quote:Beste Fok!ers,
Ik ben fucked. Ik ga deze maand failliet. Er zit ongeveer ¤3000 verschil tussen mijn inkomen en bankrekening en de rekeningen die ik ga ontvangen.
Hier is de lijst met inkomsten en uitgaven:Dit was zo'n stormloop topic dat een deel 2 echt nodig is! Laten we doorgaan naar deel 3 en 4 van deze epische reeks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon al niet naar Beijing en nu moet ik ook nog pauper zijn tijdens mijn wintersport.
Tevens hoe the fuck moet ik dat als student betalen? De iPad zou nog wegbezuinigd kunnen worden, maar de rest zijn eerste levensbehoeften…
Ninja edit: ik vind mezelf wel heul verantwoordelijk met geld omgaan. Normaal gesproken maak ik nooit een begroting en leen ik gewoon wanneer ik iets niet kan betalen.![]()
Ik ben trouwens goed bezig qua bezuinigen. Ik heb spareribs ipv een pizza besteld omdat de eerste goedkoper was.![]()
Er is ook slecht nieuws. Ik ben over mijn negatieve saldo limiet heengegaan en kan nu niet meer pinnen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
quote:
Ik heb een lange adem. Ik ga door tot in de oneindigheid!quote:
Dank je voor de gratis bump!quote:
Is zonder grapjes niet zo. Er is toch een limiet wat je rood mag staan? Daarbovenop kunnen nog automatische incasso's komen, maar dan kan je geen shit meer kopen...quote:
Ze kijken naar je salaris niet naar je leeftijd. Ik heb het aangevraagd toen ik tijdens een gap year echt 60 uur per week werkte.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Student zijn, naar de ING gaan.
"Meneer, nu u student bent en ouder dan 18 jaar mag u in het rood staan. We kunnen uw limiet verhogen naar -¤1000,-. Kunt u er per direct gebruik van maken."
Ik: "GEWELDIG, laten we dat nou maar eens niet doen"
Bullshit, voor de mogelijkheid om 1000 euro rood te staan kijken ze nergens naar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ze kijken naar je salaris niet naar je leeftijd. Ik heb het aangevraagd toen ik tijdens een gap year echt 60 uur per week werkte.
En het limiet is niet zo hoog...
Lol dat verklaart misschien ook waarom het zo soepeltjes ging.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Bullshit, voor de mogelijkheid om 1000 euro rood te staan kijken ze nergens naar.
Wat is een "gap year"quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ze kijken naar je salaris niet naar je leeftijd. Ik heb het aangevraagd toen ik tijdens een gap year echt 60 uur per week werkte.
En het limiet is niet zo hoog...
Een hipper woord voor stoppen met je studie maar de ballen niet hebben dat op lange termijn te doen.quote:
En dat is dan nog het meest positieve oordeel dat we hier kunnen vellen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |