Die van dat die vriendin ongevoelig is 'down there'?quote:Op zondag 24 november 2013 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
En die scene dat ze met haar vriendin aan het sporten is met die leraar, ook om te gillen
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die dochters trouwens echt supergoed spelen!
JAquote:Op zondag 24 november 2013 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van dat die vriendin ongevoelig is 'down there'?
Dat ze over een brandkraan kan zakken en niks voelt?
"I would do Clooney. I wouldn't feel anything, but I'd do him."
Live vanuit den kroeghquote:Op zondag 24 november 2013 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een leven hier om deze tijd!
Live vanachter mijn PC.quote:
"When you look at Prince you know... this guy can fuck. I can't fuck like Prince, I fuck like Ross, from Friends"quote:
Nou, ik heb niet alle prijzen naast elkaar gelegd, want geen zin in natuurlijk en ook niet alle prijzen van supermarkten in mijn hoofd... maar bijvoorbeeld: pappardelle pasta, 1.79 voor 300 gram gedroogd. Bij AH: 1.95 voor 500 gram. Over het algemeen geldt dat je niet per definitie de allerlaagste prijs zal krijgen, maar je er ook echt geen buil aan zal vallenquote:Op zondag 24 november 2013 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat stukje over 'niet allemaal goedkoper dan bij...' maakt me nu in de war
Want ik ga voor 'goedkoper dan bij...' tegenwoordig. HALP! Wat is er duurder bij de Lidl in dit geval dan elders dan?
Ik zie alleen een zwart veld.quote:
Oh gelukkigquote:Op zondag 24 november 2013 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie alleen een zwart veld.![]()
of is dat de grap?![]()
quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 01:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Even kijken of ze dat hebben bij de Lidl, om het cirkeltje maar even rond te maken
Bij onze lidl wel regelmatig.quote:Op zondag 24 november 2013 01:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Even kijken of ze dat hebben bij de Lidl, om het cirkeltje maar even rond te maken
quote:Op zondag 24 november 2013 01:20 schreef Greys het volgende:
Has anyone seen my starfish?
[ afbeelding ]
En dat zij als ongedierte rondkroop, hilaaaarisch stukje idd....met die wietkoekiesquote:Op zondag 24 november 2013 01:20 schreef Greys het volgende:
Has anyone seen my starfish?
[ afbeelding ]
Ik ga hem hier klaar zetten om morgen ofzo te kijkenquote:Op zondag 24 november 2013 01:23 schreef Greys het volgende:
Echt, jullie moeten allemaal een keertje 'this is 40' kijken.
Echt té erg en herkenbaar allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |