Vertel!quote:Op maandag 2 december 2013 17:41 schreef Bartjebart het volgende:
Nu dan toch in praktijk meegemaakt waarom ik vaak mijn mond dichthoud over het "homo" zijn...![]()
Ouders die kinderen van school willen halen omdat de leerkracht die ik vervang homoseksueel is. Ouders die denken dat hun zoon homo wordt wanneer hij zich omkleed bij de gym en de leerkracht in de kleedkamer is.quote:
vast geen openbare school.. en wat zegt de directeur?quote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ouders die kinderen van school willen halen omdat de leerkracht die ik vervang homoseksueel is. Ouders die denken dat hun zoon homo wordt wanneer hij zich omkleed bij de gym en de leerkracht in de kleedkamer is.
Kinderen die zeggen dat ze "iets heel ergs over de leerkracht hebben gehoord", dat soort dingen
Jeetje....quote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ouders die kinderen van school willen halen omdat de leerkracht die ik vervang homoseksueel is. Ouders die denken dat hun zoon homo wordt wanneer hij zich omkleed bij de gym en de leerkracht in de kleedkamer is.
Kinderen die zeggen dat ze "iets heel ergs over de leerkracht hebben gehoord", dat soort dingen
En daarom moet homoseksualiteit dus verplicht zijn op school. En misschien ook maar een cursusje voor de ouders erbij...quote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "voorlichting over" bedoelt?quote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daarom moet homoseksualiteit dus verplicht zijn op school. En misschien ook maar een cursusje voor de ouders erbij...
Sterkte...
Eh ik werk alleen maar in/op/voor openbare scholen...quote:Op maandag 2 december 2013 18:40 schreef Peter het volgende:
[..]
vast geen openbare school.. en wat zegt de directeur?
Uh.quote:Op maandag 2 december 2013 19:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "voorlichting over" bedoelt?
Ja en nee. Je kunt een kind toch vertellen wat je wilt, maar als het van huis uit andere informatie mee (opgelegd) krijgt dan heeft dit nog weinig effect. En één van de vaders is streng islamitisch. Die mening ga je toch niet veranderen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daarom moet homoseksualiteit dus verplicht zijn op school. En misschien ook maar een cursusje voor de ouders erbij...
Sterkte...
Er zullen met voorlichting altijd meer kinderen van gedachten veranderen dan zonder. En ja, dat schreef je, maar de sterkte is ook voor jou omdat het toch ook over jou gaat.quote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja en nee. Je kunt een kind toch vertellen wat je wilt, maar als het van huis uit andere informatie mee (opgelegd) krijgt dan heeft dit nog weinig effect. En één van de vaders is streng islamitisch. Die mening ga je toch niet veranderen.
Overigens gaat dit niet over mij specifiek hoor, maar over de leerkracht die ik vervang.
quote:
Ho!quote:Op maandag 2 december 2013 20:01 schreef Renesite het volgende:
Op mijn werk loop ik er ook niet me te koop. Gevoelsdingetje
(Let wel: richting cliënten itt. collegae)
Niet uit je panty!quote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ho!
Wat is "te koop lopen" in dit geval? Dat heeft wel een behoorlijk negatieve lading wat mij betreft.
In dit geval was er een soort najaarsmarkt waarbij van alle teamleden partners ook kwamen. Dus kwam zijn partner ook. En op een gegeven moment vroeg een van de leerlingen het hem, moet je dan gaan liegen? En waarom zou het eigenlijk zo moeten zijn dat de vriend van een juf wel besproken kan worden, maar moet hij zijn partner "verborgen" houden?
Het onderwijs is wat dat betreft normaal gesproken heel open. In zekere zin ook wel nodig wanneer je met kinderen te maken hebt.
Of gewoon "ja".quote:Op maandag 2 december 2013 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
In dit geval kan ik zeggen: "Ja, woon samen met mijn vriend" of "Nee, ik woon alleen (leugen)"
Dan ga ik gewoon iets zeggen als: "De helft van de tijd ben ik niet thuis he"
Kan, alleen zijn het zoals Bart zegt de 'wat lager geletterden van deze wereld'. Leg ze niet teveel vragen in de mond zeg maar.quote:
Niet uit mijn panty? Doe eens normaal. Jij hebt het over te koop lopen met. Dat is wat anders dan zeggen dat "je homo bent".quote:Op maandag 2 december 2013 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet uit je panty!
Maar niet te koop? Nuance:
Praktijkvoorbeeld
"Ja [blablabla] ja dat is dan veel voorschot voor elektra en gas"
Ik "Hmmhmmm, nou woon ik niet groot maar ik betaal de helft aan gas en elektra hoor"
"Woon je dan samen?"
(cliënt die het heeft over zijn gas-licht rekening)
In dit geval kan ik zeggen: "Ja, woon samen met mijn vriend" of "Nee, ik woon alleen (leugen)"
Dan ga ik gewoon iets zeggen als: "De helft van de tijd ben ik niet thuis he"
inderdaad... leuk koppie én harige benenquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
inderdaad... leuk koppie én harige benen
Alleen de verontschuldigende snelheid waarmee hij meteen zegt "Ofcourse I still love girls"quote:
Het hebben over je relatie is er mee te koop lopen?quote:Op maandag 2 december 2013 20:01 schreef Renesite het volgende:
Op mijn werk loop ik er ook niet me te koop. Gevoelsdingetje
(Let wel: richting cliënten itt. collegae)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |