volgende:
Heeft iemand anders op de PC het probleem dat de keyboard word disabled? Ik kan niet lopen
Het probleem is dat hij denkt dat ik een controller aangesloten heb en dus niet de pc controls herkent.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doet mijn eigen toetsenbord ook zo vaak, dan doet ie niks en dan kan ik weer werken
Kan je dat niet wijzigen ergens in een setup?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Karasta het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij denkt dat ik een controller aangesloten heb en dus niet de pc controls herkent.
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je dat niet wijzigen ergens in een setup?
DeHovenier hier heeft ook een PC-versie. Misschien daar eens vragen? Anders een controller ritselen iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:15 schreef Karasta het volgende:
[..]
NeeIk ga denk ik ergens een xbox controller vandaan moeten lenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |