SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik doenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pele wordt 10 miljoen ofzo.. als iemand hem ooit uit een pack haalt.
Oh wacht
Xbox![]()
![]()
Moet je maar geen peasant station hebben.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
goedeavond allenIk heb Forza 5 ook even aangeschaft op de USA store voor 59 dollar, betaald met paypal, das dus 45 eurootjes
, lekker cheap
![]()
Gelukkig heb je een goede baan om dit allemaal te kunnen betalenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:21 schreef Maver24 het volgende:
goedeavond allenIk heb Forza 5 ook even aangeschaft op de USA store voor 59 dollar, betaald met paypal, das dus 45 eurootjes
, lekker cheap
![]()
![]()
Ik heb had drie xboxen, ze zijn allemaal kapot gegaanquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Moet je maar geen peasant station hebben.![]()
![]()
![]()
Dus ?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb had drie xboxen, ze zijn allemaal kapot gegaan
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
IF Onazi is al behoorlijk gedaald, nu kost hij nog maar 40k. Mijn internet gaat toch weer om half 1 uitvallen, ik ga wel even zeggen dat het nog steeds niet goed gaat op vrijdag en zaterdag gr gr![]()
Heb er voor gespaard, kan het nu eindelijk gaan uitgevenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een goede baan om dit allemaal te kunnen betalen![]()
![]()
Fifa nextgen vind ik ook gewoon fantastisch, speelt zoveel lekker dan de current gen. Kan niet anders zeggen![]()
Tot nu toe gaat het allemaal wel redelijk smooth zijn gangetje ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb er voor gespaard, kan het nu eindelijk gaan uitgeven![]()
![]()
Fifa nextgen vind ik ook gewoon fantastisch, speelt zoveel lekker dan de current gen. Kan niet anders zeggen![]()
http://www.kindertelefoon.nl/quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik neuk jullie allemaal de moeder![]()
Ik heb meer geschaakt dan jij zou verwachten.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Had de Griekse Zlatan nog in mijn club om een team mee te maken. Is nu 17k gestegen en heb geen team dus maar even verkopen![]()
![]()
Ik heb minder coins dan in het begin van de week, maar wel 100k trade profit erbij(teampje gekocht)
Blijf het maar een idioot systeem vinden, dat je trade profit pas wordt aangepast als je verkoopt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: