Bedankt sara.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:47 schreef sararaats het volgende:
en gefeliciflapstaart aan blauwe Tjacka
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
vanavond weer in de kou zitten
PSV - Heerenveenquote:
PSV wint wel.quote:
PSV is niet zo best momenteel he?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV wint wel.
Dus ze gaan niet winnen
Ik snap niets van onze competitie. Ik krijg soms het idee dat hij gereguleerd wordt door belchinezen.
Je bedoelt dat ze wat moeite hadden met kansen afmaken en de tegenstanders steeds de enige kans scoorden? Alleen Roda thuis was echt genant, de rest had ik erger verwacht.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
PSV is niet zo best momenteel he?
Ik hoop het voor jouquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze wat moeite hadden met kansen afmaken en de tegenstanders steeds de enige kans scoorden? Alleen Roda thuis was echt genant, de rest had ik erger verwacht.
Nee, vanavond komt het allemaal goed.
Waarom hopen ze dat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tjacka hoopt dat PSV verliest
en alors ook.
Omdat ze niet voor PSV zijn.quote:
Droogquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze niet voor PSV zijn.
Ik hoop dat het dat blijft op weg naar het stadion ja.quote:
Denk het wel hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dat blijft op weg naar het stadion ja.
Buienradar zegt dat het droog blijft.quote:
Het enige natte vanavond zal jouw angstzweet zijn mocht Heerenveen onverhoopt scorenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buienradar zegt dat het droog blijft.
Dat zal onverhoopt wel een paar keer gebeuren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het enige natte vanavond zal jouw angstzweet zijn mocht Heerenveen onverhoopt scoren.
en de racebaan in Brazilië.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het enige natte vanavond zal jouw angstzweet zijn mocht Heerenveen onverhoopt scoren.
Hoi B!quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zal onverhoopt wel een paar keer gebeuren.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zal onverhoopt wel een paar keer gebeuren.
Nee...net een uurtje wakker. Alles gaat nu op standje: alles op het gemakje.quote:
je mist watquote:
Nee, ik ben hier, niet hirequote:
Oké GGMMquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier, niet hire
Mei verguleiken met GGMMquote:
Ik wilde je net huren, damnquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier, niet hire
Ik ben niet goedkoop voor een avondje.quote:
Dat wordt sparen danquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet goedkoop voor een avondje.
Ja, dan wel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Met een beetje staats steun moet het lukken.
He bah wat naar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:10 schreef sararaats het volgende:
Ik heb echt een luie dag met spanningshoofdpijn.
Vandaar dat ik jullie groet vanuit m'n nest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |