Bedankt voor de tips man. vanavond maar eens proberen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik denk dat de kenmerken bij iedereen anders zijn omdat iedereen een andere reactie heeft op wiet. Ik zelf merk dat als ik teveel bezig ben met of alles wel goed met mij gaat, ik bezig ben met mezelf in de 'anxiety'-mindset te gooien en ik dan even later bad ga. Maar als ik merk dat ik bad aan het gaan ben, dan denk ik gewoon logisch na: "Zolang ik me nergens druk over maak, is er niks aan de hand. Het ging pas fout toen ik er over na begon te denken. Sowieso is er nu toch niks meer aan te doen, dus ik kan net zo goed gewoon erin meegaan en plezier hebben." En dit lukt steeds beter als je vaker bad gaat. Iemand die nooit bad gaat, en dan opeens wel, heeft dan veel meer moeite met ermee dealen. Als jij ermee leert dealen, kan je altijd herkennen als je bad gaat en erop inspelen. Zie bad gaan maar als iets goed, je leert ervan goed te gaan!
ik weet dat ik leuk ben dank jequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:37 schreef Snowbells het volgende:
Hij is zo leuk asdfghjhgfdsaASDFGHJHGFDSA
* Snowbells doet een dansje
ocharmequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:00 schreef Channie83 het volgende:
ben al paar dagen ziek,weet niet waar ik het zoeken moet
ik verdien dus wel een knuffel
Een middelvinger kan je krijgenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:00 schreef Channie83 het volgende:
ben al paar dagen ziek,weet niet waar ik het zoeken moet
ik verdien dus wel een knuffel
Maagzuur sucksquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ocharme![]()
ik heb last van maagzuur
Kom met je middelvinger en ik knak hem voor jequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een middelvinger kan je krijgen
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:12 schreef Channie83 het volgende:
Kom met je middelvinger en ik knak hem voor je
Ik ben half dood aan het gaan hier..quote:
hahaaha het is een zij zij zij zijquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben half dood aan het gaan hier..
hij hij hij hij......................zucht....................moe
Tegen jou wil ik wel lief doen hoorquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
zij zij zij zij......................zucht....................moe
Beterschapquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ook tegen jouquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tegen jou wil ik wel lief doen hoor
[..]
Fixed.
Wat is dat? Mannen onder elkaar is een en al plezierquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef Channie83 het volgende:
meiden/vrouwen onder elkaar is nog erger dan diarree
Doe is even normaal tegen mijn mannetjequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja!! mannen onder elkaar is 1 en al plezier,biertje erbij ,tjoepie erbijquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dat? Mannen onder elkaar is een en al plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |