DIe laatste melding ook een aantal keren gehad terwijl ik er alles op had zitten behalve het elite spul. geen last van gehad.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Vanavond uitgespeeld. Leuk spel maar viel me qua verhaal een beetje tegen. En dan bedoel ik het verhaal van het grotere plaatje, niet zozeer kenway.
Game bleef wel steeds zeggen dat ik m'n jackdaw verder moest upgraden alvorens te beginnen aan bepaalde missies. Bleek nooit echt nodig te zijn. Vond het spel wel wat gemakkelijk in retroperspectief.
Neu klopt. Haalde meteen nieuwe zwaarden aan het begin van de game, nooit meer veranderd daarna, geldt ook voor de pistolen overigens.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
DIe laatste melding ook een aantal keren gehad terwijl ik er alles op had zitten behalve het elite spul. geen last van gehad.
maar dat geld ook voor het upgraden van wapens enzo, dat heeft ook nooit enig nut.
Deed ik ook, en toen ik wat sidequests had gedaan voor de gouden guns en pistoolzwaarden had ik 2 nieuwe favorietenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neu klopt. Haalde meteen nieuwe zwaarden aan het begin van de game, nooit meer veranderd daarna, geldt ook voor de pistolen overigens.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Geralt het volgende:
Owja en Ezio werd later kapper, want hij was toch al een homo maar kwam daar pas na de games achter terwijl iedereen het al lang wist.
Ja had al wat filmpjes gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de rest kom ik terwijl ik speel wel achter denk ik.
Fixed.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef Geralt het volgende:
De kleinzoon van Kenway neukte met een indiaanse hoer en die bastaardzoon was connor.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja had al wat filmpjes gevonden.
MaarAls je AC3 hebt gespeeld, weet je toch dat je in AC4 Desmond niet bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de rest kom ik terwijl ik speel wel achter denk ik.![]()
Edward Kenway -> Haytham Kenway -> Connorquote:Op woensdag 27 november 2013 20:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Connor was toch de zoon van Kenway? Of hebben we het nu over een andere Kenway?
Oh juistquote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Edward Kenway -> Haytham Kenway -> Connor
Herkenning voor diegenen die de reeks volgen, meer niet. Die oude gast was een Assassin, die toevallig in het bezit was van een artefact dat de Templars wilden.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh juistAC4 is Edward, AC3 is Haytham en Connor
En toch vraag ik me af wie die ouwe kerel dan is die je als Haytham in dat operagebouw moet vermoorden aan het begin van AC3. Er zal toch wel een reden zijn dat dat het einde is van AC4 en het begin van AC3?
Ah zjuustquote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Herkenning voor diegenen die de reeks volgen, meer niet. Die oude gast was een Assassin, die toevallig in het bezit was van een artefact dat de Templars wilden.
Heb ik dus niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je AC3 hebt gespeeld, weet je toch dat je in AC4 Desmond niet bent?
Die "oude gast" was een Assassin die Haytham al eens was tegen gekomen. In Malta, als ik het me goed kan herinneren. De hidden blades van Haytham waren eerst van die assassin en die heeft Haytham al eerder afgepakt (toen in Malta).quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Herkenning voor diegenen die de reeks volgen, meer niet. Die oude gast was een Assassin, die toevallig in het bezit was van een artefact dat de Templars wilden.
Dat word vanzelf meerquote:Op donderdag 28 november 2013 03:49 schreef Geralt het volgende:
Zo. Inmiddels 2 legendary schepen tot zinken gebracht, alles op mn bootje op eilite en mijn cove helemaal geupgrade.
Ik heb nu nog 56 R
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |