Nee, maar daarentegen heb ik ook collega's die het altijd over 'de vrouw' of 'de vriendin' hebben. Ik houd me dan altijd stilquote:Op maandag 2 december 2013 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het hebben over je relatie is er mee te koop lopen?
Ja alsof het dan minder erg is dat hij nu een relatie met een jongen heeft... maar het zal voor hem makkelijker zijn om het op die manier te vertellen... ik snap het ergens wel... zo geeft hij mensen die het niet tof vinden nog een escape... en houdt hij zijn vrouwelijke fansquote:Op maandag 2 december 2013 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen de verontschuldigende snelheid waarmee hij meteen zegt "Ofcourse I still love girls"![]()
Of hij is misschien biseksueel, natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja alsof het dan minder erg is dat hij nu een relatie met een jongen heeft... maar het zal voor hem makkelijker zijn om het op die manier te vertellen... ik snap het ergens wel... zo geeft hij mensen die het niet tof vinden nog een escape... en houdt hij zijn vrouwelijke fans
Ja, dat wilde ik ook net posten. Misschien meent hij het gewoon.quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of hij is misschien biseksueel, natuurlijk.
Ja dat kan natuurlijk ook...quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of hij is misschien biseksueel, natuurlijk.
Want?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
Maar echt verrassend is het niet, dat-ie (ook) op mannen valt.
Gaydar? Gevoel? Geruchten? Misschien wishful thinking?quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want?
Ik ken die hele gast niet. Is het niet gewoon wishful thinking omdat het een leuke jongen is?
O, ik snap het ook wel. Hoeveel van ons zijn er wel niet eerst "bi" geweestquote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja alsof het dan minder erg is dat hij nu een relatie met een jongen heeft... maar het zal voor hem makkelijker zijn om het op die manier te vertellen... ik snap het ergens wel... zo geeft hij mensen die het niet tof vinden nog een escape... en houdt hij zijn vrouwelijke fans
Eerdere interviews? Uitstraling, uiterlijk, aura, gaydar, etc. Alle stereotypes bij elkaar en een snufje wishfull thinking.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want?
Ik ken die hele gast niet. Is het niet gewoon wishful thinking omdat het een leuke jongen is?
Ik denk dat laatste inderdaad. Echt hele legers aan homo’s roepen nu: “Dat wist ik al laaaaaang.”quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
Gaydar? Gevoel? Geruchten? Misschien wishful thinking?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
Als Gordon morgen ineens bekend maakt dat hij homo is zag iedereen dat zeker ook al lang aankomen. Gekkenhuis!!.
Zoals Ricky Martin?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste inderdaad. Echt hele legers aan homo’s roepen nu: “Dat wist ik al laaaaaang.”
Fuck off, dat wordt meteen gedacht/geroepen zodra een celebrity ook maar enigszins een lekker hapje is en als het dan 1 op de 10 keer eens echt zo blijkt te zijn dan wist men het ineens al jaren. Ja, als je 't bij iedereen roept dan heb je vast wel een keer gelijk. Zo kan ik het ook..
Ik denk dat Gordon uit de kast komt als Chinees.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
Als Gordon morgen ineens bekend maakt dat hij homo is zag iedereen dat zeker ook al lang aankomen. Gekkenhuis!!.
Huh? die is toch ook homo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
Welnee. Alleen een papiertje.quote:
Dit is het verschil.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Welnee. Alleen een papiertje.
Het is voor ene hetero toch ook niet heel veel anders of het nu je vriendin, verloofde of vrouw is, bij zo'n vraag?
Daar ging het in deze toch niet om? Het ging er om of je "te koop liep" met je homoseksuele relatie (ik vind te koop lopen echt een intens foute omschrijving in deze, maar hij werd gebruikt). Voor het homo-zijn maakt het geen ruk uit of het nou je vriend is waar je het over hebt, je verloofde of je echtgenoot. Het was dan ook een opsommingen van relatie vormen "Vriend/man/whatever" waarin je "partner" voor kan komen, geen synoniemen van elkaar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit is het verschil.![]()
Niemand die getrouwd is heeft het toch nog over zijn vriend/vriendin? En niemand die niet getrouwd is heeft het toch over zijn man/vrouw? Ik snap dat het een klein verschil is, maar er zit ook een klein verschil tussen een geit en een schaap. Die noem je toch ook niet hetzelfde?
Dat was toch ook met die BNN-gast?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste inderdaad. Echt hele legers aan homo’s roepen nu: “Dat wist ik al laaaaaang.”
Fuck off, dat wordt meteen gedacht/geroepen zodra een celebrity ook maar enigszins een lekker hapje is en als het dan 1 op de 10 keer eens echt zo blijkt te zijn dan wist men het ineens al jaren. Ja, als je 't bij iedereen roept dan heb je vast wel een keer gelijk. Zo kan ik het ook..
Ik word wel altijd heel moe van dat "Die is homo" geroep bij bekende mensen. En dan vooral bij hetero's die zich inzetten voor homo-emenacipatie. "O die is zelf homo". Alsof een hetero zich niet kan inzetten voor "ons" doel. Neem een Daniel Radcliff of Arie Boomsma. Meteen dat gezever van "ons" dat ze dan vast zelf homo zijn. Juist dat soort kortzichtige gedrag maakt het voor een hetero moeilijker om voor ons op te komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was toch ook met die BNN-gast?
Ik ook, maar ik bedoelde die Tim die zogenaamd publiek uit de kast kwam (maar hetero is). Gingen ook allerlei mensen zeggen "altijd al geweten". Sta je ook mooi voor lulquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word wel altijd heel moe van dat "Die is homo" geroep bij bekende mensen. En dan vooral bij hetero's die zich inzetten voor homo-emenacipatie. "O die is zelf homo". Alsof een hetero zich niet kan inzetten voor "ons" doel. Neem een Daniel Radcliff of Arie Boomsma. Meteen dat gezever van "ons" dat ze dan vast zelf homo zijn. Juist dat soort kortzichtige gedrag maakt het voor een hetero moeilijker om voor ons op te komen.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik bedoelde die Tim die zogenaamd publiek uit de kast kwam (maar hetero is). Gingen ook allerlei mensen zeggen "altijd al geweten". Sta je ook mooi voor lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |