quote:
Met een ode aan Bonfirequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:21 schreef Pedroso het volgende:
De muziek ketting. Bij deze hier op Fok en dan onder de 40+ sectie vanwege het jeugd-sentiment gehalte binnen de ketting.
Uitleg: Je plaatst een link naar een stuk muziek/band die aansluit op het stuk muziek dat de vorige poster heeft geplaatst en je geeft een omschrijving van de link
Laatste link
[..]
Voorzichtig met mijn hart, da's van glasquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met een ode aan Bonfire [ afbeelding ]
Mijn hart is wat kostbaarder.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voorzichtig met mijn hart, da's van glas
Je geeft het dus niet zomaar weg?quote:
mijn hart is van houtquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je geeft het dus niet zomaar weg?
tekst: I'll give you my heart, give you my shoulder, over and over
Dik, dunquote:
i'm fatquote:
tonight?quote:
maak me maar wakker eind septemberquote:
Laat het in september maar op me regenen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
maak me maar wakker eind september
in november regent het nog steeds.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Laat het in september maar op me regenen.
Terug naar september dan maarquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
in november regent het nog steeds.
Andere Lane komt vanavondquote:
vanavond zijn we jong.quote:
Moet je Cyndi vragenquote:
Amerikaanse meisjes zekerquote:
quote:
in de zomer van 69quote:
Summer's comingquote:
Een Indian Summer in Abilene danquote:
Dark? Toch geen dark magic?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een Indian Summer in Abilene dan
is de eerste regel
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.do. or do not. there is no try.
Mens sana in corpore sano
The great thing about standards is that there are so many to choose from.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:11 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]Little thing or little favour?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever geen favours!quote:
Waarom niet?quote:
aanvulling op de vraag "Why can's i"quote:
Over Art gesproken.quote:Op zondag 24 november 2013 18:36 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
aanvulling op de vraag "Why can's i"
Bleekjes is het wel jaquote:Op maandag 25 november 2013 20:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee hoor, het is al groen. Nog een beetje bleekjes weliswaar, maar toch groen
Veruca Salt bleekjes noemenquote:
rewindquote:Op maandag 25 november 2013 21:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Veruca Salt bleekjes noemendat kan natuurlijk niet, dus: Erase and rewind
We geven er weer is een slinger aan.quote:
even een fris windje er doorheen blazenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We geven er weer is een slinger aan.
Wel een beetje stoffig in de wind.
Deze Change laat ik mij niet ontglippen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:19 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
even een fris windje er doorheen blazen
ik change naar dezequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze Change laat ik mij niet ontglippen.
een traantje in de hemelquote:
quote:
we blijven in de regenquote:
Na regen komt zonneschijn:quote:
is er iemand buiten?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:56 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijn:
Nee, ik zit binnen.quote:
Let's go outsidequote:
Outside of Outfield, what's in a name.quote:
Is niet genoeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Outside of Outfield, what's in a name.
Samen is niet alleen.quote:
We got the beatquote:
And the Beat got youquote:
Heartbeat?quote:
quote:
Zo te zien staat die op 't punt van zinkenquote:
Hoor ik toch liever deze Heartquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo te zien staat die op 't punt van zinken
Madonna formuleerde het net iets andersquote:
En Spargo betrok het op zichzelf.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef Wombcat het volgende:
Madonna formuleerde het net iets anders
ook de hond er maar bij halenquote:
Wie laat die hond uit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
ook de hond er maar bij halen
[/youtube]
Iig niet de mannen die aan het werk zijnquote:
werk aan het spoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Iig niet de mannen die aan het werk zijn
Zo'n spoorlijn geeft altijd een hoop vibraties in de omgevingquote:
Ach ja en die vibraties kunnen nog altijd iets meer 'funk' hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:48 schreef Wombcat het volgende:
Zo'n spoorlijn geeft altijd een hoop vibraties in de omgeving
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ach ja en die vibraties kunnen nog altijd iets meer 'funk' hebben.
En soms heb je in die funky town gewoon een kers nodig zoals met:quote:
1 kers smaakt naar nog een kersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En soms heb je in die funky town gewoon een kers nodig zoals met:
Liever een hele dag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
1 kers smaakt naar nog een kers
Scooters?quote:
Maar The UK sucks, dus weg daar!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:23 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Scooters?
Er is maar 1 scooter!
Maar The USA is echt niet veel beterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:26 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar The UK sucks, dus weg daar!
Ach soms ga je gewoon "terug" naar je kleine zusje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Maar The USA is echt niet veel beter
het kleine zusjequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ach soms ga je gewoon "terug" naar je kleine zusje.![]()
Zussen blijven toch familiequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ach soms ga je gewoon "terug" naar je kleine zusje.![]()
quote:
Maar hoe is het nou eigenlijk afgelopen met dat andere zusje?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zussen blijven toch familie
ze ziet er uit als regenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe is het nou eigenlijk afgelopen met dat andere zusje?
Met al die regen hebben we wel een paraplu nodigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:51 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
ze ziet er uit als regen
[/youtube]
Need more cowbell umbrellaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Met al die regen hebben we wel een paraplu nodig
onder de plu blijven staan om niet net te worden van de waterval.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:24 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Need more cowbell umbrella
We geven er nog maar eens een slinger aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
onder de plu blijven staan om niet net te worden van de waterval.
Soms schieten de tranen in je ogenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We geven er nog maar eens een slinger aan.
Ca Plane moet toch ergens landen.quote:
En nadat ze geland zijn, kunnen ze mooi vertellen hoe de lucht daarboven is.quote:
waarschijnlijk koudquote:Op maandag 3 maart 2014 21:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En nadat ze geland zijn, kunnen ze mooi vertellen hoe de lucht daarboven is.
Nog geen zomer dus?quote:
niet te lang in de zon. dan verbrand jequote:
Goed insmerenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:24 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
niet te lang in de zon. dan verbrand je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |