Bij Kyara ook (alweer) zulke leuke foto's. Wat krijgen de meiden in hun schoen?
Ik heb allerlei schoencadeautjes liggen voor Lars, maar voor Femke eigenlijk niet. Ach, ik pak wel een oud babyspeeltje van Lars in ofzo, hebben ze beide toch niet door

We vergeten alleen telkens de schoen te zetten...
Pessie, Lauren had er zo te horen niet echt last van dat ze op de grond was terechtgekomen. Misschien was het wel precies haar bedoeling

Slapen jullie nu vanavond voor het eerst met een co-sleeper? Slaap lekker!
Fieder

Een bewust zwaaiende L... lief he? En een echte bikkel hoor!
Hilz,

voor de Efteling, maar

dat mini niet meegaat. Al is ie nu waarschijnlijk ook nog wel écht te klein voor de Efteling, en zelfs voor het Sprookjesbos. En lekker warm is het ook allerminst, dus waarschijnlijk wel een goede keuze. Lekker overal in, en oma ook een leuke dag!
Jee KJ, L alweer ziek? Arm ventje... Beterschap!
AM over 5 dagen al een dreumes in huis! Dat is ook tof! En je mag best nog een tijdje hier blijven meelezen/posten hoor

Riley alweer 10 maanden

Hoe is het nu bij jullie? Allebei weer helemaal 100% fit enzo?
Juud, wat leuk zo'n vergelijkingsfoto met een zelfde speen. Dan zie je pas echt hoe groot hij al is geworden he? Knap hoor! (En wat een leuke knuffelvos

)
LB, wat een plaatje! Handig idd, zo'n slaapzak, en wat een leuk mutsje zo... Wij hebben eigenlijk standaard de wintervoetenzak in de MC tegenwoordig. Ziet er ook altijd wel lekker warm en kuns uit (zou bijna zelf in een MC vervoerd willen worden)
Ik vergeet nog een hoop, maar nu eerst even douchen (hopelijk val ik niet in slaap in de badkamer...

)